URBAN Care Argan Oil & Keratin Saç Bakım Kremi
Argan yağı ve keratin içeren, besleyici ve kırılma karşıtı saç bakım kremi, kırılmaya eğilimli, cansız ve yıpranmış saçlar için geliştirilmiştir. Antioksidan ve yağ asitleri bakımından zengin olan Argan yağı sayesinde daha pürüzsüz, güçlü ve parlak görünen saçlar sunar. Saçları besleyerek kırık görünümünü iyileştirir, kökten uca sağlıklı görünmesini sağlar. İpeksi yumuşaklık verir, kolay tarama sağlar. Saçı ağırlaştırmaz. İçerdiği bitkisel keratin teknolojisi sayesinde saçların ihtiyacı olan yeniden yapılanma, onarım ve korumayı sağlar. Silikon ve paraben içermez.
Nasıl Kullanılır?
Şampuan sonrası saç boy ve uçlarına uygulanır, ardından durulanır. Daha etkili sonuçlar için Argan Oil & Keratin serisinin diğer ürünleri ile birlikte kullanılması tavsiye edilir.
Puan dağılımı
şampuan gibi kremi de müthiş kokuyor. saçlarım normalde krem yapınca çok fazla dökülür ama bu ürün ilginç bir şekilde bunu yapmadı çok memnun kaldım kesinlikle satın alacağım. Böyle bir ürünle tanışmama vesile olduğunuz için teşekkürler. denemeden koca bir kutu almak istememiştim ama şimdi biliyorum ki çok başarılı ve alabilirim :)
saç bakım şampuanıyla yazdıgım yorumun aynısı sac kremiyle alakalıda gecerlıdır. keratin-intense serisini kullanıyorum. daha önce head&shoulders ve elseve kullanıyordum fakat yıkamamın ikinci gününde saçlarım yağlanmaya başlıyordu. urbancare argan ile yıkayıp 4 gün yıkamadığımı biliyorum. kesinlikle yağlandırmıyor.
Oldukça uzun ve kırmızı renge boyalı saçlarım var. Krem kullanmam mutlaka gerekiyor. Bazı denediğim kremler saçımda ağırlaşma ve yağlanma yapıyor. Bu ürün saçımı ağırlaştırmadı ve yağlandırmadı. Kolay tarandı ve saç uçlarım fönsüz halde daha pürüzsüz göründü. Teşekkür ederim.
Şampuan ve krem sonrası etkımı bılmıyorum ama durularken sacıma ınen ıpeklıgı hıssettırdı ve sankı ıpek bı sal kavradı saclarımı ki saçlarım asırı yıprandıgı ıcın dokunmaya korkardım sımdı dokunmaktan alamıyorum kendımı
Saçlarım sağlıksız olduğu için devamlı kestirmek zorunda kalıyordum çok be dolgun gözüksün diye ama artık bu ürünle kestirmeme gerek kalmadan istediğim kadar uzatabilecek saçlarımı bundan sonra saç bakım kremim budur teşekkürler denebunu 😍
Saç kremi olarak aşırı beğendiğim bir ürün oldu.Hem kokusu hem de saça kattığı yumuşaklık beni çok etkiledi. Kıvırcık saçlı olduğum için saçıma yumuşaklık katan ürünlere bayılıyorum.Bu ürüne de bayıldım.
urban ürünlerini hep merak etmişimdir denemk için iyi bir fırsat oldu bizim için ürün özellikle boyalı ve açılmayan saçlarımın kolayca açılmasını sağladı aynı zamanda çok kolay tarandı teşekkürler urban ve dene bunu ekibi
Daha önce de bu markayı defalarca kullandım. Sanırım tekrar kullanmaya başlayacağım çok ince telli bir saça sahibim ürünü kullandıktan sonra saçımda yumuşaklık ve kolay taramayı hissettim. Bu neden lede tararken bile kırılmayı önlüyor.
Hayet basarili kendine has guzel bir kokusu mevcut ayrica saci agirlastirmiyor. Bu markanin daha once sac kopugunu kullandim ondanda memnundum.bu urunun satis alanlari genisletilmeli sadece gratiste gibi.magazalarsa degil marketlerdede satilmali
En çok önem verdiğim şey saç bakım ürünlerinin saçımı ağirlastirmamasi ve matlastirmamasi bu ürün tam istediğim gibi saçım agirlasmadi ve matlasmadi yumuşacık pürüzsüz ve parlak oldu daha düzenli kullanımda çok daha iyi sonuç alabileceğimi düşünüyorum



