Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ülker Go Ahead Kırmızı Meyveli ve Bitter Çikolatalı Kuruyemiş Bar
amazon-image
Ülker Go Ahead Kırmızı Meyveli ve Bitter Çikolatalı Kuruyemiş Bar

Ülker Go Ahead Kırmızı Meyveli ve Bitter Çikolatalı Kuruyemiş Bar

Ülker Go Ahead 
  4.69  (3084 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Ülker Go Ahead Kırmızı Meyveli ve Bitter Çikolatalı Kuruyemiş Bar

  • Yüksek lif içerir
  • Şeker ilavesiz
  • Koruyucusuz
  • Renklendiricisiz 

Badem, Yer fıstığı, kırmızı meyveler ve bitter çikolata içerir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%19
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ertuğrul Y.
Ertuğrul Y. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü Denebunu vasıtasıyla üçüncü deneyimim. O sebeple aynı yorumlarımı tekrar ediyorum: Daha önce çok çeşitli protein barlar denedim. Bildiğim bir marka olan Ülker’in bu tarz yeni bir bar çıkarması oldukça güzel. Diğer yandan ürünün paketini de çok beğendim. Premium bir hissiyat veriyor. Kırmızı Meyveli ve Bitter Çikolatalı Bar için tadım notum ise kırmızı meyvelerin mükemmel olduğu. Ben genel olarak kurutulmuş meyveleri çok severim. Gerçekten çok lezzetliydi. Ancak bitter çikolatası sanki kahve tadında ve bir miktar acıydı. Nitekim ben daha çok sütlü çikolataları tercih ettiğim için bana tam uygun değil. Keşke sütlü çikolatalısı da olsaydı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ertuğrul Y.
Ertuğrul Y. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü Denebunu vasıtasıyla ikinci deneyimim. O sebeple aynı yorumlarımı tekrar ediyorum: Daha önce çok çeşitli protein barlar denedim. Bildiğim bir marka olan Ülker’in bu tarz yeni bir bar çıkarması oldukça güzel. Diğer yandan ürünün paketini de çok beğendim. Premium bir hissiyat veriyor. Kırmızı Meyveli ve Bitter Çikolatalı Bar için tadım notum ise kırmızı meyvelerin mükemmel olduğu. Ben genel olarak kurutulmuş meyveleri çok severim. Gerçekten çok lezzetliydi. Ancak bitter çikolatası sanki kahve tadında ve bir miktar acıydı. Nitekim ben daha çok sütlü çikolataları tercih ettiğim için bana tam uygun değil. Keşke sütlü çikolatalısı da olsaydı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma B.
Şeyma B. · 33 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu ürün nedir bayıldım herkese kesinlikle tavsiye ediyorum Denebunu sayesinde tattım hemen hem iş yerim için hem ev için stokladım resmen çikolata yiyorum tadı harika, hiç pişman hissetmiyorum sadece fiyat biraz pahalı buradan yetkililere sesleniyorum biraz daha fiyat indirimi lütfen, severek yiyoruz ve daha fazla çeşit de istiyoruz ❤️❤️❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selda U.
Selda U. · 32 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülker Go barlarını denebunu sayesinde keşfettim. Şeker ilavesiz, yüksek lif oranına sahip, koruyucu ve renklendirici içermeyen ama yüksek oranda kuruyemiş içeren özellikle Kırmızı meyveli ve bitterli olanı favorim diyebilirim. İçindeki kurutulmuş meyve ve bitter ikilisi bitterin ağırlığını meyve kurusu dengeleyerek ağızda enfes bir tat bırakıyor. Ben memnun kaldım. Tekrardan alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Onur A.
Onur A. · 31 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer kardeşleri arasında2. sırada yer alan lezzet ! Market raflarında yarısından fazlası şeker olan ürünler yerine bu tarz ürünleri daha çok görmek isteriz. İşte Ülker Bunu başarmış. Yüksek proteinli lezzetli ve en önemlisi şeker ilavesiz ! Herkesin beğeneceği bir lezzette. Bu tarz ürünlerle tanıştırdığın için Teşekkürler Denebunu.com :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
melisa anet a.
Melisa Anet A. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle barlar içinde en sevdiğim bu oldu bence hafif bir mayhoş tadı çok iyi lezzeti gayet güzel eğer bir tercih yapacak olacaksan kesinlikle onu tercih ederim gene bence gün içerisinde yoğun günlerde seyahatlerde uzun sürecek bir gün iş akışında ara öğün olarak mutlaka tüketilebilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Reyhan G.
Reyhan G. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok beğendim tadı süper , çok tatlı değil belki ama meyve aromasının verdiği tat çok güzel içerisindeki badem ve yer fıstığı çok yakışmış şeker ilavesiz olmasına rağmen tat uyumu çok iyi kesinlikle atıştırmalık listemin zirvesine yerleşti bile
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa A.
Melisa A. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lifli yiyecekleri sevdiğimden dolayı bu ürünü deneme fırsatımın olması mutlu etti beni... Normalde evde kendim hazırlamayı tercih ediyorum fakat artık yoğun olduğumdan dolayı tercih edebileceğim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu c.
Burcu C. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Meyvelerin o tatlı tadını çok güzel alabiliyorsunuz. Çayın yanına ya da aniden gelen açlık anında hem kan şekerinizi dengeliyor hemde lezzetli bi ara öğün yapmış oluyorsunuz. Denk geldikçe satın alıp çantamda bulunduracağım bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem Y.
Özlem Y. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kırmızı meyveleri çok sevdiğim için ürünü de çok beğendim. Baya lezzetliydi. Şeker varmış hissiyatı veriyor insana, şeker ilavesiz olduğunu biliyorum elbette bunun için rahatlıkla tüketebileceğim bir ürün tatlı krizleri için
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.