Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Toni&Guy Yıpranmış Saçlar için Bakım Maskesi
amazon-image
Toni&Guy Yıpranmış Saçlar için Bakım Maskesi

Toni&Guy Yıpranmış Saçlar için Bakım Maskesi

Toni&Guy  · www.sacintarzin.com
  4.61  (841 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Maskenin özel formülü saç tellerinize nüfuz edecek ve saçlarınızın pürüzsüz görünmesini sağlayacak.

Nasıl Kullanılır?

Islak saçın boyundan ucuna doğru eşit olarak uygulayın. 3-5 dakika bekledikten sonra durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%27
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Esra C.
Esra C. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu ürünü almadan önce her yerden araştırdım ve kötü yorum hiç görmedim. bugün kullandım ilk kez ve bayıldım. saçlarım çok kuru ve yıpranmıştı sürekli boyamaktan. bu ürünü kullandım ve yumuşacık oldu. parlak ve sağlıklı görünüyor şu an. kokusu da çok güzel ama saçta kalmıyor. haftada bir ya da iki kez kullanmak gerekiyormuş. ikinci kullanışımda daha güzel bir sonuç elde edeceğime eminim. zaten marka da iyi marka yani.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İpek S.
İpek S. · 27 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kıvırcık ve kuru bir saçım olmasi nedeniyle nemlendirmesi benim icin cok önemli. Şampuan ve saç kremi olarak da toni&guy kullanıyordum bu ürünün de harika bir tamamlayıcı olduğunu düşünüyorum. Her kullandığımda saçımı yumuşacık yaptı ve uçlardaki yıpranmayı azalttı. Gerçekten de etkili olduğunu düşünüyorum. Ve kokusu da gayet güzel. Kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül Ç.
Ayşegül Ç. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Toni&Guy ürünlerinin fiyatının yüksek olmasından dolayı şimdiye kadar pek kullanma fırsatı bulamadım. Fakat bu ürün bütün vaatlerini yerine getiriyor. Benimki gibi çok işlem görmüş ve yıpranmış saçlarda bile yumuşaklık göstermesi, elektriklenmeyi engellemesi şahane. Maskeyi sürdükten sonra ince bir tarakla tarayarak kullanıldığında daha etkili olduğunu düşünüyorum, yumuşacık oluyor :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülnur C.
Gülnur C. · 25 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Namını çok duyduğum bir üründü ve denedim gerçekten ilk kullanımda fark edilebilen sonuçlar ortaya çıkartan bir ürün. Saçlarıma mükemmel kokusuyla canlılık veren ve tiftik tiftik durmasını engelleyen bir ürün. Saçlarıma üst üste boya sürdüğüm için yıpranan saçlarıma iyi geleceğini düşünmüyordum ama boyalı saça bile etki ettiği için kesinlik gönül rahatlığıyla alabilirsiniz...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu Y.
Duygu Y. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımda boya mevcut. Bu yüzden boyalı saçlara uygun ürünler kullanmaya dikkat ediyorum. Saçlarım sarı olduğu ve ince telli olduğu için yıpranmaya daha açık. Şampuan uygulamasından sonra saçın fazla nemini alıp, ürünün tavsiye ettiği dakika da saçta bekletirseniz, saça sonrasında tekrar krem uygulaması yapmaya gerek yok. Ürünü çok sevdim. Boyalı saçlara tavsiye ederim. Sevgiler 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayse Hale O.
Ayse Hale O. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç uçlarım ombre den bir süre sonra çitik çıktık olup birbirine giriyordu ve yıpranmış görünüyordu , saç kremleri istediğim sonucu hiç vermedi ve saçımı ağırlaştırıdı. Tony&Guy saç maskesi muhteşem hem ipek gibi yaptı saçlarımı hem ağırlaştırmadı, etkisi diğer yıkamaya kadar sürdü , cidden aşırı memnun kaldım , küçük bir miktar da yetti , mutlaka deneyin derim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu Ö.
Duygu Ö. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün saçlar üzerinde etkili, hoş bir kokuya sahip ve kaliteli. İlk kullanımdan itibaren saçlarda yumuşaklığı hissediyorsunuz. Uzun süreli kullanımda onarıcı özelliğini daha da çok göreceğime eminim. Her gün değil haftada iki gibi bir sıklıkla kullanılması gerektiğini düşünüyorum hali hazırda düz saçlara sahip bir insan olarak. Bundan sonra almaya devam etmeyi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena U.
Sena U. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle çooook güzel kokuyor. ıslak saçıma uygulayıp 5-6 dakika bekledikten sonra duruladım ve durularken bile verdiği pürüzsüzlüğü hissettim. haftada 1 ya da 2 haftada bir yapılmaya çok uygun bence, böyle kullansam bile hemen biteceğini düşünmüyorum baya ürün var içinde. bitince ama kesinlikle satın alırım. teşekkürler denebunu! ❤🤩
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bahar O.
Bahar O. · 32 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu tür saç bakım ürünlerinde en tereddüt ettiğim şey, ürünün saçlarımı ağırlaştırması ve saçımdaki yıpranmayı gidermemesidir. Bu maskede öyle bir şey asla söz konusu olmadığı için çok mutluyum. Bu fırsatı bana sunduğunuz için teşekkürler Dene Bunu Ekibi. Seviliyorsunuz! <3
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şüheda O.
Şüheda O. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Boyalı saçlara sahibim inanılmaz yumuşattı daha önce birçok markanın maskesini kremini kullandım en iyisi buydu.Benim için tek negatif yanı saçımı kuruturken ve sonrasında saçımda kalan kokusundan pek hoşlanmadım.Onun dışında vaadlerini gayet karşılıyor.Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.