Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Uni Baby İlk Adım Islak Mendil
amazon-image
Uni Baby İlk Adım Islak Mendil

Uni Baby İlk Adım Islak Mendil

Uni Baby 
  4.77  (4195 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

 

12+ aylık dönemde ilk adımlarını atmaya başlayan bebeğiniz her fırsatta özgürce hareket etmek isteyecek, çevresinde gördüğü şeylere dokunmaya başlayacaktır. Hareketlenen ve çevresini korumaya başlayan bebeklere özel geliştirilmiş yumuşak petek dokulu Uni Baby İlk Adım Islak Mendil, bebeğinizin cildine tek seferde pratik temizlik sağlar. El, yüz ve bez bölgesi temizliği için uygundur. Alkol, paraben ve SLES/SLS içermez. Hipoalerjeniktir, dermatolojik olarak test edilmiştir.

 

Nasıl kullanılır?

Ürünün kapağını açın. Bir adet ıslak mendil çıkarın ve bebeğinizin cildini nazikçe temizleyin. Ürünün kurumaması için kapağını kapalı tutun. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%71
%13
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Büşra H.
Büşra H. · 35 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Islak mendilin; hassas ciltli bebekler için özel geliştirilmesi, parfüm içermeyen formülü ve yumuşak petek dokusu beni çok etkiledi. İçeriğinde bulunan hindistan cevizi yağı sayesinde (hassas cildimden dolayı) ellerimi silerken kullanabiliyorum. Daha önce de alıp kullandığım için gönül rahatlığı ile size önerebilirim. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Ç.
Zeynep Ç. · 35 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle içeriğinin diğer markalara göre daha temiz olmasını beğendim. Kokusu ve dokusu gayet güzel. Sadece yapraklar biraz daha büyük olabilirdi diye düşünüyorum. İçeriğinde ne olursa olsun yüz ve el temizliğinde kullanmayı uygun bulmuyorum ama bez bölgesi temizliği için elde bulundurulabilecek bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öykü B.
Öykü B. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
1 yaşındaki çocuğumda diğer marka ıslak mendiller yanaklarında ve dudak kenarında kırmızı pıtır pıtır çıkıntılar çıkmasına sebep oluyordu. Bu ıslak mendilde böyle bir durumla karşılaşmadım çok memnun kaldım. Havlu gibi kalın olması da daha temizliyormuş hissi veriyor. ince yapılı değil
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe B.
Ayşe B. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı bebeğim yeni doğduğundan bu yana bi fiil kullanıyorum. Tahriş pişik vs hiç bir sıkıntımız olmadı. Resmen evin her köşesinde bi paket buluyor. Malum çocuklar nerede ne yapacakları belli olmuyor. Her daim yanımda bulundurulması gereken bi ürün şimdi de dene bunu uygulaması ile denemiş oldum. Teşekkür dene bunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin Ü.
Pelin Ü. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu gerçekten ıslak mendil kokularından çok daha güzeldi. yumuşaklığı ve petek dokusunu beğendim. En beğendiğim özelliği ise el,yüz ve bez bölgelerine kullanabiliyor olmamız müthişş. Uni baby bebek deterjanı aldığımda yanında yapışık olarak hediye etmişlerdi kesinlikle instagramda tavsiye edeceğim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gizem s.
Gizem S. · 37 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim bebeğimin altını degistirmede kullandım hemen tek bir kirli nokta bırakmadı ayrıca cildini kızartmadi.Kizimin cildi hassas tahriş etmemiş olması benim için avantaj.Uni baby nin sampuanini kullanıyorum her iki çocuğumdada.Bundan sonra ıslak mendilde tercihim olacak teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Naime C.
Naime C. · 38 · Siirt
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün düşünülmesi ve satışa sunulmasında vesile olan herkese teşekkürler çünkü bebek yenidoğandan ibaret değil 6 ve 12. aylarda bebekler için farklı ihtiyaçların olduğu dönem pişik yapmadı, köpük çıkarmadı, vıcık vıcık değil ve yüze kullanılması artıları tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra C.
Büşra C. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
1 yaş ve üstü bebekler için özel olması ayrıcalık bence içeriği temiz bir ürün ki zaten kızım doğduğundan beri uni baby'i kullanıyoruz. Yeni yeni yürümeye başlayan bebekler sık sık takılıp düşüyorlar uni baby ilk adım ıslak mendil her an yanımda o yüzden bir mendili bile yeterli oluyor çoğu zaman çünkü kalın ve büyüklüğü ideal.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe K.
Ayşe K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle el ve yüz bölgelerine kullanılıyor olması çok büyük avantaj. Çünkü yeri geliyor aynı ıslak mendil paketini bu bölgeler için de kullanmamız gerekiyor. Uni baby ürünleri her zaman tercihimiz oldu. Bir yaşındaki kızım için de bu mendil her yönüyle bizi fazlasıyla memnun etti. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek K.
Dilek K. · 32 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim yeni doğduğunda uni baby ıslak mendil kullanmıştım ama kapak kısmı yapışkan bant olduğu için mendiller hemen kuruduğu için bırakmıştım. Bu ürünün sert kapak olması bence cok kullanışlı . Ayrıca dokusunu biliyordum zaten yumuşacık korkmadan kullanabilirim bebeğime de kendime de
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.