Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ülker Rodeo
amazon-image
Ülker Rodeo

Ülker Rodeo

Ülker Rodeo 
  4.72  (12995 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Yepyeni Rodeo: Yer Fıstığı ve Çikolatanın Lezzet Düellosu!

Dolu Dolu Yeme Deneyimi:

Nefis Ülker Çikolata Kaplaması

%25 Yer Fıstığı

Enfes Karamel

Leziz Nuga

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%70
%20
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Edanur M.
Edanur M. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yer fıstığının olduğu her şey kalp ben gerçekten içerisindeki fıstık miktarı karamek ve çikolata ile birleşince enfes bir lezzet bombası oluyor bazı günler çok çikolata tüketir iki üç sayamaz yerim ama bu öyle değil anında çikolata açlığımı bastırdı üzerine hiçbir şey yemek istemedim tası gitmesin diye…
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge Y.
Özge Y. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün içeriği bana hitap ediyordu. Bence baskın tatlar dengeli bir şekilde biraraya getirilmiş. Benim en çok hoşuma giden şey fıstıkların taze kavrulmuş gibi oluşu ve kokmasıydı. Fıstıklı ürünlerde genelde bu kadar yoğun doğal aroma olmaz. Karameli bayar mı diye endişelenmiştim ama hiç baymıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Senem Gül Ç.
Senem Gül Ç. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fıstık en sevdiğim kuruyemişlerden birisi ve çikolata ile buluşması resmen lezzet patlamasına sebep olmuş. Ambalajdaki YERFISTIKLI kelimesi Yer Fıstıklı olarak değiştirilmelidir. Ambalajdaki şapka görseline bayıldımm. Sanırım bu ürüne aşıkk oldum. Teşekkürler Ülker :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Tuba E.
Zeynep Tuba E. · 40 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülker Rodeo çikolatası, tam yer fıstığı ve karamelin mükemmel uyumunu sevenler için hazırlanmış enfes bir çikolata. Her ısırıkta ağıza gelen yer fıstığı ve karamel çikolataya ayrı bir lezzet katmış. Dışında çikolata içinde taptaze yer fıstığıyla tadı damağımda kaldı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hem çikolatası hem de içindekiler o kadar uyumlu ki her ısırıkta ayrı bir keyif alıyorum. Tatlı krizim geldiğinde ilk tercihim Rodeo oluyor çünkü hem doyurucu hem de fazla ağır değil. Yanımda taşıması da çok pratik, canım ne zaman çikolata çekse elim hemen buna gidiyor. Çikolata severler için kesinlikle tavsiye ederim!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem Ş.
Özlem Ş. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün mükemmel olmuş tadı karameli yer fıstıgı yıllardır tadını başka bir yerde bulamadıgim bir ürünle nerdeyse birebir gibi bütun gün tatlı ihtiyacınızı karşılayabilir ama asla ağır değil mutlaka denenmesi gereken bir ürün şimdiden favorilerim arasına girdi tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yaşar Efe A.
Yaşar Efe A. · 21 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa gördüm ve duydum bu çikolatayı. Çok beğendim. Başka bir çikolata markasına benzettim aynısı ve o markayı da severim bu da çok güzel olmuş. Bir daha alır mıyım derseniz alırım. Yer fıstığı oranı çok iyiydi kütür kütür geliyordu tadı çok iyiydi acı bir tadı yoktu. Kreması da gayet güzeldi. Fakat çikolatayı ilk açtığımda bozulmuş gibi görüntüsü vardı ama tatdığımda gayet güzeldi bozuk bir çikolata tadı gelmedi ama alıcak olan başka birileri bozuk sanabilir atabilirdi bunu düzeltirlerse gayet güzel bir çikolata olur kötü bir yönü kalmaz. Yani tadında birşey olmadığı için demekki şekil bozukluğu onun haricinde dediğim gibi beğendim markete gittiğimde seçeneklerimin arasında kesinlikle.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ŞİNASİ K.
Şi̇nasi̇ K. · 49 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülker Rodeo çikolatası, 45 gramlık ambalajıyla karşımıza çıkıyor. İlk dikkat çeken noktası, şık ve kullanıcı dostu ambalajı. Alerjen uyarıları okunur ve belirgin şekilde yazılmış, bu da tüketici açısından büyük bir avantaj sağlıyor. Çikolata, karamel ve yer fıstığının mükemmel uyumu, tatlı sevenler için ideal bir lezzet sunuyor. Bu birleşim, tat duyularını harekete geçirerek damakta kalıcı ve hoş bir tat bırakıyor. Özellikle tatlı atıştırmalıkları sevenler için vazgeçilmez bir alternatif olarak öne çıkıyor. Sonuç olarak, Ülker Rodeo (45 gr) hem ambalaj tasarımı hem de lezzet açısından oldukça başarılı bir ürün. Tatlı sevenler için ideal bir seçenek olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Nur U.
Eda Nur U. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü ilk defa denebunu aracılığıyla tükettim. Ürün aşırı yoğun çikolata,karamel ve dolu dolu yer fıstığı içeriyor. Bu ürünü Snickers’a benzettim. Çikolata ve fıstık sevenler için birebir fakat çikolata ile arası olmayanlar için baya yoğun gelebilir. Ben genel olarak beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hazal M.
Hazal M. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülker ürünlerini çok seviyorum. Ülkerin hem bu hem de farklı markaların benzer ürünlerini daha önce de tüketmiştim. Yer fıstığının ağza gelişi, karamelin akışkanlığı, nuganın damağa yapışmaması gibi özellikleri harika. Ağızda çok güzel bir tat bırakıyor. En çok tüketmeyi sevdiğim ürünlerden biri.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.