Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Uni Baby Saç ve Vücut Şampuanı
amazon-image
Uni Baby Saç ve Vücut Şampuanı

Uni Baby Saç ve Vücut Şampuanı

Uni Baby 
  4.71  (8535 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Uni Baby Saç ve Vücut Şampuanı içerdiği doğal kaynaklı bileşenler ve saf su ile bebeğinizin hassas saç ve cildini nazikçe temizler.

Boya, etil alkol, paraben, sülfat, SLS ve SLES içermez.

Göz yakmaz. Pediatrist ve oftalmolog eşliğinde, uzun süreli kullanım ile test edilmiştir.

Dermatolojik olarak test edilmiştir.

Hipoalerjeniktir. pH değeri cilt ile uyumludur.

Doğadan aldığı ilham ile yenilenen Uni Baby şampuan ailesini deneyen annelerin %98’i öneriyor*

Bebeğinizin saç ve vücut temizliğinde ilk günden itibaren kullanılabilir.

 

*Temmuz 2020 Sia Insight tarafından yapılan araştırma sonuçlarına göre

 

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%19
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ümmü M.
Ümmü M. · 28 · Uşak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın başka ürünlerini kullandım fakat bu ürünü alıp deneme fırsatım olmamıştı. Açıkçası bebeğim için kullandığım ürünlerde çok seçiciyim. Doğal içerikli olması ve alkol paraben içermemesi çok önemli. Ayrıca bebeğim banyo yaparken çok huzursuz oluyor. Özellikle şampuan kullanınca gözü rahatsız oluyor ve çok ağlıyor. Ama bu ürünü kullanınca ağlamadı ve bu sayede ben de onu çok rahat şekilde temizledim. Çok güzel kokuyor kesinlikle çok beğendim.Fakat daha büyük deneme ürünü gönderilse daha iyi olabilirdi. Bunun dışında hiçbir sorun yok hemen gidip orjinal boy alıp kullanmaya başlayacağım. Tavsiye ederim teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müge A.
Müge A. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
22 aylık kızım için kullandığım şampuan. Hem temizlemesi hem yumuşak dokusu hem de saçlarının kolay taranması konusunda çok memnunum. Sarı renk olanın kokusu mükemmel ve neredeyse 2 gün şampuan kokusunu alabiliyorsunuz 🥰 şişesi baya büyük olduğu için de çok uzun süre kullanabiliyorsunuz. İçerik anlamında da çok araştırıp almıştım. Birçok annesi gibi benim de, narin bebeklerimiz için hiç bir zararlı madde içermemesi ilk tercih sebebim olmuştu. O zamandan beri de severek kullanıyorum. Yeni doğacak oğlum için de aynı şampuandan devam ediyor olacağım 🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda I.
Eda I. · 39 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Minik paketi tatilde yanıma aldım ve bebeğim için kullandım kokusu hafif,göz yakmıyor ,yumuşak bir his bırakıyor,denizde miniğimin kuruyan ve yıpranan saçına iyi geldi yumuşacık yaptı,farklı marka kullanıyordum bu ürünü kullanabilirim .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Y.
Büşra Y. · 37 · Sinop
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Unibaby saç ve vücut şampuanı mis gibi kokusuyla beni ve bebeğimi rahatlattı. İçerisinde kimyasal maddeler yok. Ve o kadar temiz bir içeriğe sahip ki bebeğim ve benim için bulunmaz bir nimet. Bebeğimin derisinde ve gözlerinde herhangi bir hassasiyet oluşturmadı. Saçlarını yumuşacık ve tertemiz yaptı. İçerisinde saf su bulunması ve alkol, paraben, SLES gibi kimyasalların bulunmaması gerçekten harika. Kimyasallar olmadan da o kadar güzel köpüruyor ve temizliyor ki ben ve bebeğim çok sevdik. Bundan sonra bebeğim için şampuan aramaya gerek yok. Unibabyden şaşmam.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Alper Ş.
