Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Toni&Guy Kuru Şampuan
amazon-image
Toni&Guy Kuru Şampuan

Toni&Guy Kuru Şampuan

Toni&Guy 
  4.31  (938 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal boy fiyatı: 44,90TL/250ml*

Profesyonellerin saçın dolgunluk, hacim ve stilini korumak için moda kulislerinde kullandıkları özel bir formülle geliştirilmiş kuru şampuan, saçınızı yıkamadan, biriken yağı emer. Taze, canlı ve hacimli bir görünüm kazandırır. 

Nasıl uygulanır?

  1. Kullanmadan önce iyice çalkalayın.
  2. Kuru saçlarınıza yaklaşık 20cm. uzaklıkta dik bir şekilde tutarak, saç diplerinize eşit bir şekilde uygulayın ve saçınıza iki yıkama arası tazelik sağlayın.
  3. Tarzınızı yaratmaya saçınızdan başlamak için dilediğiniz Toni&Guy şekillendirici ürününü kullanabilirsiniz.

Stil ilhamı ve profesyonel ipuçlar için sacintarzin.com'u ziyaret edin.

*Tavsiye edilen satış fiyatıdır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%27
%12
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

TUĞBA Ç.
Tuğba Ç. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün hayatımı mükemmel derecede kolaylaştırdı. Ben sabah duş alıp çıktığım ve gün boyu dışarıda olduğum için genelde akşam saatlerinde eve dönüşümde saçlarım sönmüş yağlanmış bir görüntüye ulaşıyor. Mutlaka ama mutlaka dışarı çıkacaksam günlük yıkama ihtiyacı hissediyorum. Fakat bu ürün beni sabah eziyetlerimden kurtardı. Şöyle ki 2.günün sabahından kullandığımda bana o gün içinde yağlı görüntüden kurtulmamı sağlıyor. Zaten saç uçlarımda kötü bir görüntü olmadığı için dipleri de bu ürünle hallederek 2 günümü rahat geçirmemi sağladı. Markaya ait 2 adet kuru şampuanı aldım bile. Hafif bir yapısı var ve güzel kokuya sahip. Üründe şikayet edebileceğim daha iyi olsun diyebileceğim hiç bir şey yok. Küçük bir öneri hatta rica daha farklı kokularda çıkartılması olur. :)) Çok memnun kaldım çok teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MESUT T.
Mesut T. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullandığım kuru şampuanlar saçta belirgin oranda matlık ve beyazlık yaratabiliyorsun, bir diğer marka saç renginizle aynı olan bir üründü matlık ve beyazlık yaratmıyor ama uygulama sırasında yüzünüzü boyuyordu, bir diğer marka ise sık sık hiç bir etkisini göremedim. Ama tony guy bu tüm dezavantajları pozitife çevirmiş. Üründen oldukça etkilendim. Umarım fiyatıda makuldür sürekli alım için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra A.
Esra A. · 36 · Yozgat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru şampuanda ilk olarak yağlı saçlara sahip herkesin beklentisi gibi ben de saçın yağını emmesini bekledim ve bunu gayet iyi bir şekilde yaptı. Bu yağ emme işlemini yaparken de saçlarıma bebek pudrası dökmüş görüntüsü vermeden yaptı bu işlemi. Bunun dışında beni en çok çeken noktası ise kokusu oldu. Ne ağır rahatsız edici bi koku ne yok gibi. Kokusunu o kadar sevdim ki duştan çıktığımda bile sıkmak istiyorum. 💕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu Y.
Burcu Y. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha Önce bir arkadaşımın tavsiyesiyle başka bir markanın kuru şampuanını kullanmıştım. Ama genel olarak kuru şampuanların bir işe yaramadığını düşünmüştüm. TONI&GUY markasının kuru şampuanı denediğimde gerçekten çok beğendim. çok hafif bir kere, ofiste kurtarıcım oldu. Bildiğin hacimli bir saçın oluyor. Ancak yoğun bir parfüm kokusu var, biraz daha hafif bir koku olmasını tercih ederdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilhayat A.
Dilhayat A. · 37 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha onceki kullandigim kuru sampuanlara gore daha iyi beyazlik birammiyor agirlik hissi olusturmuyor. fiyati digerlerine gore pahali oldugu icin elim gitmiyordu ayni kuru sampuandir diye dusunuyordum ama bu markani daha iyi oldugunu denemis oldum. kullandigim markalari degistirme kararini verdirtti bana
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nalan Kübra G.
Nalan Kübra G. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım hiç bir kuru şampuana benzemiyor eğer bu kuru şampuansa diğerleri ne diye sorarlar :) Şirkette masamın yeni gözbebeği çünkü anlık toplantı kurtarıcım yeni yıkanmışlık hissi muhteşem ve etkisi uzun süre kaldığı için tekrar tekrar kullanmayı düşünüyorum.Ayrıca kokusu çok güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye B.
Sümeyye B. · 33 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kuru şampuan varlığını dahi duymamıştım çok beğendim çalışma şartlarımdan dolayı sürekli bone kullanmaktan saçlarım çabuk yağlanıyor kötü bir görüntü oluyordu nöbette olduğum günler kullanıyorum ertesi gün eve gidene kadar rahat ettiriyor beni böyle bir iyiki tecbüre edinmişim dedirtiyor bana
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aybike B.
Aybike B. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kez kuru şampuan kullandım kuru şampuanın bu kadar etkili olacağını açıkçası düşünmemiştim. Kullandıktan sonra gün içerisinde saçım sanki o gün yıkanmış gibi görünüyor. Ve kullandıktan sonra üzerinde sprey izi gibi izler kalmıyor ve saçı kurutmuyor. Ürünü çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ASLI K.
Asli K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önceden kullandığım kuru şampuanlar çoğu zaman leke bırakmadığını iddia etse bile bırakıyordu. Toni and Guyda hiç bir leke olmadı. Kokusu çok güzel. Sadece günün sonunda saç diplerimde kaşıntı yaptı. Bu da normaldir diye düşünüyorum. Saçımın 2. gününde kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm A.
Begüm A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce Elidor markasının kuru şampuanını kullanmıştım. Onu kullandığımda saçımda beyaz beyaz birşeyler bırakmıştı ve hiç memnun kalmamıştım. Sanki saç spreyi sıkmışım gibi olmuştu sertti. Ama bu ürün benim o sorunumu ortadan kaldırdı. Annemde bende çok severek kullanıyoruz. Orjinal boyunu bile aldık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.