Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
URBAN Care Intense Keratin Saç Bakım Şampuanı
amazon-image
URBAN Care Intense Keratin Saç Bakım Şampuanı

URBAN Care Intense Keratin Saç Bakım Şampuanı

URBAN Care 
  4.40  (4773 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yoğunlaştırılmış keratin içeren onarıcı ve pürüzsüzleştirici saç bakım şampuanı özel formülü ile aşırı yıpranmış, kuru, mat ve cansız saçları hedef alır. Saçların kökten uca sağlıkla parlamasına, güçlenmesine yardımcı olur. İpeksi yumuşaklık, onarım ve pürüzsüzlük sağlar. İçerdiği bitkisel keratin teknolojisi sayesinde saçların ihtiyacı olan yeniden yapılanma, onarım ve korumayı sağlar. Silikon ve paraben içermez. 

Nasıl Kullanılır?

Islak saça masaj yapılarak uygulanır, ardından durulanır. Daha etkili sonuçlar için Intense Keratin serisinin diğer ürünleri ile birlikte kullanılması tavsiye edilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%30
%5
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Tuba K.
Tuba K. · 48 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullandım saçlarımdaki etkisini hemen farkettim, parlaklık yumuşaklık aynı zamanda kabarma yapmadı. Saçlarımda bir canlılık oldu. Bunun üzerine gratisden gidip ürünü satın aldım. Herkese tavsiye edebileceğim bir ürün benim açımdan saçlarımdaki etkisi gözle görülür şekilde.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emet B.
Emet B. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urban Care Intense Keratin saç bakım şampuanı benim saçlarımı gerçekten çok güzel arındırdı. Aslına bakarsanız şimdiye kadar kullandığım şampuanların hiç birinde özellikle yıkama aşamasında verdiği yumuşaklığı bulamadım. Daha yıkarken farkı anladım ve işlem görmüş saçlarıma canlı bir görüntü verdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hüsna A.
Hüsna A. · 27 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
En başta şampuanı kokusu çok hoşuma gitti. İzmir de yurtta kalıyorum ve izmir'in suyu saçlarımı mahvediyor. Bundan kurtulmak için çeşit çeşit şey dennemiştim. Ama ilk defa bir şampuan ekstra bir şey yapmama kalmadan kendiliğinden saçlarımı yumuşattı. Teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül Esra G.
Betül Esra G. · 27 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok başarılı bir saç şampuanı olmuş , kremiyle birlikte kullanıldığında kesinlikle sonuç daha mükemmel , saçlarım yumuşacık oldu ve kokusu da bir o kadar mükemmel. Bu ürünün normal boyunu da alıp kullanmayı düşünüyorum. Teşekkürler denebunu sayende saçlarıma harika bi şampuan bulmuş oldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena Nur Y.
Sena Nur Y. · 53 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü özellikle kokusunu çok seviyorum, benim saçım çok çabuk kırılır ya da ağırlaşır. Bunda saçıma zarar veren herhangi bir şey olmadı, mesela bazı şampuanları kullandığımda ertesi gün saçım sanki hiç yıkamamışım gibi oluyordu, bunda böyle bir şeye rastlamadım saç kremiyle birlikte kullanıyorum ilk çıktığından beri çok seviyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rukiye K.
Rukiye K. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü 2 defa kullandım. Saçıma nem verdiğini düşünüyorum çünkü saçlarımı aşırı pürüzsüz gösterdi. Özellikle saç uçlarım çok cansız. Bu şampuan ve bakım kremi saçıma çok iyi geldi. Daha önce bu markayı nasıl kullanmamışım diye düşündüm. Bundan sonra Urbanın şampuanını ve saç bakım kremini kesim olarak kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu Ş.
Duygu Ş. · 25 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle ba-yıl-dım. Saçıma tek kullanımda verdiği hacim, parlaklık ve pürüzsüz görünümüne hayran kaldım. Özellikle yıpranmış saçlara sahipseniz mutlaka kullanmalısınız. Ben Urban Care ürünlerinin hastası oldum diyebilirim. Bütün ürünlerini kullanmayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Nur D.
Büşra Nur D. · 28 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu şampuana bayıldım gerçekten. Benim saçlarım kuru, elektriklenen ve kabaran bir saç. Birçok şampuan denedim ama en iyi gelen bu diyebilirim ilk defa saçlarım banyodan sonra kabarık kuru cansız görünmüyor. Kesinlikle vaatlerini yerine getiriyor aşık oldum diyebilirim😍❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra S.
Büşra S. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gün boyunca kapalı kalan saçlarımın cansız, sönük ve kötü görünmesinden gerçekten korkuyorum ama bana daha önce de göndermiş olduğunuz ve hala kullanımını sürdürmüş olduğum bir ürün gibi bu üründe saçlarımda istediğim etkiyi yarattı kesinlikle satın alıp kullanacağım ürünler arasına girdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yaren Y.
Yaren Y. · 25 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın farklı bir şampuanını daha önce kullanmıştım ve aşırı memnun kalmıştım o yüzden pek bir şüphem yoktu ve yanılmadım genel olarak kokusunda hoşlandım ve durulaması zor bir şampuan değil bence yanında saç kremi kullanılmasa bile yumuşaklık hissi bırakır cildime herhangi bir zarar da vermedi üründen memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.