Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ülker Go Ahead Bitter Çikolatalı ve Yer Fıstıklı %20 Proteinli Bar
amazon-image
Ülker Go Ahead Bitter Çikolatalı ve Yer Fıstıklı %20 Proteinli Bar
Ülker Go Ahead Bitter Çikolatalı ve Yer Fıstıklı %20 Proteinli Bar

Ülker Go Ahead Bitter Çikolatalı ve Yer Fıstıklı %20 Proteinli Bar

Ülker Go Ahead 
  4.69  (3046 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Ülker Go Ahead Bitter Çikolatalı ve Yer Fıstıklı %20 Proteinli Bar 

  • Bir pakette %20 protein (9gr) içerir
  • Yüksek lif 
  • Şeker ilavesiz 
  • Koruyucusuz 
  • Renklendiricisiz

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%20
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Feyza Nur Ç.
Feyza Nur Ç. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tadı gerçekten diğer barlara göre güzel diyet bir ürün gibi hissettirmiyor. Yediğinizde gerçek çikolata yiyor hissi veriyor. Ara öğün olarak tüketebilirsiniz ve tok tutuyor. Ürünün protein oranı ve lifli oluşuda diyet yada spor yapan bireyler için ideal. Sadece ürünün arka tarafında doğal olarak şeker içerir yazarken içeriğine bakıldığında tatlandırıcı içerir yazmaktadır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selda U.
Selda U. · 32 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülker Go barlarını denebunu sayesinde keşfettim. Şeker ilavesiz, yüksek lif oranına sahip, koruyucu ve renklendirici içermeyen ama yüksek oranda kuruyemiş içeren yer fıstığı yoğun olan proteinli bu bar özelliklede tatlı isteğimde, pratik bir ara öğüne ihtiyacım olduğunda bir kurtarıcım oldu diyebilirim. Hem yemesi keyifli hem pratik hem de lezzetli. Teşekkürler denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Behiye İ.
Behiye İ. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bayıldımm tadı çok çok güzel diğer protein barlara göre bu çok iyi olmuş bir kere yerken kendinimi iyi hissettim diğer barlar bomboştu ve ne yediğimi anlamıyodum bu seriye bayıldım kesinlikle sürekli alıcağım bir ürün tadı zaten çok güzel normal bir çikolata gibi tatlı olmasını bekleyemezsiniz ama yine de orta tatlı bir tadı var ben çok sevdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce defalarca yerli ve yabancı birçok farklı markanın protein barını kullandım. Birçoğunu, içeriği iyi olmasına rağmen tadının saman gibi tatsız olması nedeniyle ,ikinci kez denemedim bile. Bu ürün ise çok farklı. Yerken sanki protein değil de gerçek bir çikolatalı birşey yiyormuş hissi veriyor. İçindeki iri taneli yer fıstıklarını da ayrıca lezzetli buldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu S.
Duygu S. · 27 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
şeker ilavesiz ama çikolatası diğer bildiğimiz barlara göre yoğun olduğu için özellikle kalori açısında dikkat edenler için belki olumsuzdur ama ben görüntüsüne bakınca ağır bir lezzet beklerken yediğimde aldığım tat yer fıstıklarının iri ve tümüyle lezzetti olmasını çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
tugba u.
Tugba U. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
diyet döneminde bir arayış içindeydim tatlı yemek adına kahvemın yanına. tam o dönemde yetişti imdadıma. o kadar lezzetli bir atısturmalık ki. bitmeden stok yapmak için yenılerını aldım. diyette bazen tatlı yemek istiyor insanın canı en azından bunlarla kurtarabıkırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İREM K.
İrem K. · 28 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Snickers, rodeo, maximus ya da bunların benzeri çikolataları sevenler için çok iyi bir alternatif asla aşırı şeker ve tatlı tüketiyor muşusun hissi vermiyor ancak tatlı isteğini hatta ara öğün isteğini fazlası ile tamamlıyor denedikten sonra gittim marketten aldım ve aynı zamanda çok iyi bir kahve yanı eşlikçisi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ferda B.
Ferda B. · 38 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Go Ahead serisindeki en başarılı ürün bu kesinlikle. Yediğinizde ağızda hoş bir aroma ve tat bırakıyor. Hem tatlı ihtiyacınızı gideriyor hem de uzun süre tokluk hissi yaratıyor. Serinin diğer ürünleri arasından en çok tercih edeceğim atıştırmalık. Yer fıstığı alerjiniz yok ise mutlaka deneyin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslıhan Yazanel
Aslıhan Yazanel · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yer fıstığı seviyorum fakat biter çikolata sevmiyorum spor öncesi veya sonrasında olan o tatlı isteğini kesinlikle bastırıyor ben emzirme öncesinde veya sonrasında çok tatlı istiyorum bu barla hem kuruyemiş hem de tatlı yemiş gibi bi his veriyor bu yüzden pratik ve besleyici buldum bitter ve yerfıstığı sevenlere tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevginur O.
Sevginur O. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Muhteşem bir ürün olmuş. Protein barların yavan tadından çok sıkılmıştım. Bitter çikolatayla birleşen bu ürün mükemmel hele üst katmandaki "smooth" diyebileceğim kısım. damakta harika bir his bırakıyor. kesinlikle alıp stok yaparım. spor öncesi kahveyle mükemmel gider
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.