Alper Ş. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhabalar, konu bebekler olunca aslında hepimiz için akan sular durur. Onların hassas teni için en güzelini en doğalını ararız. Bu ürünü daha önce duymamıştım. Hatta halihazırda kullandığım markadan başka bir bebek şampuanı bilmiyorum dahi diyebilirim. Ürünün kokusu çok hoşuma gitti, köpük miktarı yeterliydi bir de hem saç hem vücut şampuanı olmasının aslında çok pratik bir olay olduğunu fark ettim. Ancak yine deneme ürününün çok küçük olduğundan bahsetmem gerekiyor. Tek şampuanlamada tükendi, en azından ikinci tur köpüklemeyi de yapabilseydim daha etkili olacağını söyleyebilecektim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyda E.
Şeyda E. · 36 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim ve kendim için kullandığım bir ürün. Alerjik ve hassas bir cildim var. Köpükler, tonikler ve sabunlar yüzümde ciddi yanıklara neden oluyor. Bu yüzden talihsiz deneyimlerin neticesinde uni baby şampuanı keşfettim. Az miktarda kullanmam yetiyor yüzüm sorunsuz bir şekilde tertemiz oluyor. Bebeğimde de kullanıyorum ve gözlerini yakmadan sorunsuz bir banyo keyfi yapıyoruz. Yüzüm gibi sorunlu bir bölgede hasar bırakmayan bir ürün bebeğime de zarar vermez diye düşündüm ve yanılmadım. Uni babynin bebek yağını da hem kendim hem bebeğim için kullanıyorum. Çok memnun olduğum bir marka
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yusuf A.
Yusuf A. · 36 · Yozgat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kızıma severek kullandığım markanın saç ve vücut şampuanını denememiştim denebunu buna güzel fırsat verdi teşekkürler, şampuanını denedik eminim bu da kendisinden memnun bırakacaktır
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia A.
Rabia A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce göz alerjim olduğu için doktorum bir bebek şampuanı ile gözlerimi yıkayabileceğimi söylemişti. İlk önce farklı bir marka kullanmıştım ancak cildimi çok kurutmuştu. Sonra Unı baby kullanmış ve memnun kalmıştım. Özellikle bebeklerin cildi biz yetişkinlerden çok çok daha hassas. Bu konuda memnun kalınabilecek bir ürün olduğunu düşünüyorum. İçeriğinin temiz olması en önemlisi bence. Nasip olursa 5 ay sonra kullanma fırsatı bulacağım. Ben diğer ürünlerini de tercih edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
melike h.
Melike H. · 35 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uni Baby Saç ve Vücut Şampuanı kızımın banyo keyfisi diyebilirim. içerdiği doğal kaynaklı bileşenler ve saf su kızımın saç ve cildini çok iyi temizleiyor o kadar çok köpürüyor ki köpükten kız oyunu oynuyoruz.yaz günlerinde gündebir kaç kere kullandığımız bu ürünü kesinlikle tavsiye ediyorum diğer markalara göre en iyi performansı bu üründe aldık. Boya, etil alkol, paraben, sülfat, SLS ve SLES içermemesi de çok iyi. saçlarını yıkarken Göz yakmaması suyu sevmeyen çocukların ağlama nöbetlerine engel diyebiliriz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kezban Y.
Kezban Y. · 30 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uni Bayb daha önceden de sıkça kullandığım bir markaydi. Bu ürünün doğal olması ve içeriğinde boya, etil alkol, paraben,sls sülfat felan içermemesi benim için en önemli kriter oldu. Bebeğim için her ürünü hemen kullanmam önce iyice araştırmam gerekir bu ürünü de öyle yaptım öncesinde araştırdım içim rahat ettikten sonra kullandım ve gayette memnun kaldım. Genel olarak kokusu ve dokusu kıvamı beni rahatsız etmedi. Göz yakmamasınıda ayrıca sevdim. Bundan sonra kullanılmış ihtimalim olan bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.