URBAN Care Argan Oil & Keratin Saç Bakım Kremi
Argan yağı ve keratin içeren, besleyici ve kırılma karşıtı saç bakım kremi, kırılmaya eğilimli, cansız ve yıpranmış saçlar için geliştirilmiştir. Antioksidan ve yağ asitleri bakımından zengin olan Argan yağı sayesinde daha pürüzsüz, güçlü ve parlak görünen saçlar sunar. Saçları besleyerek kırık görünümünü iyileştirir, kökten uca sağlıklı görünmesini sağlar. İpeksi yumuşaklık verir, kolay tarama sağlar. Saçı ağırlaştırmaz. İçerdiği bitkisel keratin teknolojisi sayesinde saçların ihtiyacı olan yeniden yapılanma, onarım ve korumayı sağlar. Silikon ve paraben içermez.
Nasıl Kullanılır?
Şampuan sonrası saç boy ve uçlarına uygulanır, ardından durulanır. Daha etkili sonuçlar için Argan Oil & Keratin serisinin diğer ürünleri ile birlikte kullanılması tavsiye edilir.
Puan dağılımı
Saç kremini şampuandan daha çok sevdiğimi söyleyebilirim. Saçlarım ince telli ve düz olduğu için saçlarımı yıkadıktan sonra daima kolay tarama spreyi kullanırım. Bu saç kremini kullanınca kolay tarama spreyine ihtiyaç duymadan kolayca saçlarımı taradım. Argan yağı kendini kesinlikle hissettiriyordu. Saçımda ağırlık oluşmadı ve yumuşacık oldular. Kullandığım ürünlere eklenecek bir saç kremi. Tavsiye ederim.
önce şampuanı uyguladım, sonrası bu ürünü kullandığımda saçımda ağırlık hissetmedim (saçlarım omuz altı ve boyalı) saçın ilk aldığı hacmi, parlaklığı bozmaması bence çok artı bir değer. Kırıkları azaltması konusunda evet dedim fakat bir yorum yapamayacağım, saçlarıma her zamanbakarım, her gün yıkarım, sık yıkamaya uygunsa devamlı kullanmayı isterim.
Saçlarım ince telli olduğu için saç kremi kullanmıyorum. Saç kremleri genelde saçlarımı ağırlaştırıp daha az görünmesini sağlıyor. Tereddüt ederek kullandım. Ama sonuçtan gayet mutlu oldum. Saçlarım yumuşacık olduğu halde gayet dolgun gözüktü. Saç kremleri hakkındaki ön yargılarım yok oldu. Bundan sonra saçlarımı güvenerek kremleyeceğim
Uzın süredir boyalı olan saçlarımın, kullanım sonrası kolay taranması, parlak ve bakımlı görünmesi benim için çok önemliydi. BU şekilde kırılma ve ypranmayı önlüyor. Argan yağı ve keratin içermesi avantaj. Şampuanıile birlikte kullanıldığında, saçlarad çok güzel bir etki yaratıyor. Süper ikili.
Saç kremini ayrı kullanmak genelde zor gelir. Ama sizin gönderdiğiniz ürünleri denerken ikisi ya da üçü bir arada ürünlere göre ayrı kullanmanın daha etkili olduğunu fark ettim. Saç kremi kullanma alışkanlığı ediniyorum sayenizde. Bu ürünün de gayet etkili olduğunu söyleyebilirim. Kullanmaya devam ederim.
Çok beğendim. Bayıldım. Saçlarım normalde çok kabarır ama bu ürün benim saçımın kabarıklığını aldı. Saçım daha kolay taranıyor. Saçımdaki kırıkların görünümünü gerçekten azalttı ve saçım cansız görüntüsünden kurtuldu. Bundan sonra bu kremi - şampuanı da- kullanacağım.
Şampuanla yıkama sonrası saçlarımda sertlik vardi ancak sac kremini uygular uygulamaz yumuşacık oldu. Taraması çok daha kolaydı. Saçlarım kuruduktan sonra tel tel olup kabarır kötü bir görüntü oluşurdu ancak bu ürünle kabarma tel tel dağılma olmadı. Beğendim, güzeldi...
Urban markasının saç spreyini daha önce kullanmistim bu urunude denedikten sonra kesin kararimi verdim sanirim butun urunlerinde o yumusakligi hissettiriyor diger sac urunlerinden en buyuk farki bu bence kullandiktan sonra saclarim yumusacik oluyor bu cok belirgin bir ozelligi urunlerini severek kullandim yenilerini bekliyorum 😍
Durulanan sç kremi kullanmak istemiyordum artık çunku yıkarken butun vucuduma yağlı, bir his bırakıyordu. Eğmece saçlarımı yıkamak zorunda kalıyordum son 1 yıldır o u da bıraktım banyodan sonra saç kremini kullanıp saçlarımı ole tarardım. Bu, urunu kullanırken ozellıkle bunu Dıkkt ettim. Benı rahatsz eden birşey olmadı tşkler
Cabuk kirilan ve karisan kivircik saclarim var.saclarimin uzunluguda omzumun biraz altinda.gonderilen urun tum sacima tam anlamiyla yetmedi diyebilirim.yine de oldugunca esit dağıtarak tum saçımda kullandim. Ancak kiriklar icin uretilmis bu urunler duzenli kullanimda daha guzel gozlemlenebilir.daha once lorealin bir sampuanini normal boy olarak yollamistiniz ve kullanip memnun kaldim ve artik duzenli olarak aliyorum. Normalde urban fiyati dolayisiyla pek tercih ettigim bir urun değil. Ama bir sure deneyip memnun kalip iyi sonuc alsam onuda duzenli alabilirim. Urunun en hosuma giden yani cok kolay durulandi.bu ozelligini sevdim.ama sacimda genel bir iyilesme gozlemleyebilmem için yeterli gormedim



