Uni Baby Hassas Dokunuş Islak Mendil
6-12 ay döneminde ek gıdaya başlayan bebeğinizin özellikle bez bölgesi daha hassas ve tahrişe daha yatkın hale gelebilir. Uni Baby Hassas Dokunuş Islak Mendil 6-12 ay döneminde ek gıdaya başlayan bebeklerin hassas cildine özel olarak geliştirilmiştir. Prebiyotikler, cildin doğal yapısında bulunan ve cildi koruyan yararlı mikroorganizmaları besleyen maddelerdir. Yeni Uni Baby Hassas Dokunuş Islak Mendil, içeriğindeki prebiyotikler sayesinde, cildin nemini uygulamadan hemen sonra 3 kata kadar* artırır. Yumuşak petek dokusu sayesinde tek seferde pratik temizlik sağlar. Günlük kullanım için uygundur ve parfümsüzdür.
Alkol, paraben, parfüm, boya ve SLES/SLS içermez.
Hipoalerjeniktir, dermatolojik olarak test edilmiştir.
*Eski Uni Baby Sensitive'e göre
Nasıl Kullanılır?
Ürünün kapağını açın, içerisinden 1 adet mendil alarak bebeğinizin cildini nazikçe silin.
Puan dağılımı
kesınlıklee severek kullanıyorum ınanılmaz cok cabuk bıtıyor cunku bebegımın her yedıgı yemek sonrası oyunlar sonrası dısarda ozellıkle cok fazla tuketıyoruz. zaten kullandıgım ve bıldıgım ıcerıgının tertemız oldugunu da bıldıgım bır urun gonderılmıs gayet memnunum ve tesekkur edıyorum . bebeklı evlerde malesef bıraz tuketım daha fazla :)
6 yıllık 2 çocuklu deneyimli bir anne olarak bebişlerimiz ilk doğduğu andan itibaren uni baby kullandık. hiçbir tahriş, kızarıklık durumu yaşamadık. ek gıdaya geçiş döneminin ne denli zor olduğunu anneler bilir. ancak uni baby yükünüzü biraz da olsa hafifletme konusunda oldukça başarılı bir ıslak mendil. hem de hassas dokunuşlu bir ıslak mendil :)
Islak mendil konusunda çok hassas bir anneyim. Çünkü çocukların cildi çok hassas ve parfümlü veya alkol olan ıslak mendiller çocukların cildine zarar veriyor. Parfümsüz olması içimi rahat ettirdi. Alkol için de gönlüm rhat. Islak mendil deneyi yaptım. Bana gelen mendile çakmağı yaktım yanmadı. Bu alkol olmadığının göstergesi. Başka mendile yaptığımda yandı olduğu gibi çöpe attım
Normalde bebegimin temizliği için su ve pamuk kullanıyordum.Çünkü çok iyi bir marka bebeğimin poposunda pişiğe neden oldu.Markanın şampuanından çok memnunum gelen hediyeyi de deneyip takip ettğimde hiçbir şekilde pişik vs olmadıgını gördüm ve bir kez daha bu markaya hayran kaldım.Bütçemize uygun olup bu kadar kaliteli ürün bulmak mutluluk verici ve yine yeniden gözü kapalı tavsiye ediyorum.
Öncelikle parfümsüz oluşunu çok sevdik. Bebeğimiz genellikle ılık su ve bebek temizleme pamuğu ile temizliyorduk. Ürünü kullandıktan sonra buna gerek olmadığını anladım. Mendillerin pamuksu bir dokusu var. Boya, paraben vs içermemesi oldukça sevindirici. Bebeğim bu ay itibariyle ek gıdaya geçti. Kullanacağımız ve tavsiye edeceğimiz ürünümüz belli oldu. Biz çok sevdik
Ürünün kalitesi güzel ayrıca mendiller kalın ve büyük .Gayet iyi iş görüyor kızım 8 aylık oldu ve ek gıdada gerçekten çok işe yaradı kapağı kolay açılıyor hem de mendiller tek tek geliyor..önemsiz gibi dursada bazen tek elle kapak açıp mendil çekmek gerekiyor bazı mendillerde 3-4 tane birden geliyor bu öyle değil..içerik olarakta beğendim
Diğer markalara göre mendil kalitesi büyüklüğü çok ideal ne çok ince ne de çok kalın bir yapısı var aynı zamanda hassas ciltli bebeğimde bir sonraki bez değiştirmeme kadar cildi koruması çok güzel .Kolay kapağı sayesinde çektiğinizde birden fazla ıslak mendil pes peşe gelmiyor🤩
Parfümlü olan ıslak mendillerin çoğunu yıkayarak kullanıyorum hatta çoğu zaman su ve pamuk kullanıyorum bebeğimin hassas cildi için bir kereye mahsus ıslak mendili yıkamadan kullandım ve içeriği hoşuma giderek kullandım. Ben memnun kaldım. Tekrar almayı düşünüyorum.
Ürün muhteşem 🙏Kapağının olması sürekli nemli kalması açısından güzel düşünülmüş. Bunun dışında ek gıdaya başlayan bebekler için hassas bir yapıya sahip olması beni etkiledi. Üstüne üstlük bir de parfümsüz. Daha ne olsun? Bir ıslak mendil, en fazla bu kadar iyi olabilirdi diye düşünüyorum. Karar sizin🙏🤤
Çok beğendim, sleepy doğal organik sirkeli olanı kullanmaya başladığımdan beri kızım altını çok zor değiştirtiyordu. Birçok ıslak mendil denememiz maaşeaef başarısızlıkla sonuçlanmıştı. Neredeyse 1 yıl sonra unibaby hassas dokunuşu bulduk ve haftası dolunca kızımdaki değişimi gördük. Çoook memnunuz



