Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ülker Bebe Tam Tahıllı Keçiboynuzlu ve Elma Sulu Bisküvi 172g
amazon-image
Ülker Bebe Tam Tahıllı Keçiboynuzlu ve Elma Sulu Bisküvi 172g

Ülker Bebe Tam Tahıllı Keçiboynuzlu ve Elma Sulu Bisküvi 172g

Ülker Bebe 
  4.75  (7619 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

İlave şeker içermeyen yeni Ülker Bebe Tam Tahıllı Bisküvi çıktı!

Anne sütünden ek gıdaya geçiş döneminde yıllardır annelerin yanında olan Ülker Bebe’nin; ilave şeker içermeyen tam tahıllı, keçiboynuzlu, elma sulu yeni bisküvisi vitamin, mineral ve lif kaynağı. Ülker Bebe Tam Tahıllı Keçiboynuzlu ve Elma Sulu Bisküvi, bebeğinizin çiğnemeyi öğrenmesi ve geliştirmesine katkı sağlayacak şekilde tam tahıllardan gelen yumuşak ve pütürlü yapıya sahiptir.

Keçiboynuzu, tam buğday unu, elma suyu ve süt ilavesiyle geliştirilen Ülker Bebe Tam Tahıllı’yı meyve suyunda veya sütte eriterek bebeğinizin ara öğünlere bir alternatif olarak sunabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%16
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Faruk E.
Faruk E. · 36 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanin daha onceden bebe bisküvisini cok kullandik, bu ürününü ise ilk defa denedik ve ozellikle oğlum tadina bayildi. Cok fresh bir tadi var, cok hafif elma tadi geliyor, keci boynuzu yada farkli bir tahil tadi yok , bebeklerin cocuklarin seveceği kadar da şekerli hatta atistirmalik olarak ebeveyinlerde severek tuketecektir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal E.
Hilal E. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
7 aylık kızıma klasik olan cici bebe kullanıyordum. Bu ürün hem ilave şeker ilave edilmemiş hem de içindeki keçi boynuzu ve elma suyu olması sebebiyle daha leziz geldi bize. İlk önce kendim tadına baktım ve gayet güzel. Kızımda severek yedi. Muz ile karıştırıp püre yaptım tavsiye edilir 😊 Şeklide çok tatlı olmuş bu arada..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine D.
Emine D. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü bebişimle birlikte denedik ve gerçekten çok güzel. Şekil olarak çocukların hemen dikkatini çekiyor. Diğer bisküvilere göre şekersiz tahıllı keçiboynuz ve elmalı bu yüzden Daha yararlı olduğunu düşünüyorum. Bebişler için bence bu tür bisküvilerde daha çok seçenek olmalı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena Y.
Sena Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlum çok beğendi ve hemen bitirdi. Ben de anne olarak keçiboynuzlu oluşunu beğendim. En beğendiğim özelliği ise diğer piyasadaki ürünlerden farklı olarak elma suyu da içermesi. Belki bu nedenle tadı biraz daha şekerliymiş gibi geliyor ancak ilave şeker içermemesi de içimi rahatlattı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi C.
Ezgi C. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü henüz 18aylık olan kızımla beraber yedik ve ikimizde çok beğendik. İlave şeker içermemesi elma ve keçiboynuzu ile tatlandırılmadınız yapılmış olması kızıma güvenle verebilmemi sağlıyor Yolculuklarda dışarda hemen aç ver şeklinde pratik bir ürün Evin içinde bis bis diyerek dolaşıyor kızım çok beğendi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zemzem D.
Zemzem D. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
katkısız olması içinde tatlandırıcı olarak keciboynuzu kullanılması benim gibi bebeginin saglıgını düşünen anneler için bir numara bir ürün bebegime vermeden önce ilk tadımı ben yaptım galiba kızımdan önce ben begendim artık bende alıp bebegimle birlikte cay yanında yemeyi düşünüyorum kesinlikle denemelisiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem K.
Gizem K. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer çeşitlerini denedim ama bu ilk şu kadar söyleyebilirim ki 10 yaşındaki oğlum bu lezzete bayıldı. Çok seçici olmasına rağmen oğlum bu lezzeti beğendiyse eğer eminim diğer yavrularımızın da beğeneceğinden eminim diyebilirim. Kesinlikle etrafımdakilere tavsiye edeceğim ;)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu Aydın
Cansu Aydın · 27 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı muazzam ve çocuklar için oldukça uygun. Üstelik şeker ilavesi olmaması ve içinde keçiboynuzu olması diğer güzel yönlerinden. Kesinlikle annelere, çocukları için bu ürünü almalarını tavsiye ediyorum hatta tadı o kadar iyi ki kendileri de atıştırmalık olarak alabilirler :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin C.
Aylin C. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kesinlikle tavsiye ederim şeker içermemesi ve tam tahıllı olması açısından bende gönül rahatlığı ile kızıma atıştırmalık olarak veririm .bundan sonra market alışverişlerimizde sepete kesinlikle ekleyeceğim ürünler arasında çünkü kızım çok sevdi .bu ürünle bizi tanıştırdıgınız için size de teşekkür ederiz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Name Deniz K.
Name Deniz K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü önce kendim denedim, tadı oldukça güzel. Geri kalan tüm paketi 19 aylık oğlum yedi :) İlave şeker içermemesi güzel bir özellik. Hemen markete gidip yenisini alacağız, çünku hem yolculuklarda atıştırma olarak hem hafta 1-2 gün ara öğün olarak verebileceğimi düşünüyorum. Oğlum da tadına bayıldı, bitince çok üzüldü :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.