Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
URBAN Care Intense Keratin Saç Bakım Kremi URBAN Care Intense Keratin Saç Bakım Kremi-badge
amazon-image URBAN Care Intense Keratin Saç Bakım Kremi-badge
URBAN Care Intense Keratin Saç Bakım Kremi

URBAN Care Intense Keratin Saç Bakım Kremi

URBAN Care 
  4.34  (7220 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yoğunlaştırılmış keratin içeren onarıcı ve pürüzsüzleştirici saç bakım kremi, özel formülü ile aşırı yıpranmış, kuru, mat ve cansız saçları hedef alır. Saçların kökten uca sağlıkla parlamasına, güçlenmesine yardımcı olur. Saçlarda ipeksi yumuşaklık ve kolay tarama sağlar. Saçı ağırlaştırmaz. İçerdiği bitkisel keratin teknolojisi sayesinde saçların ihtiyacı olan yeniden yapılanma, onarım ve korumayı sağlar. Silikon ve paraben içermez.

Nasıl Kullanılır?

Şampuan sonrası saç boy ve uçlarına uygulanır, ardından durulanır. Daha etkili sonuçlar için Intense Keratin serisinin diğer ürünleri ile birlikte kullanılması tavsiye edilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%47
%28
%7
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Başak Ş.
Başak Ş. · 28 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuanında olduğu gibi bunda da ambalajdan çıktıktan sonra yayılan kokusu beni benden aldı. :) Yeni ombre yaptırdığım için saçlarım çok dolaşık ve saç kreminden beklentim de o dolaşıklığı azaltıp saçlarımı yumuşatması. Bu saç kreminden yeterli verimi aldığımı gördüm. Saçımı daha rahat taradım ve kokusu kuruttuktan sonra da saçımda vardı. Beğendiğim bir saç kremi oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
beyza a.
Beyza A. · 30 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir şampuandan beklentimiz saçlarımızı güzel temizlemesi ve sonraki bakıma hazırlamasıdır elbet.  Urban Care Intense Keratin saç bakım şampuanı benim saçlarımı gerçekten çok güzel arındırdı. Aslına bakarsanız şimdiye kadar kullandığım şampuanların hiç birinde özellikle yıkama aşamasında verdiği yumuşaklığı bulamadım. Daha yıkarken farkı anladım. Ve bence serideki olmazsa olmazım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu Ş.
Duygu Ş. · 25 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu güne kadar kullandığım bütün saç kremlerinin para tuzağı olduğunu düşündüren ürün. Gerçekten aşırı memnun ve tatmin edici. Saçımda oluşan hafifliği, görünümündeki parlaklığı tarif etmem mümkün değil. Doğruyu söylemek gerekirse tek kullanımda bu kadar etki edeceğini tahmin etmiyordum fakat şimdi Urban Care bir numaralı ürünüm oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Başak G.
Başak G. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarimı yıkama sonrası bakim yağıyla yumusatmama rağmen yeteri kadar beslenmiyordu. Şampuan ve sac kremi kullanmamla bereber bakim yagina gerek kalmadan yumusak ve canli hir görünüm elde ettim. Saçlarım kızıl her yikama sonrasi renginde bir miktar akma olur saçımı durularken renginde bir akma gozlemlememem de beni oldukca mutlu etti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seza Nur Aday
Seza Nur Aday · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sampuandan hemen sonra kullandim taramasini okadar rahatlatti ki hic bir sac telimde dökülme gözlemlemedim normalde her duş sonrasi avuç avuç saç toplayan ben ilk defa boyle bi goruntuyle karsilastim aşırı memnun kaldigim urunler arasında favorim şuanda kendisi tekrar tesekkurler böyle bi ürünle deneyim yaşadığim icin kendimi cok şanslı hissettim 😊🌸🌸✔✔
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu E.
Duygu E. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç bakım kremini uyguladıktan sonra saçlarım çok kolay tarandı ve saç uçlarım sağlıklı bir görünüm kazandı ancak tester tek kullanımlık olduğu için bir kaç yıkamadan sonraki görünüm için yorum yapamıyorum. Düzenli kullanımda cok fayda sağlayacağını düşünüyorum, teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep A.
Zeynep A. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanın neredeyse her ürününü kullandım ama bu seriyi hiç kullanmamıştım her zaman ki urban kalitesi ben çok sevdim fakat saçlarım yağlı olduğu için şuan aynı markanın expert serisini kullanıyorum ve değiştirmeyi düşünmüyorum şimdilik ama tavsiye edebileceğim bi ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
aşkın çilem ç.
Aşkın Çilem Ç. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü kullanırken sadece uçlara değil tüm saçıma kullandım çünkü saçlarım gerçekten bakıma çok ihtiyaç duyduğu bir dönemde bende bu vesile ile tüm saça uyguladım ve gerçekten ağırlaştırmadan yumuşacık saçlarım oldu teşekkürler denebunu indirimden kapacaklarım arasında ilk sırada
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülse U.
Gülse U. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç kremi olarak ağırlaştırmadan etki etmesi mükemmel. Boyalı ve ince telli saçlara sahiip olduğum için saç kremi ya da saç maskesi uygulamadan saçlarımı açmam ve sağlıklı görünmesi pek mümkün olmuyordu. Ama dokusunu saçtaki hafifliğini, kokusunu kuruttuktan sonraki etkisini çok sevdim. Başarılı !
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül M.
Ayşegül M. · 33 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk çıktığı zaman saçıma hiç iyi gelmedi 1 kere aldım ama sanki ilerleyen zamanda ya formülü değişti ya da benim saç yapım. Gerçekten ilk aldığım zamanki ürünle çok farklı bir etki bıraktı saçımda. Bir kez daha satın alıp deneyeceğim. Hacimli ve kolay taranmasın sağladı . İlk aldığımda saçlarım keçe gibi yapmıştı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.