Uni Baby Hassas Dokunuş Islak Mendil
6-12 ay döneminde ek gıdaya başlayan bebeğinizin özellikle bez bölgesi daha hassas ve tahrişe daha yatkın hale gelebilir. Uni Baby Hassas Dokunuş Islak Mendil 6-12 ay döneminde ek gıdaya başlayan bebeklerin hassas cildine özel olarak geliştirilmiştir. Prebiyotikler, cildin doğal yapısında bulunan ve cildi koruyan yararlı mikroorganizmaları besleyen maddelerdir. Yeni Uni Baby Hassas Dokunuş Islak Mendil, içeriğindeki prebiyotikler sayesinde, cildin nemini uygulamadan hemen sonra 3 kata kadar* artırır. Yumuşak petek dokusu sayesinde tek seferde pratik temizlik sağlar. Günlük kullanım için uygundur ve parfümsüzdür.
Alkol, paraben, parfüm, boya ve SLES/SLS içermez.
Hipoalerjeniktir, dermatolojik olarak test edilmiştir.
*Eski Uni Baby Sensitive'e göre
Nasıl Kullanılır?
Ürünün kapağını açın, içerisinden 1 adet mendil alarak bebeğinizin cildini nazikçe silin.
Puan dağılımı
Çocuğum doğduğundan beri sadece üni baby ıslak mendilini kullanıyorum . Nemlendiriciligi yüksek bir ıslak mendil. Tamamen doğal pamuk liflerinden elde ediliyor. Alerjik reaksiyon riski de dokusu ve oh değeri sayesinde en aza indirilmiş .gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz
Kokusunun olmaması çok iyi bu benim için çok önemli bir özellik. Probiyotikli olması da benim için diğer bir önemli özellikti. İkisinin bir arada olması beni çok mutlu ediyor. Bebeğimin ağzını silerken bile gönül rahatlığıyla kullanıyorum ve bebeğimin o saf kokusuna parfüm kokusu karışmıyor.
Ürünün prebiyotik içermesi aslında en güzel noktası. Kış döneminde hasta olan bebekler çoğunlukla antibiyotik kullanıyor ve bu da bağırsak florasını bozuyor. Benim bebeğim de genellikle böyle zamanlarda pişik oluyor. İyileşmeyi destekleyeceğini düşünüyorum. Çok güzel düşünülmüş bir ürün çok iyi fikir. Tebrikler.
Çok memnunum oğlum doğduğunda 0-6 ay olanı kullanmıştım şimdi 7 aylık oldu buna geçtik hem kapağı kolay açılıyor hem de mendiller tek tek geliyor..önemsiz gibi dursada bazen tek elle kapak açıp mendil çekmek gerekiyor bazı mendillerde 3-4 tane birden geliyor bu öyle değil..içerik olarakta beğeniyorum
Zaten daha once kullandigim bir urun kalitesine laf yok her kullanimda tek tek gelmesi de cok guzel bir defada kutuda ne kadar mendil varsa kapaktan çıkmıyor diger marka mendillerde en büyük sorun bu bir cekmede hepsi cikiyor ama bu üründe böyle bir sorun yok ve bu cok guzel bir özellik kalitesi zaten ortada
Daha önce farklı çeşitlerini denemiştim. Bu ürünün yumuşaklığı ve cildi koruması çok güzeldi. Marka olarak da güvendiğim bir marka. Kokusu ve doğallığı bebeğimin cildinde güvenle kullanabilmek çok iyiydi. Ürünün adında ek gıda geçerse daha etkili olacağını düşünüyorum.
benim kızımin cildi de benimki kadar hassas. parfumsuz olmasi , sagliga zararlı metaryel icermemesi , alerji yapmamas cok rahatlatici. sabit bi marka dısında farkli urune ne zaman gecsem kızariklik yasiyor. simdi uni baby de guvenle kullanabilecegim urunlerim icinde yerini aldi 👍🏻
Dünya doğal olana doğru ilerlerken unibabynin hala phenoxyethanol kullanımında ısrar etmesini anlayabilmiş değilim 🤷🏻♀️ Pazarda sadece su ve potasyum sorbat bulunan birçok ıslak mendil/havlu varken neden bile bile bebeğimin tenini kimyasalla sileyim ki. Evet 6aydan snr bebek ek gıdayla tanışıyor ve normal olarak dışkısı da değişiyor evet de temizlenmesi için bir farklılık gerektirmiyor. Ha ıslak mendille silmişsin ha ıslattığın temizlik pamuğuyla silmişsin bişey farketmiyor. Ürüne ilgi çekmesi için yapılmış bir pazarlama olarak düşünüyor ve doğru bulmuyorum. İlk defa anne olan ve merak edip ürüne bakan birinin ilgisini çekebilir ama bebeği ek gıdaya çoktan başlamış yada daha büyük olan ya da ikinci çocuğu olan anneyi kazanamaz. Anneler artık içindekileri okumayı iyi biliyor 👏🏻👏🏻
Hem doku itibariyle hem de parfümsüz olması sebebiyle kullanmaya başladığım bir ürün oldu. Bebeğimin cildi çok hassas olduğu için sadece pamuk kullanıyordum fakat bu ürün herhangi bir tahriş kızarma olmadı cok memnun kaldım
Unibaby için daha önceki kutu deneyimlerimde belirttiğim gibi, markanın en iyi performansı ıslak mendilinde var. Başta deterjan ve şampuan olmak üzere diğer ürünlerinden bırakın memnun kalmayı fazlasıyla şikayetçiyim.



