The Mossi London Whitening Serum - Leke Karşıtı Serum
The Mossi Leke Karşıtı, Beyazlatıcı Whitening Serum
Liposomal Vitamin C 10% + Alpha-Arbutin 2% + Hyaluronic Acid
Cilt tonunda oluşan eşitsizliklerin düzenlenmesine ve oluşan lekelerin giderilmesine destek olur. Cildin daha canlı ve aydınlık bir görünüme kavuşmasına yardımcı olurken nem dengesini korur.
Bu ürün formüle edilirken Vitamin C lipozomal teknoloji ile hazırlanmıştır. İnsan hücresinin ana bileşeni olan fosfolipitlerin desteği ile C vitamini emilimi artırılır ve diğer C vitaminlerine göre daha yüksek stabilite sağlamaya yardımcı olur. Doğal cilt bariyer işlevini güçlendirerek nem kaybını azaltır.
Kullanım Şekli: Temiz cildinize yeterli miktarda serumdan damlatınız. Nazik bir şekilde masaj yaparak uygulayınız. Gece kullanım tercih edilir. Uygulama sonrası durulamaya gerek duyulmaz.
Puan dağılımı
Yağlıya dönük karma, sivilceye meyilli bir cildim var. C vitamini içeren serum denemiştim ancak sivilce problemleri yaşadığım için hemen bırakmıştım. Bu ürünü 1 haftada 5 gece uyguladım. Sivilce problemi yaşamadım önceden olan sivilcelerime ve sivilce lekelerime çok iyi geldiğini gözlemledim. Peeling serumuyla birlikte aynı anlarda kullanmadım ancak farklı rutinlerde birbirlerini destekleyerek daha iyi sonuç verdiğini düşünüyorum. Bitene kadar kullanmaya devam edip sonuçlarını görmek istiyorum merakla. Ürünün fiyatı pahalı olduğu için yerine bi ürün bulabilirsem onu satın almayı düşünebilirim ancak bulamazsam arada bir satın almayı düşünüyorum.
C vitamini+kojik asiti görünce karşı koymam pek mümkün değildi 😅 İçeriğininde %1 e vitamini olması ise yağlı ve akneye çok meyilli cilde sahip ben için korkunçlu bir kararsızlık yaşattı. Neyse korka korka kullanmaya başladım. Sivilce sonrası izlerim, renk eşitsizliğim ve solgunluk problemlerim vardı. Genel olarak etki ettiğini ve aydınlanma sağladığını söyleyebilirim. Ama leke konusu uzun soluklu bir koşu olduğu için ürün bitmeden de kesin karar vermek çok zor olur. E vitamini korktuğum gibi ekstra sivilce çıkışına sebep olmadığı gibi müthiş bir nem verdi. Gece sürüp yattığımda sabaha hala nemli bir cilt ile uyanmış oluyorum. 💧
Yüzümdeki lekelere hafifleme oldu ama 1 kaç haftadır kullandığım için daha tam olarak etkisini göstermediğini düşünüyorum onun dışında çok güzel bir serum memnunum
Lekelerin çoğu 4 gün sonra gözle görülür azaldı . Cildim daha yumuşak , dinç ve parlak gözüküyor . En çok memnun kaldığım serumlardan bir tanesi.
Aslinda degerlendirme yapmak icin daha uzun sure kullanilsa iyi olurdu fakat bu kullandigim surede en cok hosuma giden dolgunluk vermesi ve cildimde herhangi bir soruna yol acmamis olmasi
Serum gece kullanılmalı gündüz kullanımda güneş kremiyle desteklenmeli. Hassas ciltlerde biraz karıncalanma yapabilir ama etkisini ilk kullanımdan sonra dahi gösteriyor.
Ilk surdugumde karincalanma vs yasamadim. Bir kac minik sivilce cikti ama bu ise yaradigi icindi diye dusunuyorum hemen gectiler. Simdilik memnunum
Gece kremimin altına sürüyorum ve sabah uyandığımda cildim daha aydınlık ve yumuşak oluyor. Uzun süre kullanımda lekelerimin de açılacağını düşünüyorum.
Ben çok beğendim cildime çok güzel bir parlaklık verdi,çok hafif bir yapısı var hafif bir serum ama çok etkili gördüm 4 günde kullaniyorum ve resmen cildim parladı
Aynı markanın red peelingi ile birlikte eğer bütçeniz uygunsa kesinlikle kişisel bakımınıza eklemelisiniz bugüne kadar kullandığım en iyi ürünler diyebilirim

