Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Cosmed Ultra Moisturizing & Nourishing Cream
amazon-image
Cosmed Ultra Moisturizing & Nourishing Cream

Cosmed Ultra Moisturizing & Nourishing Cream

Cosmed  · www.cosmed.com.tr
  4.51  (793 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Nem ihtiyacı duyan tüm ciltlerin günlük kullanımına uygundur.


Nasıl kullanılır?

Temizlenmiş yüz ve boyun bölgenize az miktarda ürünü göz çevresi haricinde dairesel hareketlerle uygulayın. Durulanmaz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%32
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Şeymanur G.
Şeymanur G. · 29 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kez kullanmama rağmen etkileyici !
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge Ö.
Özge Ö. · 35 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremi beğendim cildimde sivilce yapmadı. Nemlendirmesi yeterli 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esma Karatekin
Esma Karatekin · 31 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü açınca karşılaşacağınız sivri ucu oldukça kullanışlı buldum. Ürünü serumu ve pudrası ile birlikte aldım. Pudrası cildimi kuruttuğu için ne yazık ki nemlendiricisi yeterli değildi. Cildi güzelce nemlendirdikten 5 dakika sonra hiç sürmemişsiniz gibi oluyor. Emme açısından güzel, ama yeterli değil. Belki de benim gibi karma- hassas ciltler için uygun olmayabilir. Ayrıca kullanım koşulları eksikti. Hangisini hangi sırayla kullanmamız yazmalıydı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel Y.
Sibel Y. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sadece nemlendirici olarak kullanılıp başka bir özellik beklenmezse gayet yeterli oluyor. Karma cildimde ekstra bir yağlanma veya sivilceye sebep olmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 34 · Adıyaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
cildi cok guzel nemlendiriyor. yapisi cok hafif. gunluk olarak kullanima uygun cok guzel bir urun😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif A.
Elif A. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Birkaç yıl önce strese bağlı olarak bir anda yoğun şekilde akne problemi yaşamıştım ve o zamandan beri aynı nemlendiriciyi kullanıyor, farklı bir nemlendiriciyi sürmek zorunda kaldığımda dahi tedirgin hissediyordum. Övgüsünü çok duyduğum için bu ürünle bu korkumu kırmak istedim ve başardım da. Nemlendiriciliğini ve özellikle de ciltte bıraktığı hissi çok sevdim. Son dönemde komedon sıkıntısı yaşadığım için bu ürünün bu problemime iyi geleceğine inanıyorum. Asla ağırlık yapmıyor ki zaten ürün su bazlı. Ben de akne oluşumuna sebep olmadı. Uzun bir süre yanımdan ayırmayacağım gibi duruyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rumeysa E.
Rumeysa E. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün gerek boyutu gerekse paketlemesi olsun çantaya atmalık ve gece kalmaya giderken alınabilecek en kolay alternatif. Ürünün kavanoz şeklinde olmaması hem hijyenik hem de kolay kullanılabilir kılıyor. Cildimi nemlendirmesini çok beğendim. İçinde shea yağı olduğu için gece kullanmayı daha çok sevdim ve ekstra yüzüme yağ sürme ihtiyacım olmuyor. İçerik listesinin güzelliği açısından elimin altında her zaman bulunmasını isteyeceğim ve hızlıca cilt bakım yaptığım akşamlarda düşünmeden elimin gideceği uygun fiyatlı güzel bir seçenek.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sedef Ö.
Sedef Ö. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maalesef her nemlendiriciden memnun kalamıyorum.Ya cildim ürünü sevmiyor,cildime iyi gelmiyor ya da yüzümü nemlendirmek yerine sivilce ve akneler oluşturuyor. Cildim hassas,alerjik ve karma. Objektif yorum yapabilmek adına ürünü sabah akşam düzenli kullanmak istedim. Sivilce yapmadan gözeneklerimi tıkamadan çok güzel nemlendiriyor. Kremi sürdükten sonra da krem silgi gibi yüzümden dökülmüyor. Bunu yaşayanlar ne demek istediğimi anlar :) Gerçekten çok sevdim. Bitince tekrar satın almak isteyeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem A.
İrem A. · 27 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma-yağlı bir cildim vardır.Yeni bir cilt bakım ürünü kullanmadan önce en korktuğum şey sivilce yapacak mı sorusudur.Bu nemlendirici cildimde hiçbir kötü etki yaratmadı.Aksine çok az bir miktarı bile yüzümü nemlendirmeye yetti.Nemlendirmesinden çok memnun kaldım.Hiç bir şekilde yapış yapış bir his bırakmadı.Sürer sürmez emiliyor.Ayrıca tüp formunda olması çok hoşuma gitti.Kullanımı çok kolaydı ve her seferinde elimi bir kutuya daldırmak zorunda bırakmadığı için daha hijyenik olduğunu düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aybüke P.
Aybüke P. · 27 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güzel bir nemlendirici, aydınlık görüntü veriyor. Nemlendiricim bittiğinde bunu kullanmaya başladım ve öncekini çok aratmadı, benim için güzel bir ara nemlendirici oldu. Ne yoğun ne de hafif bir krem. Hemen her cilt tipine uyacağını düşünüyorum. İçinde parfüm var ama rahatsız edici değil normalde parfümsüz ürünleri tercih etmeme rağmen beni rahatsız etmedi. Denebunu sayesinde uygun fiyata edindiğim için kullanması keyifliydi fakat normal fiyatından satın almam galiba.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.