Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
U Green Clean Baby Bitkisel Çamaşır Deterjanı
amazon-image
U Green Clean Baby Bitkisel Çamaşır Deterjanı

U Green Clean Baby Bitkisel Çamaşır Deterjanı

U Green Clean 
  4.72  (2207 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

U Green Clean baby çamaşır deterjanı, çamaşırlardaki kir ve lekeleri soldurmadan kolayca temizler. Düşük ısıda bile etkili performans gösterir. Bebek ve hassas ciltli kişilerin çamaşırlarında kullanıma uygundur. Kolayca durulanır, kalıntı bırakmaz. 15°C üzerinde saklayınız.


Nasıl kullanılır?

Kullanma talimatını mutlaka okuyunuz. Çamaşırlarınızı yıkadıktan sonra bol su ile durulayınız. Cildi korumak amacıyla, ellerin temizleyici ile uzun süre temasından kaçınınız. El, yüz, vücut ve gıda maddeleri temizliğinde kullanmayınız. Gıda maddelerinden uzakta bulundurunuz. Çocukların ulaşabileceği yerlerden uzak tutunuz. Yutulması veya göz ile teması durumunda gözü derhal bol su ile yıkayın ve doktora baş vurun.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%17
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Büşra S.
Büşra S. · 28 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğime ilk doğduğundan beri bu markanın ürünlerini kullanıyordum zaten. Bildiğim ve sevdiğim bir marka. Anneler araştırınca zaten ne kadar memnun kalınan bir marka olduğunu görecekler. Organik ve koku oranı çok iyi rahatsızlık vermiyor. Kime sorsam bu markayı önerdi tereddüt etmeden kullandım bende. Öneri olarak sunabilirim annelere
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Semra G.
Semra G. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim olduktan sonra daha da çok doğal ürün kullanımına dikkat ediyorum. Green Clean'in ürünlerini severek, güvenerek kullanıyorum. Biberon temizleyicisini ve el sabununu halihazırda kullanmaktayım. Deterjan olarak farklı marka ürün kullanırken bu deneme ürürünü kullanma fırsatım oldu. Son derece memnun kaldım. Hafif lavanta kokusunu çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümmü Gülsüm T.
Ümmü Gülsüm T. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün doğal ve zararlı kimyasalları içermemesi benim en büyük tercihim. Alerjik bir bünyeye sahip olduğum için bebeğimin ve kendi kıyafetlerimizi bu deterjanla yıkıyorum. Genel olarak memnunum. Yumuşatıcıya gerek kalmıyor. Güzel bir kokusu var. Sadece kurumuş kirleri çıkaramıyor. Leke çıkarmada başarılı bir ürün değil. Ekstra leke çıkarıcı lazım oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın bulaşık deterjanınıda kullanıyorum etrafımdaki bir çok insanda kullanıyor bu zaman kadar bir sorun yaşayan duymadım bebeklerin ciltleri çok hassas o yüzden kullandığımız ürünler çok önemli bu deterjanıda bu yüzden tercih etmiştim kesinlikle tavsiye ederim kokusu bebeğimi rahatsız etmiyor cildini tahriş etmiyor ve lekeler üzerindede etkili bir anne daha ne ister :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabiya K.
Rabiya K. · 26 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markayı ilk kez duydum sadece bebek deterjani değil tüm deterjan çesitleri mevcutmuş. Harika . Bulaşık deterjanını denemek istiyorum doğallından dolayı. Ürüne gelecek olursak bebeğimin kıyafetleri hiç bozulmasın güzel yıkansın istiyordum tam aradığım gibi solma üstünde deterjan lekesi bırakma vs yapmadı mis gibide koktu çamaşırları çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia S.
Rabia S. · 37 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mühendisinoğlu hesabında ürünün içeriğinin temiz olduğunu görmüştüm kokusu da çok hoş. Leke çıkartmada biraz zayıf olsa da bebek cildi için tercih edilebilir. Alerjik bebekler için kesinlikle kullanılmalı. Ayrıca performans olarak başarılı bulmama rağmen fiyat olarak biraz yüksek diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rümeysa A.
Rümeysa A. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok duyup kullanmak istediğim bir üründü fakat beğenmeme ihtimalime karşı bir türlü alıp deneyimleyememiştim. Fakat çok güzel temizledi bebeğimin giysilerini. İçeriği temiz olduğu için de gönül rahatlığıyla giydirebildim. Bundan sonra almaya devam edeceğim bebeğimin giysileri için
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurcan Y.
Nurcan Y. · 38 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğimin ilk kıyafetleri den başlayacak 7 aydır kullanıyorum. Çok memnunum tüm temizlik ürünlerinde u Green Clean vazgeçilmezim oldu. Bebeğimde herhangi bir alerjiye sebep olmadı. Kokusu uzun süre kalıyor ve ev miss gibi lavanta kokuyor. Temiz içerikli ürün arayanlar hiç düşünmeden kullanabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pervin M.
Pervin M. · 30 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün gerçekten etkili bir ürün. Fakat fiyat olarak şu anki enflansyon nedeniyle bütçemizi zorlar. Ama bu zor zamanlar geçtiğinde çocuklarım için güvenle kullanabileceğim bir ürün olduğu için tercih edeceğim ama o zamana kadar çevremde bebeği olan kişilere olumlu deneyimimi anlatacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülin K.
Gülin K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın daha önce bulaşık makinası deterjanı ve parlatıcısını satın aldım bu ürünü denebunu sayesinde kullanma fırsatı buldum ve çok beğendim ürünün doğaya saygısınımı anlatayım kokusunun güzelliğini mi anlatayım yani bebek çamaşırları için başka ürün düşünmüyorum artık emeğinize sağlık
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.