Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
URBAN Care It's So High Kuru Şampuan
amazon-image
URBAN Care It's So High Kuru Şampuan

URBAN Care It's So High Kuru Şampuan

URBAN Care  · www.urbancare.com.tr
  4.20  (420 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal boy fiyatı: 25 TL/75 ml*

Saçlara yeni yıkanmış gibi temiz, ferah ve dolgun hissettirmek için geliştirilmiştir. Hacim veren özel formülü ile yağlanmış, sönük saçlardaki fazla yağın giderilmesine yardımcı olur. Hoş kokusu ile 1 dakikada tazelenmiş, canlı ve dolgun saçlar sunar. 

Nasıl Kullanılır?

Kullanmadan önce şişeyi çalkalayınız. 30 cm uzaklıktan saç diplerine sıkınız. Saç diplerinize parmak uçlarınızla masaj yaparak hafifçe dağıtınız. Sonrasında saçlarınızı şekillendiriniz, yağı anında emer, ağırlık yapmaz. 

*Tavsiye edilen satış fiyatıdır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%41
%29
%11
%5
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Tuğba S.
Tuğba S. · 34 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru şampuan gerçekten iyi fakat tesettürlü olduğum için çok kullanım ihtiyacım olmuyor. ama sırf deneyimlemek için kullandım ve çok hoşuma gitti. Satın almam belki ama saçları ön planda olan açık herkese tavsiye edebilirim. gerçekten işe yarıyor. Ferah ve temiz his bırakıyor. ayrıca benim saçlarımdaki hacimsizlik sorununa çok iyi geldi diyebiliirm. Anında daha dolgun ve hacimli bir saç oldu. daha parlak daha hacimli daha temiz saçlar için URBAN Care kuru şampuan gerçek mucize etkili :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nuray E.
Nuray E. · 31 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin? Urban Care kuru şampuanlarının farklı çeşitlerini severek kullanıyorum. Sadece hindistan cevizi kokusunu doya doya saçımdan almak için bile bu ürünü gidip almış olabilirim 😁 Kokusu bir yana, özellikle yaz sıcaklarında saçlarda her an güzel ve özenli bir görünüm yakalamak maalesef çok zor, Urban Care kuru şampuanları zamanım yokken bile saçımda istediğim o kabarmayan, canlı ve özenli görünümü sağlamamda her zaman bana yardımcı oldu ve uzun bir süre de benimle olmaya devam edecek..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elvan A.
Elvan A. · 40 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullanmadığım bir ürün olması dolayısıyla denebunu aracılığıyla kullanmış olmaktan dolayı çok mutluyum. Ürün yeni yıkanmış hissi vermiyor ama inanılmaz bir hafiflik ve uçucu bir his bırakıyor saçlarımda. Kokusu da çok güzel. Saç parfümü kullanmış gibi hissettiriyor. Ama en çok hoşuma giden o uçucu hissiyat ve saçımdaki fazla yağın, duş almaya fırsatım olmayan bir anda 2 dk içinde kaybolmuş olması.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 46 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru olan saçlarımı çok sık yıkamak benim için hata üstüne hata yapmak gibi... Ancak saçım kuru olmasına rağmen saç diplerim çabuk yağlanır ve bu nedenle yaz aylarında her gün, kış aylarında ise gün aşırı yıkarım... Bu ürün sayesinde belki bir gün daha yıkamayı geciktirebilecek olmak benim için büyük avantaj... Mutlaka kullanacağım... Ürünle ilgili yorum videolarını izledim... Diğer çeşitlerini de denemeyi düşünüyorum...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urban markasını severek kullanıyorum. Şampuan, saç serumu saç kremi ve bi çok ürününü kullandım 🤗 Kuru şampuan olarakta bunu daha önce kullandım gayet başarılı bi ürün👍🏻 saça kısa sürede belirgin bi hacim veriyor saçtaki yağı kiri temizliyor. Duş almaya vakit olmadığı zamanlarda kurtarıcı bi ürün gerçekten 🤩kokusu güzel ve fazla beyaz kalıntı bırakmıyor 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem Ç.
Özlem Ç. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
harika bişeymiş, sabah saçlarımı yıkamaya üşenmiştim, ürünü denemek aklıma geldi. bir dakikadan daha kısa sürede işlem tamamdı. Hem uyguladım hem ellerimle kolayca şekil verebildim, hemde müthiş dolgun görünüyor ki benim saçlarım kısa ve çok ince telli olmasına rağmen... banyo dolabında en önde duracağı kesin :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin K.
Pelin K. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım yağlı olduğu için kuru şampuan her zaman kullandığım bir şey. Zayıf ve sönük saçlı olduğum için duş almadığım günler saçımın hacmi hiç olmuyor. Bu yüzden hacim verici kuru şampuan benim için ideal oluyor. Bu ürüne bayıldım. Çok güzel hacim veriyor ve yağlı his ve görünümü gideriyor. Bitince satın almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İpek A.
İpek A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü iyice çalkalamak ve çok uzaktan sıkmamak gerekiyor. Ben 1-2 dakika bekletip iyice masaj yapıyorum. Saça hacim verdiği doğru, yağlanmayı da alıyor. Beyaz iz pek oluşmadı bende ancak bu kandırmasın, ürün işe yarıyor biraz bekleyip masaj yapmak gerekiyor. Kokusu çok güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gül ç.
Gül Ç. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha önce pantene markasının kuru şampuanını kullanmıştım ama kokusu çok kötüydü ve çok fazla beyaz pudra yapıyordu saçlarımı. bu ürün hem kokusu hem yapısıyla gerçekten çok daha başarılı. saçlara ekstra hacim veriyor, kesinlikle yağlı hissini anında alıyor. kullanmaya devam edeceğimden eminim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe mutlu G.
Ayşe Mutlu G. · 40 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu markanin bu urununu (farkli bir koku) daha once kullanmistim. ve batiste arti tony guy kullandim daha once. ince telli ve yaglanmaya cok musait bir sac yapim var. kuru sampuanlar benim icin varlar diyebilirim. cok memnun kaldim bu urundende. ince telli ve yagli sacindan sikayet eden herkese oneriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.