Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
URBAN Care Pure Coconut & Aloe Vera Durulanmayan Bakım Kremi
amazon-image
URBAN Care Pure Coconut & Aloe Vera Durulanmayan Bakım Kremi

URBAN Care Pure Coconut & Aloe Vera Durulanmayan Bakım Kremi

URBAN Care 
  4.38  (2760 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Saf hindistancevizi yağı ve aloe vera içeren durulanmayan saç bakım kremi, boyalı, röfleli ve yıpranmış saçlar için geliştirilmiştir.
  • Güneşe karşı koruma özelliği sayesinde boyanın ilk günkü renginin parlaklığını muhafaza eder.
  • Yumuşak ve kremsi dokusu ile saçlardaki elektriklenmeyi azaltarak kolay şekil almasını sağlar.
  • Saçı ağırlaştırmadan ipeksi yumuşaklık verir, kolay tarama sağlar.
  • UV filtresi ile saçları güneşin zararlı ışınlarına karşı korur.
  • İçerdiği bitkisel keratin teknolojisi sayesinde saçların ihtiyacı olan yeniden yapılanma, onarım ve korumayı sağlar.
  • Silikon ve paraben içermez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%33
%7
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Meltem B.
Meltem B. · 28 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Günlük hayatta urbanın dalgalı ve kıvırcık saçlar için serisini kullanıyorum ve çok memnunum. Urban ürünlerini seviyorum. Bu ürünü görmemiştim. Saçlarımda boya veya röfle yok sadece açıcı var. Ürün boyalı ve röfleli saçlar için olduğu için ürünün tam etkisini kendimde göremem ama yine de biraz denemek istedim. Kokusu, yapısı çok güzeldi. Saçları anında nemlendirmesi ve nemin ve yumuşaklığın saçta uzun süre kalması en sevdiğim özelliği oldu. Görselde eklediğim gibi tester ürünler geldiğinde böyle küçük kaplara dökerek kullanıyorum. Bu saç kremini de sevdim. İleride saçlarım bir işlem gördüğünde bu seriden satın alabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena C.
Sena C. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünü ve bu markanın ürünlerini çoğu zaman görüyordum fakat almıyordum bilmediğim için. Fakat gönderdiğiniz kutuda iki tane bu markanın deneme ürünü vardı. İyi ki yollamışsınız, gerçekten çok memnun kaldım. Ürünün kokusu çok güzel, kullandığımda saçlarım çok güzel kokuyor. Nemlendiren bir yapısı var, saçlarım çok kuru olduğu için bu özelliğinden çok memnun kaldım. Ayrıca parlaklık da veriyor. Ürünü hem ıslak saçta hem de kuru saçta denedim. Islak saçta saçın şekil almasına, elektriklenmemesine ve kabarmamasına etkisi oldu. Aynı zamanda kolay taramama da yardımcı oldu. Saçlarımı kuruttuğumda elektriklenme, kabarma yaşamadım. Parlaklığı, güzel kokusu ve yumuşaklığı kuruttuğumda da devam etti. Kuru saçta denediğimde saçım daha düzgün ve şekilli göründü. Taramadan önce kuru saça sürdüğümde de saçlarımı çok rahat bir şekilde tarayabildim. Ürün için söyleyebileceğim hiç kötü bir yorum yok, hazır indirim zamanıyken satın almayı düşünüyorum. Bu ürünle tanışmamı sağladığınız için çok teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esma A.
Esma A. · 26 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pek saç kremi kullanmayan biriydim ama bundan sonra kullanma kararı aldım :) ilk olarak 1. Yıkamada saçlarım açılmayacak kadar birbirine dolanmıştı. Saçlarımı yıkadıktan sonra biraz ürün alıp hafif nemli saçlarıma yedirdim. Taramasını çok kolaylaştırdı. Kokusu da çok hoşuma gitti ayrıca az bir ürünle güzel bir sonuç elde ettim. 2. Yıkamamda aynı etkileri gördüm yine bunlar Tarama kolaylığı konusunda çok yardımcı bir ürün olması, kokusunu çok sevmem, dokusunun beni mutlu etmesi ayrıca durulanmayan bir saç kremi olması da çok hoştu :) ürünü kullandıktan sonra gerçekten saçıma extra şekil vermek için bir ürün kullanmak zorunda kalmadım. Canlılık ve parlaklık vermesi, anında yumuşaklık vermesi Vede saçlarım hem gür hem de hafifti. saçlarım da ağır bir his olmadan tam reklam cümlesi olacak ama ipeksi bir havası oldu. Sonuç olarak ürünü çok başarılı buldum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı D.
Aslı D. · 25 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urban care ürünleri en sevdiğim saç bakım ürünleri. Normalde argan yağlı olan durulanmayan bakım kremini ve greyfurt, zencefil içeren dolgunluk veren saç kremini kullanıyordum. Özellikle greyfurtlu olan inanılmaz iyiydi. Hindistan cevizi ve aloe veralı olana ön yargılıydım açıkçası. Çünkü saç yapıma pek uygun olmayan bir üründü. İlk duştan sonra saçlarıma uyguladım. Kokusu o kadar güzelki, sırf kokusu için alınır. Kesinlikle ağır değil kokusu. :) Saçlarım ince olduğu için, bir saç kreminde en korktuğum şey saçı ağırlaştırması ve yağlı göstermesi. Birden fazla kez kullandım ve hiçbiri olmadı. Yumuşacık yaptı, taramayı kolaylaştırdı, kokusu sürekli burnumdaydı. Çok sevdim. İçeriğinde paraben ve silikon olmaması bir diğer önemli konuydu ve urban care ürünlerinde de bulunmaması beni hep ürünleri almaya iten şey oluyor. Severek kullandım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Simge E.
