Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Urban Care Lock n Roll Heat Sprey
amazon-image
Urban Care Lock n Roll Heat Sprey

Urban Care Lock n Roll Heat Sprey

URBAN Care 
  4.19  (1198 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal boy fiyatı:46 TL/200 ml*

  • Uzun süre düzlük sağlayan, yüksek tutuşlu, sabitleyici gazsız saç spreyi.
  • Saç şekillendirmeden sonra sabitler ve uzun süre kalıcı olmasını sağlar.
  • 200 dereceye kadar olan ısıl işlemlere karşı da koruma sağlar. 

Nasıl Uygulanır?

Islak yada kuru saça uygulanabilir. Şekillendirme sonrası kalıcılığı artırmak için sprey sıkılır. 

*Tavsiye edilen satış fiyatıdır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%42
%34
%11
%4
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ecem eren
Ecem Eren · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım dalgalı ve devamlı ısıya maruz kalıyor. Bu ürün benim için biçilmiş kaftan oldu. Oldukça fazla saç ürünü deneyimle imkanım olmuştu köpük sprey etc. Kıvırcık saçlara yönelik yapılan ürünlerin çocuğu tutuculuğu arttırmak adına saçı sertleştiren içereklere sahip oluyorla ve bu benim sevmediğim birşey. Saçı anlık güzel göstersede ertesi gün kullanılması imkansız bir hale getirip yapış yapış bir hale sokuyor. Bu üründe de aynı şeyi yaşayacağımı düşünmüştüm fakat bu şekilde olmadı. Saçım nemlikyen sıkıp taradım ve devamında saçımı şekillendirdim. Düz kullandığımda oldu kıvırcıkta ikisinden de çok güzel randıman aldım. Çok beğendiğim bir ürün oldu uzun vadede saç yıpranmamada iyi geleceğini düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Ö.
Ayşe Ö. · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım kıvırcık olduğu için şekillendirmede kullandığım ürünlerde seçici olmak zorunda kalıyorum.sert ve katı görünüm yaratan sprey ya da köpükleri kullanamıyordum.ilk denememde ürün istediğim etkiyi yarattı.hem şekilli hem de yumuşak bukleler sağladı.ısıya dayanıklı olması en iyi faktör.saçımı kurutmak için çok fazla ısıya maruz kaldığı için çok çabuk yıpranıyordu.umarım kullandıkça koruyuculuğunu test edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Filiz S.
Filiz S. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımı uzun ya da kisayken hiç bir şekilde istediğim gibi sekillendiremiyordum hem fon tutmuyordu hem de ısı aşırı zarar veriyordu bu urun benim için mucize gibi oldu hem çabuk şekil alıyor hem de ısıya karşı koruyor 1 haftadır kullanıyorum ve saçlarım hem bakımlı hem de sağlıklı görünüyor artık aşırı begendim kesinlikle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meltem V.
Meltem V. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denemek istiyordum saçlarım aşırı kabaran ve sürekli elektriklenen bir yapıya sahip aşırı memnunum ve sprey alacaksam kesinlikle urbanı tercih edicem banyodan sonra sıkıyorum maşa yada düzleştici yaptığımda elektriklenme sıfıra indi kabartmadan eser kalmadı tam benlik bir ürün çok teşekkür ederim ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve O.
Merve O. · 32 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımı ısıya karşı koruması hoşuma gitti. Isıya bağlı yıpranmalardan dolayı saçlarıma ne maşa ne de düzleştirme işlemi yapamıyordum bu sprey sayesinde maşa sonrası saçımda her zaman olan yanma hissi olmadı ve yıkandıktan sonrada saçlarda oluşan o kötü esneklik kaybını görmedim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rana S.
Rana S. · 27 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duştan sonra nemli saçlarıma uyguladım ve kuruttum. Saçım kolay şekil aldı ve bukleler kalıcı oldu. Ürünün kokusu çok hoş. En sevdiğim şey ise, ürünü uyguladigim gün 3 farklı arkadaşımdan bugün saçına ne yaptın, çok canlı duruyor, bakımlı duruyor gibi yorumlar almam oldu. Tavsiye ediyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin A.
Pelin A. · 28 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanım şişesi çok orijinal duruyor ilk anda sevdim zaten. Saçlarıma sıkıp düzleştiriciyle büyük bukleler yaparken kullandım ve hiç zarar verici bir şey fark etmedim. Kokusu da güzel beni rahatsız etmedi. Dalgalarım kışın nem ve rutubetinden daha çabuk sönüyordu ürün süreyi uzattı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öykü Ö.
Öykü Ö. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha önce ısıya karşı koruyan spreyleri bilmiyordum. bu spreyinde oyle bir ozelligi oldugunu bilmiyordum. cidden koruduğunu dusunuyorum. bunu kullandiktan sonra gecen aylara gore daha yavas yiprandi saclarim. işe yaradığını düşünüyorum saclari sabit tutuşuda gayet iyiydi saclarima kaskati olmadan şekil verebildim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren K.
Ceren K. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok severek kullandığım bir ürün oldu. Buklelerimi çok havalı gösterdi. Ayrıca ben bu ürünü kahküllerimi sabitlemede kullandım ve aşırı memnun kaldım. Sanırım en fazla da bu yüzden sevdim. Çünkü gün boyunca asla yerinden oynatmadı saçlarımı çok güzel sabitledi. En sevdiğim saç spreyleri arasında yer alıyor artık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
OZLEM A.
Ozlem A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
merhabalar, ürünü gerçekten çok beğendim. Saçları daha güçlü ve verdiğin şekli daha belirgin gösteriyor. ve bunları yaparken asla diğer spreyler gibi yapışkan bir his vermiyor. bayıldım, bundan sonra mutlaka kullanmaya devam edeceğim. tavsiye edeceğim güzellikte bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.