Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Tresan Güçlendirici ve Canlandırıcı Saç Toniği
amazon-image
Tresan Güçlendirici ve Canlandırıcı Saç Toniği

Tresan Güçlendirici ve Canlandırıcı Saç Toniği

Tresan 
  4.47  (584 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Tresan Kayın Ağacı Özlü Saç Toniği tüm saç tiplerinde kullanılabilen bir saç destek bakım ürünüdür.
  • Kafa derisinde kan dolaşımını uyarıp saça bakım sağlar.
  • Canlılık, parlaklık ve yumuşaklık kazandırır.
  • Kepek oluşumunu önlenmesine ve saç uzamasının uyarılmasına yardımcı olur.
  • Değerli bitki özleri ve vitaminler içerir.

Etkili içerik maddeleri: Kafein, Isırgan Otu ekstresi, Huş Ağacı yaprak ektresi ve suyu, Papatya ekstresi, Civan Perçemi ekstresi, Kedi Otu kök ektresi, Oğul Otu ekstresi, Şerbetçi Otu ekstresi, Provitamin B5, Vitamin B3 ve Piroctone Olamine içerir.

Nasıl Kullanılır?

Banyodan sonra, temiz saça uygulanır. Saçların nemi bir havlu yardımı ile iyice alındıktan sonra, saçlara ve saç diplerine sıkarak uygulanır, daha sonra masajla saç diplerine yedirilir. Saçlar tekrar yıkanmaz. Uygulamadan önce çalkalayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%53
%32
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Özlem A.
Özlem A. · 54 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
En güzel özelliği doğal olması,dolayısıyla saça zarar vermemesi. Kokusu çok hoş olmasa da saçı güçlendiriyor olması çok güzel. Kullanmaya başladığımdan beri saç dökülmem azaldı. Saç için kullandığım tek ürün değil ama saç diplerini güçlendirdiği için çabuk ve sağlıklı uzattığına inanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve G.
Merve G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün doğal içerikli olmasını sevdim. Doğal olmasından dolayı muhtemelen bir daha satın alacağım. Ürün biraz keskin kokuyor ama bu keskinliği çok üzün sürmüyor. Saç diplerine doğru sıkıldığında da saça bir ferahlık veriyor. Eğer dökülmeyi ve kepeklenmeyi de vaat ettiği gibi azaltırsa kesinlikle bir daha alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hale K.
Hale K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tresan ürünlerini hep çok kaliteli bulmuşumdur saç toniği de beni şaşırtmadı. Saç diplerini ferahlattığını hissediyorum kan dolaşımını arttırıyo sanırım öyle bi his oluşturdu. Kıvırcık saçlarımı kabartma yada elektriklenme gibi negatif oluşumlara sokmadı parlaklığında da artış gözlemledim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma D.
Fatma D. · 59 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duştan sonra saç diplerine masaj yapa yapa yedirdim. Biraz yağlı görünüyormuş gibi geliyor ama aslında öyle değil ya da alışıyorsunuz galiba. Saçlarım gerçekten canlandı diyebilirim. Aşırı volümlü canlı duruyor. İlk defa denedim ama çok memnun kaldım. Keske daha önce alsaymışım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
AYBÜKE İ.
Aybüke İ. · 37 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnanılmaz bir ürün.Günaşırı saçlarımı yıkadığım için 2. gün kuru şampuana ihtiyaç duyuyordum ama bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri saçlarım daha uzun süre temizliğini koruyor.Ayrıca çok güzel kokuyor ve saç taranmasını kolaylıştırıyor.Ama saç dökülmesi konusunda bende pek etkisi olmadı henüz, sanırım daha uzun süre denenmeli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berfin K.
Berfin K. · 27 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tamda ihtiyacım olan bir ürünmüş daha önce denemediğim için pişman oldum açıkcası. Saçlarımda egzama sıkıntısı yaşıyordum bu ürün egzamama çok iyi geldi ayrıca saçlarımı dolgunlaştırdı bunların yanı sıra kokusuda harika tamamen çok taze ve fresh en sevdiğim kokularrr
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslıhan S.
Aslıhan S. · 41 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu ilk sıktığımda ağır geliyo ama 5 dk sonra uçuyo zaten. Saçımda ağırlık hissettirmedi. Yapış yapış bir histe bırakmadı. Bugün 4.kez kullandım ama sanki şimdiden bebek saçlarımda bile hissettim güçlülüğü.kesinlikle başarılı bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ufuk A.
Ufuk A. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründen çok memnun kaldım. Genel olarak kuru bir saç yapım var, düzenli olarak birçok ürünü deniyorum ve bu ürün saçıma çok iyi geldi. Hem yağlı his bırakmıyor hem besliyor hem de daha az dökülmeye başladı. Bitince kesinlikle tekrar alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Günsu A.
Günsu A. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
1-2 kullanımda bile fark ediyor saç tellerini kalınlaştırıyor hacim veriyor. Ağırlık yapmıyor, saçta kalıntı, ıslaklık görüntüsü vs bırakmıyor. Kokusu biraz maskülen ama benim hoşuma gitti, almaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İnci çisem A.
İnci Çisem A. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
arkadaşlarrrr bittikçe alıyorum denebunu sayesinde tanıştım mükemmel bir ürün. saç derimin yumuşamasını nefes almasını sağlıyor. aslaaa yağlandırmıyor. benim en büyük sorunum sabah yıkadığım saçımın akşama yağlanmasıydı amaa bu ürün aslaa yağlandırmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.