Simge E. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçların kuru, cansız ve kıvırcığa yakın dalgalı. ama eğer duştan sonra şekillendirmezsem kabarık şekilsiz bir hal alır. duştan sonra urban care sıvı saç kremini sıkıp taradım ardından coconut&aloe vera kremini sürdüm biraz havlu sarıp beklettikten sonra elimle şekillendirip vigo başlığıyla kuruttum. dalgalarım hiç bu kadar belirgin olmamıştııı. aşırı yumuşak ve canlı duruyorlar şok oldum. tabii saçımı yeni kestirmemin de etkisi vardır muhtemelen ama elektrilenmesi de inanılmaz azdı. bugün. ikinci günündeyim ve şeklini hala kaybetmedi. ama asla sert bir yapı vermiyor. sanırım ihtiyacım olan buymuş şekillendirici bile kullanmama gerek kalmadı. bu arada saçlarım boyalı değil ama bana iyi geldi. ben çok memnun kaldım urban care kırmızı serisini zaten severek kullanıyordum bunu da kesin alıcam. teşekkürler denebunu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ş.
Elif Ş. · 26 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun genel özelliklerine bakılırsa gayet vaadlerini yerine getiriyor. Bir kere inanılmaz müthiş bir hindistan cevizi kokusu var. Sürdükten sonra tüm eve yayıldı buram buram hindistan cevizi kokusu. Ürün krem formunda fakat elimle ovusturdugumda sanki yağ formuna dönüşüyor. Saçlarımın uçlarında hafif bir ağırlık oluşturdu ama benim saçlarım hali hazırda çok kabarık olduğu için bu istediğim bir şey hâline geldi. Urban kalitesi bence baya belli ediyor kendini. Iceriginde 2. Sırada coconut oil( hindistan cevizi yağı) bulunuyor. Bu çok iyi bir şeyken hemen sonra alcohol bulunması bir tık üzüyor. 5. Sırada parfüm var ve 6. Sırada Aleovera suyu bulunuyor. Açıkçası alcohol ve parfümün yani sıra ben içeriğini beğendim saca olan etkisi de hoşuma gitti. Alın aldırın benden tam puan dostlar 👍🌸😇
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal E.
Hilal E. · 28 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saclarıma cok iyi geldi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beste B.
Beste B. · 24 · Amasya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Durulanmayan bakım kremi denmiş ama gelen paketin üzerinde durulanması gerektiği yazıyor öncelikle onu belirteyim. Kullandığınız anda yumuşaklık hissi veriyor ve saçınızı ıslakken kurutmadan önce taradığınızda yumuşalık rahat taranan bir hale getiriyor. Kurutmadan sonra saçlarınız hala yumuşacık ve parlak oluyor. Kokusu çok hafif asla ağır değil ve gerçekten çok güzel. Sorun şu bu ürün boyalı saçlarda renk korumasını daimi kılmak ,yıpranmaları önlemek üzere amaçlandırılmış ve benim saçlarımda herhangi bir işlem yok. O yüzden eğer işlemsiz bir saçınız varsa serinin diğer ürünlerini düşünebilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena A.
Sena A. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
URBAN care in kendim turuncu kutulu greyfurt kokulu saç spreyini kullanıyorum. Spreyden çok memnunum o yüzden markaya karşı sempatim vardı. O yüzden markanın yeni bir ürününü deneme fırsatını bulduğum için denebunu.com'a teşekkür etmek istiyorum. Şimdi gelelim krem hakkımdaki görüşlerime öncelikle şunu belirtmeliyim ki hindistancevizi benim genellikle rahatsız olduğum bir kokuya sahip. Birçok kremimi sırf ağır hindistancevizi kokusu yüzünden attığımı biliyorum. Ama bu kremde öyle bir sıkıntı yaşamadım. Evet hindistan cevizi kokusunu buram buram alıyorsunuz ama hiçbir şekilde rahatsız etmiyor. Kremi boyalı saçların kullanımı için öneriyorlar. Saçlarımda boya olmadığı için bu konuda pek bir şey yazamayacağım. Ama şunu söyleyebilirim diğer vadi ise yıpranmış saçlara yaptığı onarım. Saçlarımı bir seneden fazladır kestirmedim ona rağmen çok bir kırık ve yıpranma sorunum yok ama yine de şunu söyleyebilirim ki kremi birkaç sefer kullandıktan sonra saçlarım daha düzgün -elektriklenmesini azaltıyor- ve uçları daha canlı görünmeye başladı. Kreme dair olumsuz çok bir eleştirim yok. Ama kendi kullandığım sprey (urbancare greyfurt zencefil saç spreyi) kadar beni mutlu etmedi. O yüzden kendim almam ama yine de saçı boyalı olanların memnun kalabileceğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elanur S.
Elanur S. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu hindistan cevizi sevmiyorsanız hoşunuza gitmeyebilir. Saçları anında yumuşatıyor ve elektriklenmesini gideriyor. Fotoğraflarda önceki ve sonraki halini görebilirsiniz. Sol omzumdaki saçlarda coconut ve aloe veralı olan krem sağ omzumdaki saçlarda argan yağlı olan kremi kullandım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.