Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
URBAN Care Hyaluronik Asit & Kolajen Pre Hair Mask
amazon-image
URBAN Care Hyaluronik Asit & Kolajen Pre Hair Mask

URBAN Care Hyaluronik Asit & Kolajen Pre Hair Mask

URBAN Care 
  4.66  (862 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Ekstra dolgunlaştırıcı & nemlendirici, duş öncesi onarıcı saç bakım maskesi, kuru, cansız ve parlaklığını yitirmiş saçlar için geliştirilmiştir.

İçeriğindeki Hyaluronic Acid, kuru ve nemsiz saçları neme doyurur. Daha hacimli, ekstra dolgun görünüm verir. Saçların elastikiyetini artırır ve kırılmaları önler. Bitkisel Kolajen ise saç köklerini güçlendirerek sağlıklı bir görünüm sunar. Kökten uca besleyici özelliği ile saçlar sağlıkla uzar. Saçı ağırlaştırmaz. İpeksi yumuşaklık verir. Paraben içermez. Vegan içeriğe sahiptir.

Nasıl Kullanılır?

Duş öncesi kuru saça bakım maskesi olarak uygulanır. 5 dakika bekletilir; ardından banyo aşamasına geçilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%19
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Serra İ.
Serra İ. · 23 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründen başlarda pek ümitli değildim fakat kullanınca çok beğendim. Saçlarımı çok dolgunlaştırdı, yoğunluk kazandı parlaklaştı. İhtiyacı olan neme kavuştuğunu düşünüyorum :) Kısa süre bekletmek de oldukça zaman kazandırıyor. Mutlaka büyük boyunu alacağım bir ürün oldu. Bakan herkese öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur Ş.
Ayşenur Ş. · 35 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim saçlarım kuru, cansız ve zayıf kırılmaya yatkın bi saçım var. Bu ürünün bi kullanımda etki etceğini sanmıyorudum ama yanılmışım. Etkisi mükemmel ötesi bu kadar kısa sürede bunu yapması hiç inandırıcı gelmiyodu ama gerçekten etkili. Saçlarım canlılığını kazandı parlak ve yumuşacık teşekkür ederim Denebunu buna ihtiyacım vardı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Semiha Ö.
Semiha Ö. · 29 · Kilis
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullandığım ıslak saça uygulanan maskelerim vardı ancak kuru saca uygulanan maskeyi ilk kez kullanmamla etkisini hemen gördüm bide ürünün yoğunluğu çok güzel saçı durularken saçta bıraktığı yumuşaklık etkisi mükemmeldi ben çok memnun oldum ilk kez kullanmama rağmen tercih edilebilir bi ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa K.
Melisa K. · 24 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı çok duyuyordum ama kullanmak ilk defa bu ürünün gelmesiyle oldu gerçekten çok güzel saç maskesi hakkındaki önyargılarımı yıktı diyebilirim Saçım uzun ve dolgun kahverengi kullandıktan sonra müthiş bir rahatlama hissediyorsunuz daha sonra baya gür ve dolgun gosteriyo tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neşe K.
Neşe K. · 22 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü genel olarak çok beğendim saçlarıma uyguladıktan sonra saçlarım yumuşacık oldu ve dolgulu bir şekilde hemen şekil verebildim kapalı olduğum için saçlarım biraz yıpranmış ve dökülüyordu ancak bu ürünü kullandım ve saçım kendine geldi yumuşacık ve hacimli bir şekilde kolayca şekil alır oldu.Bu yüzden ürünü çok beğendim.👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tülay A.
Tülay A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urban’ın dalgalı ve kıvırcık saçlar için olan serisini kullanıyordum, memnun kaldığım bir marka. Bu saç maskesi de çok güzeldi. Saçlarım nem eksikliğinden dolayı çok elektrikleniyordu ilk kullanımda bile nemlendirdiğini ve elektriklenmeyi aza indirdiğini fark ettim. Tabi ki büyük farklar görebilmek için düzenli kullanım gerekli. 🥳
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya B.
Hülya B. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru ve ince telli saçlarım var. Ürünü ilk kullanımımda yoğun nemlendirme sağladığını farkettim. İlk kullanımda fayda göreceğimi beklemiyordum bu yönden beni şaşırttı. Yoğun nem sağladığı için daha canlı gözüküyor sanki. Ama yağlı saçlar için etkili olur mu bilmiyorum, daha çok kuru saçlar kullanmalı bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazlı Ş.
Nazlı Ş. · 29 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçımda 5 dakika beklettim ve 5 dakika da olmaz demiştim ama şampuan kullandıktan sonra Bile nemli hissettim kokusu çok güzel saçların kıvırcığa yakın sonrasında herhangi bir şekillendirme yapmamama rağmen güzelce şekil aldı çok memnun kaldım ilk kullanım için uzun vadeli kullanımda bence tüm vaatlerini görebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ganime Ö.
Ganime Ö. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Birçok ürün denemiş biri olarak saçlarım hep sertti😓 Kullanmadan önce büyük bir beklentim yoktu açıkcası ama kulkandıktan sonra saçlarımda bıraktığı hissi çok beğendim🤩 Üzerinden 1 hafta geçmesini ve hergün duşa girdiğimi göz önüne alırsam saçlarım hala daha dolgun daha sağlıklı ve daha yumuşak😍 Beğendimmmm❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yaren A.
Yaren A. · 27 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlardaki elektriklenmeyi çok güzel alıyor banyo sonrası o tepedeki bebek saçlar bile yatışmış oluyor saçı o kadar hacimli yapıyor ki gerçekten indirimde olmasa dahi saçlarım için alırım ya daha önce serumlarını kullanıyordum zaten bu markanın hiç şaşırtmadı çok iyiydi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.