Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Toni&Guy Yoğun Arındırıcı Şampuan
amazon-image
Toni&Guy Yoğun Arındırıcı Şampuan

Toni&Guy Yoğun Arındırıcı Şampuan

Toni&Guy 
  4.51  (2028 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yoğun arındırma özelliği ile, saç derinizde birikmiş şekillendirme ürünü kalıntılarını ve yağlanmayı ortadan kaldırarak saçınızı temizler ve arıtır.

Nasıl Kullanılır?

Islak saça uygulayın. Köpürene kadar nazikçe saç derinize masaj yapın ve sonra iyice durulayın. Gerektiğinde tekrar uygulayın. Saçınızı şekillendirmek ve stilinizi yaratmak için, erkekler için özel olarak geliştirilmiş Toni&Guy Men şekillendirme ürünleri ile birlikte kullanın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%23
%7
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hatice G.
Hatice G. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kopugunun az olması temizlemedi mi acaba dedirtti başta. Kolayca durulandi ve gayet güzel temizlemis gercekten sac derimi arindirmisti. Kokusunu beğendim. Sacta bıraktığı hissiyat da güzeldi. Yeniden yaglanma süresi de önemli degerlendirme yapabilmek için yalnız bu uzun süreli kullanım gerektiriyor bu kisa surede yorum yapamayacağım. Bu ürünle ilgili tek sorun üzerinde erkek yazması ben ürünü kullaninca begendim nişan bohcama koyup nisanlima da hediye edeceğim fakat bundan daha önce raflarda gördüğümde erkek yazdigi icin almak istememiştim şimdi kutumda cikinca da biraz tereddüt ettim kullanmadan önce neden erkek yaziyor içeriğinde erkeklik hormonu artıran bir şeyler mi var killanma artışı yapar mi acaba diye de korktum doğrusu. sampuan gibi ürünlerin cinsiyeti olmamali diye düşünüyorum derinlemesine arindirici sampuan yazsa sadece yetmez mi acaba? koyu renkli ambalaji da çok şık erkeklere özel yazmasaydi ürünü satın almayı düşünmüştüm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İremsu K.
İremsu K. · 30 · Amasya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk basta ürün elime ulaştiginda erkeklere özel olması dikkatimi çekti ama bu kullanmamam için bir sebep değildi tabiki de denedim ve sacimda yumuşaklik hissi bıraktı ardından abim bu ürüne göz koydu erkeklere özel olduğunu ifade ederek kendinin de kullanacagini söyledi abimin saçında dökülmeler olduğunu ve saçının sık sık yaglandigini ama adını ilk defa duyduğu bu şampuan dan çok memnun kaldığını belirtti bende aynı şekilde çok memnun kaldım kokusuda sıra dışı gerçekten fiyat araştırması yaptığım da fiyatı yüksek buldum ama şuan için indirim olması için abimle beklemedeyiz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurbanu S.
Nurbanu S. · 31 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
TONI&GUY markasının man şampuanını arkadaşıma verip deneyimlemesinden önce kendim denemek istedim ve vermekten vazgeçtim diyebilirim. Çoğu zamanlar saç ürünü kullanıyorum köpük saç spreyi vb. gibi ve bu şampuanı kullandım fazla ürün kullandığım zaman efsane temizliyor ve saçlarımı nemlendirdi anlamadığım bir şekilde haliyle saçlarım tararken daha rahattım kullandığım şampuana göre bundan dolayı stoğumda duracak bir şampuan saç ürün kullandığımda tonı&guy eman şampuanını kullanacağım :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem T.
Gizem T. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Babamın yorumlarına dayanarak ilk olarak şampuandan memnun kaldığını söylemek istiyorum, hatta şu an bitmek üzere. Kalıtsal olarak ailece yağlı saçlara sahibiz ve saçının sürekli yağlanmasından şikayetçi olan babam saçındaki yağlanmanın geciktiğinden bahsetti. Bu açıkçası beni çok sevindirdi. Onun haricinde maalesef başka bir yorumu olmadı. Teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ç.
Merve Ç. · 37 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ilk başta saça uygulandığında saçta bir ağırlık oluşuyor, aynı balçık gibi oluyor saçlarınız ama sonrasında iki yıkamadan sonra inanılmaz oluyor saçınız. Cidden arındırdığını, temizlendiğini hissediyorsunuz. Kreme ihtiyaç diymuyor insan. Direkt saçınızı kuruttuğunuzda hacimsel artışı gözle görünür hâlde görüyorsunuz. Ve kokusunu da çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
selin k.
Selin K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımı kesinlikle çok iyi temizledi ve saç derimde bile bu ferahlamayı hissettim. İnce telli ve hacimsiz saçlarım olmasına rağmen saçlarım belki bir günden bile fazla sürede hacmini yitirmedi. Saçımın yağlanma süresini bir günden iki güne çıkardığını düşünüyorum. Haftada en azından bir gün saçımı bu şampuanla yıkarım. Kesinlikle bundan sonra almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seval Başer Şahin
Seval Başer Şahin · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üzerinde men yazdığından dolayı nişanlıma verdim kullan ve yorumlarını bana bildir diye yanıma gelince üründen çok memnun kaldığını harika köpürdüğünü ve güzel koktuğunu söyledi saçlarım güzel oldu yumşak geldi diye ekledi sanırım evlendiğimizde sürekli bu şampuanı kullanmak isteyecek paşam şampuan az kaldı gratis gibi yerlerden mi alacağız diye soruyor çünkü :)))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ne zaman kullansam çevremdekiler hep çok güzel kokuyorsun diyor. Ve evet ne zaman saçlarımı savursam ben bile kokusuna mest oluyorum. Saçlarıma çok işlem uyguladığım zamanlarda bile gerçekten tertemiz yapıyor. Köpürme performansı çok güzel azıcık bir ürün bile alsanız çok iyi köpürüyor. Uzun süre kullanıma uygun.Kokusu için tekrar ve tekrar alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BÜŞRA Y.
Büşra Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eşim kolay kolay şampuan beğenen ve değiştiren birisi olmamasına rağmen benim zorlamam ile TONI&GUY Yoğun Arındıcı Şampuanı kullandı. Sonrasında yaşamış olduğu mutluluk her şeye bedeldi :) Kokusu ve yumuşaklığı ile büyülendi :) Kendi adına da sizlere çok teşekkür ettiğini bildirdi :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
melike s.
Melike S. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Erkek şampuanı olduğu için kullanması için eşime verdim. Gerçekten çok memnun kaldı. Ben zaten TONI&GUY ürünlerini severek kullanıyordum ama o fiyat konusunda biraz ön yargılı yaklaşıyordu. Bu ürünü kullanınca ama diğer şampuanlar ile arasında ki farkı çok net hissettiğini söyledi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.