Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
URBAN Care Pure Coconut & Aloe Vera Durulanmayan Bakım Kremi
amazon-image
URBAN Care Pure Coconut & Aloe Vera Durulanmayan Bakım Kremi

URBAN Care Pure Coconut & Aloe Vera Durulanmayan Bakım Kremi

URBAN Care 
  4.38  (2760 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Saf hindistancevizi yağı ve aloe vera içeren durulanmayan saç bakım kremi, boyalı, röfleli ve yıpranmış saçlar için geliştirilmiştir.
  • Güneşe karşı koruma özelliği sayesinde boyanın ilk günkü renginin parlaklığını muhafaza eder.
  • Yumuşak ve kremsi dokusu ile saçlardaki elektriklenmeyi azaltarak kolay şekil almasını sağlar.
  • Saçı ağırlaştırmadan ipeksi yumuşaklık verir, kolay tarama sağlar.
  • UV filtresi ile saçları güneşin zararlı ışınlarına karşı korur.
  • İçerdiği bitkisel keratin teknolojisi sayesinde saçların ihtiyacı olan yeniden yapılanma, onarım ve korumayı sağlar.
  • Silikon ve paraben içermez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%33
%7
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Aslı Ö.
Aslı Ö. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urban Care markası bildiğim bir marka fakat Pure Coconut&Aloe Vera Durulanmayan Bakım Kremini daha önce kullanmamıştım. Hindistancevizinin parlaklık verme özelliğini bilmeyen yoktur, bunu Aloe veranın nemlendirici özelliği ile de birleştirince ortaya saçları nemlendirirken ağırlaştırmayan, parlatırken yağlandırmayan, elektriği alan, harika saçlar yaratan bir ürün çıkmış. Denebunu sayesinde tanıştığım bu ürün favorilerim arasına girdi. ❤ Tereddüt etmeden alabilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza B.
Beyza B. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu ürünü kullanmamıştım. Dene bunu sayesinde ilk defa kullandım. Saçlarım banyo sonrası taramada çok fazla dökülüyordu. Şampuan sonrasında ıslak saçlarıma masaj yaparak uyguladım ve duruladım. Saçlarım daha ıslakken açıldı. Taramama gerek bile kalmadı diyebilirim. Çok güzel bir kokusu var. Hindistan cevizi kokusunu seviyorsanız alın derim. Saçlarım yumuşacık oldu. Güzel bir koku bıraktı saçlarımda. Şampuanı da varmış bu ürünün. İkisi birlikte kullanıldığında daha iyi sonuç vereceğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia D.
Rabia D. · 24 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım aşırı kuru ve bakımsız ne kadar en iyi şampuan ne kadar en iyi sıvı saç kremi saç maskesi alsamda sacimdaki bakımsızlığı ve ölü gibi duruşunu duzeltememistim. Bu üründen de bu yüzden umutsuzdum insan o kadar ürün kullaninca artık başka ürünler fayda etmez diye düşünüyor. Gel gelelim bu ürüne inanılmaz güzel bir kokusu var sacda yapış yapış bir his bırakmıyor kuruduktan sonra bile o kadar güzel kokuyor ve güzelce besliyorki bundan sonra almam gereken saç bakım kremini bulmuş gibi hissediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esin Y.
Esin Y. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarıma duştan sonra henüz ıslakken uyguladım kokusuna aşık oldumm :) Yani zaten hindistan cevizli ürünlerin kokularına bayılırım ama bunu gerçekten çok sevdim. Saçınıza uyguladığınız anda yumuşaklık veriyor ve çok kolay taranmasını sağlıyor. Kuruttuktan sonra da birazcık sürdüm. Bence elektriklenmeyi de önlüyor. Normalde durulanmayan saç kremlerini kullanmayı pek tercih etmiyordum ama bu ürünü gerçekten çok sevdim. Tekrar tekrar alacağım büyük ihtimalle:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nursude K.
Nursude K. · 26 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Muh te şem. Harika bir ürün gerçekten o kokusu ve dokusu etkileyici. Ben o ladar beğendim ki bu ürünü kesinlikle alıp kullanacağım. Almaya daha önce cesaret edememiştim güvenemediğimden ama artık aklımda hiç soru işareti kalmadı kesinlikle alacağım. Herkese de tavsiye ediyorum o kadar güzel bir kokusu var ki 2 gün gitmedi saçlarımdan, hatta duşta suyla ıslattığımda bile mis gibi kokuyordu saçlarım. Kesinlikleee almalısınızzzz .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru Narin
Ebru Narin · 26 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle saçlarımı sürekli boyarım ve buna uygun ürün bulmak gerçekten çok zor olmakta. Fakat bu ürün boyalı saçlara da uygunmuş ve boyalı saçların yumuşaması da oldukça zor. Urban durulanmayan bakım kremi boyalı saçları bile yumuşacık yapıyor ve gerçekten çok çok güzel kokuyor. Ayrıca durulanmadan kullanılması büyük kolaylık. Büyük boyunu da aldım sadece sebebini çözemedim ama paket hemen bitiveriyor gibi geldi bana
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine A.
Emine A. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urban markası ile ilk bu ürün sayesinde tanıştım ve bugüne kadar kullanmadığıma pişman oldum. Kokusu ve yapısıyla harika bir ürün. Hindistan cevizi kokusu bana rahatsızlık vermedi ama şampuanıyla beraber kullanırsanız yoğun bir şekilde hindistan cevizi kokabilirsiniz:)) İlk kullanımda saçıma yumuşaklık vermesi ve kolay taranmasıyla kalbimi kazandı. Bu ürünü almayı düşünüyorum. Uzun süreli kullanımda da aynı sonucu vermesi dileğiyle... Teşekkürler denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Huriyenur E.
Huriyenur E. · 25 · Sinop
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kokusundan bahsetmek gerekirse tek kelime ile BAYILDIMMM. Hindistan cevizi severlerin gözü kapalı tercih etmesi gereken bir bakım kremi. Durulanmaması da gün boyunca kokunun saçınızda olmasını sağlıyor. Çok güzel kokusunun yanında buklelerimin görüntüsü de daha canlı ve parlak durmasını sağladı. Saçlarım normalde sönüktür benim kabartmaya çalıştığım anda elektriklenir, bu ürün sayesinde o problemim de ortadan kalktı. Güzel üründü, alırım 👌
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza D.
Beyza D. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle saçı yummuşacık yapıyor. Sürekli saçıma elleyesim geliyordu. Elektriklenme konusunda pek bir etkisini göremedim ama. Taramayı kolaylaştırıyor. Ve missss gibi kokuyor. Hindistan cevizli şampuanla birlikte kullandım buram buram hindistan cevizi kokuyordu saçlarım. Saçta herhangi bir ağırlaştırma veya yağlandırma yapmadı saçımda. Çok güzel bir ürün kullanılır 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yaren T.
Yaren T. · 25 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aynı serinin argan yağı içeren kremiyle birlikte geldiler. Özellikle koku olarak diğerine göre daha çok beğendim. Kokusu saçta uzun bir süre kalıyor.Saçım ıslakken sürmeyi tercih ettim. Ürün kullanımı rahat ve pratik. Saçlarımı tararken de kolaylık sağladı. Kuruduktan sonra saçımda ağırlık hissetmedim. Saç uçlarımı da yumuşacık yaptı. Denemek isteyenlere tavsiye edilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.