URBAN Care Hibiscus & Shea Butter Saç Bakım Kremi
Hibiscus ve Shea yağı içeren bukle belirginleştirici, elektriklenme ve kabarma önleyici saç bakım kremi
Kuru, kabaran, elektriklenen dalgalı ve kıvırcık saçlar için geliştirilmiştir. Yüksek antioksidanlar, A ve C vitaminleri yönünden zengin yoğun besleyici formülü ile saçınızı nemlendirerek doğal yumuşaklığını artırmaya, yıpranmış buklelerin onarılmasına ve elektriklenmeyi azaltmaya yardımcı olur. İçerdiği bitkisel keratin sayesinde saçın yeniden yapılanmasına yardımcı olur ve yıpranmalara karşı koruma, onarım ve direnç desteği sağlar.Sülfat, paraben ve silikon içermez. Vegan içeriğe sahiptir.
Nasıl Kullanılır?
Şampuan sonrası saç boy ve uçlarına uygulanır, ardından durulanır. Daha etkili sonuçlar için Hibiscus & Shea Butter Serisinin diğer ürünleri ile bakımınızı tamamlayın.
Puan dağılımı
Saçlarımı yumuşacık yaptı. Şampuanı ve durulanmayan kremi ile birlikte kullanıldığında elektriklenmeyi önlüyor, bukleleri belirginleştiriyor.
Mükemmel bukleler mükemmel sonuç. Şampuanını da kullanıyorum denebunu sayesinde denemiştim onu da kıvırcık saçlı herkes denemeli .. Teşekkürler Denebunu.com
Daha önce durulanmayan saç kremini kullanıp memnun kaldığım bir marka bu ürünüde denemek istedim memnun kaldım buklelerimi dengeliyor .
Urban Care ürünü olduğu için tercih ettim ve saçlar için en iyisini biliyorlar saçlarım düz kıvırcık saça etkisi var ama yine de işime yaradı tavsiye ederim.
Saç uçlarımı yumuşacık yaptı. Kokusu ve temiz içerikli olması beni etkileyen yönlerinden biri oldu. Arkadaşlarıma da tavsiye edeceğim ürünler arasına girdi.
Kokusu kullanım i saça şekil ve yumuşaklık verisi cok güzel kesinlikle tavsiye ederim her kıvırcık saçının kullanması gereken bir ürün
Düzenli olarak kullandığım bir üründü zaten. Sülfatsız ve vegam içerikli yeni versiyonunu daha çok beğendim artık sürekli bu son formülü alacağım
Kıvırcık saçlar için mükemmel bir ürün diyebilirim. Ürün kullandığımda buklelerim daha belirgin oldu ve saçlarım kabarmadı. Ayrıca çok güzel nem veriyor.
Ürünlerin katkı maddesiz olması kokusunun kalıcı olmamasından anlaşılıyor, gerçekten çok güzel bir ürün. Kokusu da oldukça güzel fakat yıkadıktan sonra kalmıyor saçınızda.
Şampuandan sonra sudan kaynaklı olarak saçlarım sert sert oluyor bu kremi hatta seriyi önerilen şekilde kullanınca muhteşem bukleler ve bi o kadar güzel yumuşaklık parlaklık

