URBAN Care Argan Oil & Keratin Saç Bakım Kremi
Argan yağı ve keratin içeren, besleyici ve kırılma karşıtı saç bakım kremi, kırılmaya eğilimli, cansız ve yıpranmış saçlar için geliştirilmiştir. Antioksidan ve yağ asitleri bakımından zengin olan Argan yağı sayesinde daha pürüzsüz, güçlü ve parlak görünen saçlar sunar. Saçları besleyerek kırık görünümünü iyileştirir, kökten uca sağlıklı görünmesini sağlar. İpeksi yumuşaklık verir, kolay tarama sağlar. Saçı ağırlaştırmaz. İçerdiği bitkisel keratin teknolojisi sayesinde saçların ihtiyacı olan yeniden yapılanma, onarım ve korumayı sağlar. Silikon ve paraben içermez.
Nasıl Kullanılır?
Şampuan sonrası saç boy ve uçlarına uygulanır, ardından durulanır. Daha etkili sonuçlar için Argan Oil & Keratin serisinin diğer ürünleri ile birlikte kullanılması tavsiye edilir.
Puan dağılımı
İnce telli ve mat gorunen saclarim daha ilk yikamada parladi ve bu da beni cok mutlu etti.Duş sonrası saclarim cok güzel tarandı.İcerisindeki argan yaği ve keratin sayesinde uzun vade de daha iyi sonuclar alacagima eminim.kesinlikle kullamaya devam edecegim.
Daha önce bu markanın saç spreyini kullanmıştım fakat bu deneme kutusu ile şampuan ve saç kremini beraber kullanma fırsatım oldu. Şampuan ve saç kremi ile birbirinin tamamlayıcısı güzel bir ürün olmuş. Yumuşacık saçlar için denemeyi düşündüğün bir ürün.
Kuru ve cansız saçlarım olduğu için krem mutlaka kullanıyorum ve tarama açısından kolaylık oluyor. Bu ürün bana istediğim her şeyi verdi ve marka güvenebileceğim bı marka. Hep denemek isterdim o yüzden deneme şansı bulduğum için seviniyorum.
Urban care markasının saç yağını ve serumunu uzun süredir kullanmaktayım. Oldukça memnun olduğum bir marka. Saç bakım kreminde de saçı yağlı bir his bırakmadan yumuşatıyor. Uçlarda da gözle görülür bir onarım oluyor. 🌸
Saçım çok ince telli olmasına rağmen saç kremi olarak saçımı ağırlaştırmadı. İçindeki E vitamini sayesinde saçımı beslediğini düşünüyorum. Duştan sonra saçımın kolay taranması çok hoşuma gitti. Memnun kaldım.
Saçlarımı yumuşacık yaptı . Çok kolay tarandı ve hiç kabarmadı saçlarım. Saclarimi yeni kestirdiğim için kırık yok bu konuda değerlendiremedim malesef. Ama genel anlamda severek kullanacağım bir ürün olabilir.
Tek kullanımda kırık görünümleri azaltması hakkında yorum yapmak doğru olmaz ama çok güzel bir yumuşaklık verdi ve taramayı kolaylaştırdı. Şampanı ile beraber ürünü alıp kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum.
Ürünü 1 kez kullanmama ragmen diğer kremlere oranla ağırlaştrmadan saçıma parlaklık vermiş olması, kolay şekil alması, saç uçlarımın sağlıklı görünmesi ve saçlarımı diğer kremlerin dökmesine karşın bu kremin dökmemesi beni cezbeden yanları oldu.
Sert yapili saçlarimi yumusatti ve bunu cogu sac bakım kremleri yapamiyorken😀 Bu bile benim icin sadece yeterli olabilirken canli göstermesi beni daha cok mutlu etti. Bundan sonra favori ürünüm olabilir.😊😊
saç kremi kullanmaktan çekinirim genelde, saçımı ağırlaştırdığını ve sönükleştirdiğini düşünürüm ancak bu ürün sönükleştirmeden çok güzel bir yumuşaklık sağlıyor. beğendim.



