URBAN Care No.6 Bond Plex Restore Repair Yıpranma Karşıtı Saç Bakım Yağı
No. 6 Bond Plex Restore Repair Saç Bakım Yağı, hasar görmüş onarıma ihtiyaç duyan saçları yoğun ve hızlı onarım etkisi ile güçlendirir, sağlıklı görünüme kavuşturur. Saçların daha parlak görünmesine ve saç tellerinin pürüzsüzleşmesine yardımcı olur. Saç elastikiyetini artırarak kopma ve kırılmaları önler. Özel geliştirilmiş bağ güçlendirici formülü değerli Bal içeriği ile desteklenmiştir. Saçtaki açık bağlar Bond Plex serisinin bağ güçlendirici içeriği ile kapandığında nemi ve Bal içeriğinin besleyici etkisini tutar ve saçların nemlenmesine, yumuşak ve parlak görünmesine, saçtaki renk solmalarını da önlemeye yardımcı olur. Bond Plex teknolojisi sayesinde saç bağları güçlenerek yüksek ısıyla şekillendirme, boyama gibi kimyasal işlemler ve çevresel faktörlerin verdiği zarara karşı korunur, daha güçlü bir yapıya sahip olur.
Vegan formüle sahiptir. Hayvanlar üzerinde test edilmez.
Puan dağılımı
Çok merak edip almak istemiştim denebunu sayesinde deneme şansım oldu çok güzel gerçekten saçlarımı hiç ağırlaştırmadı ve çok güzel kokuyor
Kokusu çok güzel, yeterli miktarda uygulandığında saçlarda ağırlaşma yapmıyor ki benim sağlarım dümdüz ve ince telli, elektriklenmeye de iyi geldi
saçımda parlaklık ve canlı bir görünüm sağladı bazı kullananlar saçları beyazlattigini söyledi bende henüz öyle bir durum olmadı ürünü beğendim
Saçlarım ince ve çok kuru oluyor. Günlük saç uçlarına kullanmaya başladım ve çok iyi geliyor. Saç uclari kuruluktan daha fazla yipranmiyor. Çok beğendim.
Saçlarım kıvırcık, çok ince telli ve kuru. Bu sebeple sürekli düğüm oluyordu. Bu yağ sayesinde düğümler açıldı ve parlak gözükmeye başladı
Kokusuz, hafif, saçtan hemen emilen, yağlı his bırakmayan bir ürün. Eğer uzun vadade kullanımda saçtaki bağları da kuvvetlendirir ise vazgeçilmez olur.
saçlarım kuruydu sertti kullanmaya başladım ilk kullandığım andan itibaren saçıma çok güzel bir etki bıraktı duştan çıktıktan sonra nemli saçıma uyguladım ve kabarmadı çok beğendim tavsiye ederim
öncelikle saçlarımı sarıya boyattığım için uçları çok yıpranmıştı ve sürekli kırılmalar kopmalar gerçekleşiyordu. bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri saç uçlarım daha canlı gözüküyor.
Bence tam bir fiyat performans bir ürün, bittiğinde yeniden almak için kontrol ettim, piyasa fiyatlarına göre uygun ama bir o kadar da saça iyi gelen bir ürün. Kesinlikle tavsiye edebilirim.
Kesinlikle harika bir ürün saçlarım ince telli ama düzleştirsemde hemen kabarırdı ama tam anlamıyla aradığım ürünmüş hem kabarmıyor hem bakım yapıp koruyo hemde dönüm bozulmuyor çok teşekkürler.


