Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
U Green Clean Bitkisel Likit Sabun
amazon-image
U Green Clean Bitkisel Likit Sabun

U Green Clean Bitkisel Likit Sabun

U Green Clean  · ugreenclean.com
  4.70  (3671 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

U Green Clean Bitkisel Likit Sabun

Klor, SLES, SLS, Paraben, Sentetik Parfüm ve Fosfat içermez.Covid-19 sebebiyle sık yıkanan ellerin nemli ve yumuşak kalmasını sağlar.

  • Ecogarantie ve Vegan sertifikalarına sahiptir.
  • Dermatolojik olarak Avrupa Birliği’nde test edilmiş ve onaylanmıştır.
  • Hammaddelerin üretiminden itibaren tüm aşamalar ekolojik sertifikalıdır.
  • Bitkisel ve doğal hammaddelerle üretilmiştir.
  • Petrol ve hayvansal kaynaklı hammaddeler içermez.
  • İçeriğindeki tüm hammaddeler doğada biyolojik olarak parçalanır.
  • Çevre ve cilt dostudur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%21
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Saadet K.
Saadet K. · 38 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu markayı hiç kullanmadım fakat başka doğal içerikli markaların sabunlarını kullandım. Önce denediklerime göre performansını çok beğendim. Mutfakta kullanıyorum geldiğinden beri ve çok memnun kaldım. Ellerim oldukça yağlı iken bile çok güzel temizledi. İnanılmaz güzel bir kokusu var. Bu kokunun da parfüm değil doğa yağ olduğunu bilmek benim çok hoşuma gitti. Hem mükemmel temizliyor hem de kokusuyla ferahlık veriyor. Portakal yağını buhurdanlıkta da kullanıyorum ve enerjisini seviyorum. Sıvı sabunda da aynı kokuyu duymak harika oldu. Kesinlikle satın alacağım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk olarak bu markanın ürününü ilk kez kullanacağım için meraklıydım hemen kapağını açtım ve o muhteşem portakal yağı kokusu geldi. o kadar hoş bir kokusu var ki zaten bir kokladıktan sonra vazgeçemiyorsunuz. organik ve doğal bir ürün olması da cezbedici gerçekten. elinizi yıkadıktan sonra herhangi bir kayganlık ve kalıntı hissi kalmıyor. elleri kurutmuyor organik olduğu için hassas ciltlerde tercih edebilir. sonrasında elde kalan kokusu da ayrıca hoş ve bence bu ürünün en güzel yani bitkisel olduğundan gönül rahatlığıyla kullanılabilmesi ve kokusu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pandemi nedeniyle ellerimizi artık çok sık yıkıyoruz. Bu kadar sık yıkandığı için de kurumalar ve çatlamalar olabiliyor. Evdeki kimyasal içerikli sabun kullanma alışkanlığımızı değiştirmek üzere farklı bir markanın doğal sıvı sabununu denedim. Ancak temizlik hissini çok alamadım. U Green Clean markanın sıvı sabunu sıradaki deneyeceğim sabundu. Gerçekten ellerimi bu sabunla yıkadığımda temizlik hissini alabildim. Portakal kokusu çok hoşuma gitti. Şu an ellerimde bir kuruluk hissetmiyorum. Paraben, SELS,SLS içermemesi bu kadar kimyasala maruz kaldığımız dönemde önemli bir özellik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
elif T.
Elif T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urunden cok memnun kaldim. Dus jeli olarak kullandim. Ilk kez kullandigim markaydi biraz arastirinca gercekten tertemiz bir icerigi var. her gun dus alip her gun kimyasala maruz kalmaktansa boyle urunler kullaninca daha icim rahat ediyor. Kokusu cok bariz degildi hafif bir portakal aromasi vardi. Kimyasal minimum duzeyde oldugu icin biraz zor kopuruyordu alistigimiz dus jellerine gore. Ki bu da cok dogal. Verdigi temizlik hissini de cook sevdim, ayrica orijinal boy urundu markaya da tesekkur ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
M.TUĞÇE K.
