Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Toni&Guy Smooth Definition Bakım Maskesi
amazon-image
Toni&Guy Smooth Definition Bakım Maskesi

Toni&Guy Smooth Definition Bakım Maskesi

Toni&Guy 
  4.64  (851 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal fiyatı: 80 TL/200 ml* 

Babassu yağı ile saç güçlendirici sistem

Toni&Guy ile harika görünen saçlar ve sağlıklı görünen saçlar arasında seçim yapmak zorunda değilsiniz. 50 yıllık kuaför deneyimi sayesinde ustalıkla hazırlanmış bir ürün yelpazesi ile stiliniz ne olursa olsun, gün sizi nereye götürürse götürsün saçınız her zaman güçlü ve sağlıklı görünecek.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%24
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

RAZİYE A.
Razi̇ye A. · 43 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İLK KULLANIMDA ETKİSİNİ GÖSTERDİ. SAÇLAR YUMUŞACIK OLDU. SAÇLARA BOYA YAPTIĞIMIZ İÇİN ZAMAN ZAMAN PARLAKLIK AZALIYOR VE BU ÜRÜNÜ KULLANDIĞIMDA SAÇLARIMIN PARLAKLIĞI YERİNE GELDİ. AYRICA KOKUSU DA ŞAHANE VE ÇOK AZ KULLANIYOSUNUZ O BİLE YETİYOR. KESİNLİKLE BUNDAN SONRA ALMAYA DEVAM EDECEĞİM BU ÜRÜNÜ İYİ Kİ TANIMIŞIM.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda A.
Seda A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünü bilinçli bir şekilde almadım, başka bir ürün için aldığım kutuda bu da vardı. Markanın ürünlerinin başarılı olduğunu bildiğim için kuru saçlar için olsa da (saçlarım yağlı yapıda) denemek istedim. Normalde maske, krem vs kullanmıyorum. Bazen uçları kuru ve kabarık olduğunda bu tarz ürünler kullanıyorum. Ama gerçekten başarılı bir ürün, kokusu çok çok çok güzel, sadece saçlarımın uçlarına kullandım ve yumuşacık yaptı. Kuru yapıda saçlarınız varsa mutlaka deneyin derim. Ben tekrar almayacağım saç yapıma uymadığı için zaten boyutu benim için çok büyük uzun süre kullanacağımı düşünüyorum. Teşekkürler denebunu <3
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülce K.
Gülce K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım gür ancak ince telli, bu nedenle saç kremleri ya da maskeleri kullandıktan sonra çok basık ve yapışık bir görünüm oluşturuyor, saçlarımın tüm hacimli görünümünü kaybetmeme neden oluyor. Bu nedenle uzun süre önce ıslak uygulanan saç kremlerini kullanmayı bırakmıştım. Sadece elektriklenmeler için kuru saç uçlarıma çok az yağ uyguluyordum. Ancak bu ürün saçlarımın hacimli görünümünü asla etkilemedi. Sadece yumuşak ve parlak bir görünüm kazandırdı. Yani benim saç kreminden beklentilerimin hepsini karşılıyor. Kokusu da oldukça güzel. Kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu Ö.
Duygu Ö. · 44 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanın farklı ürünlerini kullanmış olmama rağmen bakım maskesini hiç denememiştim. Aslında Toni &Guy'ın deniz tuzu spreyi sürekli kullanıp bağımlısı olduğum ürünlerden. Bu ürünü daha iyi anlayabilmek için şampuandan sonra saç kremi kullanmadan doğrudan maskeyi kullandım. Sonuç: İpek gibi yumuşacık ve kolay taranan saçlar! Gerçekten elimi saçımdan çekemiyorum, o kadar yumuşak ki, akıp gidiyor gibi! Toni & Guy beni yanıltmadı, yine çok iyi bir ürün. Banyonun demirbaşlarına eklendi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meral S.
Meral S. · 32 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımı her gün yıkayıp fönlediğim için çok kuru ve uçları çok yıpranmıştı. zaten saçlarım çok ince telli ve kırılgan. ancak ürünü ilk kullanımdan itibaren yumuşacık yaptı. bu kadar çabuk etki edebileceğini düşünmemiştim açıkçası. ellerim sürekli saçlarımda dokunup kokluyorum :) ayrıca müthiş bir kokusu var ! yıpranan saçlarıma çok iyi geldi. bittikçe alacağım ürünlerden. sadece ambalajı düzenlenebilir. ürüne kapağını açar açmaz ulaşabiliyorsunuz, kapaktan önce koruyucu jelatin olabilirdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SEYDANUR Yılmaz
Seydanur Yılmaz · 29 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir çok piyasadaki ürünleri deneyen biri olarak kokusu bile beni çekiyor. Saçınıza değer veriyorsanız ve iyi gelen bir ğeün bulmak istiyorsanız kesinlikle kullanmanız gereken ürünlerden biri. Arkadaşlarım bile saçımın değiştiğini söylüyor. Bakım yapmak bazen zor olabiliyor fakat tek ğrün ile böyle sonuç aldığım için mutluyum. Saçı ile alakalı sorun yaşayan kişilerin ğrünü kullanmasını tavsiye edyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ece E.
Elif Ece E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçları çok güzel nemlendiren ama asla ağırlaştırmayan başarılı bir maske. Hafif kokusu ve kolay durulanması ise bana büyük bir kolaylık sağlıyor. Her türlü saç tipinin seveceği ve yıpranmış saçların kurtarıcısı olan bir ürün. Sadece ürünün vaadi saçları canlandırmak ve nemlendirmek olduğu için saçı ağırlaştırmamak adına sadece uçlarına ve köklere çok yaklaştırmadan boyuna uygulamak daha faydalı olur diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mina Kevser C.
Mina Kevser C. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk olarak ürünün kokusu çok güzel. Normalde saçıma maske uygularken kullandığım miktardan biraz daha az ürün kullandım ve gayet yeterli oldu. Saçlarımı inanılmaz yumuşattı ve taramasını kolaylaştırdı. Hiçbir şekilde ekstra yağlandırma gibi bir problem yaşamadım. Ayrıca saçımın kabarmasını ve elektriklenmesini de engelledi. Gerçekten çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HALE Ş.
Hale Ş. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Biraz internetten baktım. Ölüyü dirilten maske yazıyordu. Gerçekten doğru... saçım kendine geldi. Doğal şeklini daha iyi tutar oldu. Sanki saçım yapılmış gibi duruyor kendi kendine kuruduğu halde. Normalde tellerine ayrılıp kabarırdı ama bu sorunu ortadan kaldırdı. Kokusu da kuaför ürünleri gibi. Parfümden ziyade ürünün kendi kokusunu alıyorsunuz. Biraz güven hissi verdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu T.
Cansu T. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu ve kıvamı ile muhteşem bir ürün. Saçı ağırlaştırmadan bakım yapıyor, dökülmeleri azaltıyor. İnce ve çabuk yağlanan saçlara sahibim, özellikle maske kullanımı sonrası durularken saçlarım avuç avuç elime gelirdi, bu üründe kesinlikle bu şekilde bir yıpranma söz konusu değil. Hafta 2-3 kullanımda saçlarda gözle görülür fark ediyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.