M.Tuğçe K. · 34 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu kutusunu taşındığımız yeni eve sipariş etmiştim, şans bu ki taşındığımız gün kargo geldi. Eşyalar bilinmezlikte olunca hemen kutunun içinden çıkan sabunu koydum banyoma. Evi temizleme telaşında günde 20 kez el yıkama ihtiyacı hissettiğim o gün elimi ne kuruttu ne de hasar bıraktı. Kokusuna bayıldım. İnceleyip okuyunca vegan olduğunu ve doğaya zarar vermediğini öğrendim kutusu bile geri dönüşürülmüştü. Bu markanın daha fazla ürününü gözü kapalı denerim. Biter bitmez hemen tekrar alınacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
melike i.
Melike I. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
En başta vegan bir ürün olması sebebiyle çok duyduğum ve araştırdığım bir markaydı, ancak hiç satın almamıştım. Bu yüzden bana bu markadan bir deneme ürünü yollanması beni baya sevindirdi. Etik bir marka, vegan etiketinin sahte olmadığı nadir ürünlerden biri kendileri. Ayrıca sabunun kokusu müthiş, narenciye kokularının her türü sabun, duş jeli, şampuan gibi ürünlere bence çok yakışıyor. Durulama kısmında da insanı delirten kaygan ve cıvık cıvık bir yoğunluğa sahip değil, kaliteli olduğu net anlaşılıyor. Baya beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
YEŞİM K.
Yeşi̇m K. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hafif notalarda portakal kokusunu sevdim. Parfüm değil yağ olduğu için boğucu ve elde kalıcı bir koku değil. Renklendirici yok şeffaf renkte. Organik olduğundan dolayı köpürme konusunda beklentim düşüktü yine de o temizlik hissini size yeterince köpürmesi ile veriyor. Evde kaldığımız bu süreçte kendimi temizliğe verdiğim için temizlikte kullandığım kimyasallar ellerimi geriyor ve kurutuyordu. Ellerimdeki gerginliği oldukça nötrledi ve bıraktığı hissi sevdim. Doğal bir ürün kullandığınızı fark ettiriyor gayet başarılı bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
RAZİYE A.
Razi̇ye A. · 43 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Marka ismi vermem ne kadar doğru bilmiyorum ama vermeyeyim yine de antibakteriyel meşhur sıvı sabun aldım. Fakat elleri o kadar kuruttu ki, tam o sırada deneme ürünlerim geldi. Sonra bu ürünü denedim. Ve sonuç ellerin nemini koruyucu özelliği sayesinde ellerimdeki pul pul dökülme azaldı. Nemlendirme özelliği sayesinde benden tam not aldı. Kokusu zaten beni Akdeniz’ e götürdü, o ayrıca güzeldi. Bundan sonra evimde bu markanın ürünleri kesinlikle yer alacak, teşekkürler u green clean ailesi 🙏🏼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece U.
Ece U. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün çok hoş bir portakal kokusu var ki şişesinden içeriğine kadar size doğal bir ürün olduğunu bir kez de kokusunun naturelliği ile yaşatıyor. Çevreye olan etkimize, doğada bıraktığımız izimize çok daha dikkat etmemiz gereken yıllar içindeyiz maalesef. Doğa anayı kendimize küstürmeden önce gönlünü almak için kullanabileceğimiz güzel bir ürün. Ellerimi kurutmadı, kokusuna bayıldım. Geri dönüşümlü plastikten yapılan şişesi ise gönlüme taht kurdu. Teşekkürler U Green!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
AYGÜL K.
Aygül K. · 44 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünle ilgili en sevdiğim şeylerden biri kapağını açar açmaz duyduğum güzel portakal kokusu oldu. Oğlumun bebek olduğu dönemlerde hayatımın bir bölümü doğal ürünler kullanarak geçti, bu nedenle bu tür ürünlerde yapay olmayan doğal kokuyu yakalamanın zor olduğunu biliyorum. Ayrıca nohut kadar bir miktarla ellerinizi tertemiz yapmanız mümkün. Ürünle ilgili diğer sevdiğim şey ise, ürünün elden çok hızlı arınması ve elleri yıpratmaması. Doğal,organik ve vegan bir ürünün performansının bu kadar yüksek olması harika.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.