Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
The Mossi Red Peeling Serum - Cilt Yenileyici Serum
amazon-image
The Mossi Red Peeling Serum - Cilt Yenileyici Serum

The Mossi Red Peeling Serum - Cilt Yenileyici Serum

The Mossi London 
  4.41  (412 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

THE MOSSI RED PEELING SERUM- Cilt Yenileyici Serum 

Liposomal Vitamin E 1% + AHA 10% + BHA 2% 

Ciltte oluşan pullanmayı gidermeye yardımcı olur. Canlı ve parlak bir görünüm oluşumunu destekler. Oluşan akneler ve akne eğilimli ciltler için onarım sağlar. Genişlemiş gözeneklerin küçülmesine yardımcı olur. Ciltte oluşan güneş lekelerinin giderilmesine ve cilt tonu farklılıklarının giderilmesine yardımcı olur.  

Bu ürün formüle edilirken Tokoferol Asetat (Vitamin E) lipozomal teknoloji ile hazırlanmıştır. Tokoferol Asetat (Vitamin E) nin emilimini artırılır, doğal cilt bariyer işlevini güçlendirerek nem kaybını azaltır. 

Kullanım Şekli: Temiz cilde yeterli miktarda serumdan damlatınız. Göz çevrenizden uzak tutarak nazik bir şekilde masaj yaparak uygulayınız. 10 dakika beklettikten sonra bol su ile durulayınız. Gece kullanım tercih edilir. Kullanım aralığı minimum 3 gün olacak şekilde haftada 2 uygulama yapılması tavsiye edilmektedir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%29
%6
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Natalia K.
Natalia K. · 43 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal S.
Hilal S. · 29 · Erzurum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha evvel kimyasal peeling kullanmamıştım. Kış gelince almayı düşünüyordum. Denebunuda bu ürünü görence kaçırmak istemedim. Ancak haftada 2 kere kullanıma uygun. Yorum yapmak gerektiği için uzun vadede etkisindwn bahsedemeyeceğim. Sürdükten 10 dakika sonra yıkamak gerekiyor, cildimdeki birçok pütürün yok olduğunu, çoğunun azaldığını, yüzümü yıkarken kadife gibi bir cilde sahip olmaya başladığımı hissediyorum. Kötü yanı ise şu, özellikle dudak çevremde ve dolayısıyla dudaklarımda aşırı kuruluk hissediyorum belki üründen değil hava değişiminden kaynaklıdır bu kadar kısa sürede emin olamadım. Bir de ürünü almak isteyenlere hatırlatmada bulunayım; kimyasal peeling kullanan kişilerin muhakkak güneş kremi kullanması gerekiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Ü.
Esra Ü. · 35 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hiç duymadığım ve bilmediğim bir markaydı. İçindeki yeni ürün deneme meraklısı canavara dayanamayıp, kendimce büyük bir risk alarak kutuyu satın aldım 😅 Daha ilk uygulamamda inanılmaz güzel bir sonuç elde ettim. Gözeneklerim temizlenmiş, siyah noktalarımda belirgin bir azalma olmuş ve cildim ışıldamıştı. Devam eden kullanımlarımda da bu etkileri gördüm. Bu kırmızı peeling ürünlerinden farklı markalara ait olanları da denedim ama en sevdiğim ve beğendiğim The Mossi oldu. Fiyatları dışında beğenmediğim bir yanı yok. Fiyatı makul olursa alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 33 · Bayburt
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
2 haftalık kısa sürede bile ciddi etkilerini gördüğüm bir ürün. Fazla gözenekli bir cilde sahibim ve ürünü kullanmaya başladığımdan beri gözeneklerimde gözle farkedilir şekilde küçülme var. Çevremdeki insanlar tarafından da cildimin ne kadar güzel durduğu yorumlarını alıyorum. Cilt rengi dengelemede de oldukça iyi, uzun süre kullanımda daha fazla etkisi olacağına inanıyorum. Her hangi bir tahriş veya sızlatma yapmadı bende. Ürünü 3 günde bir kullanacağınız içinde kolay kolay bitmeyecektir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal K.
Hilal K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bence cilt sorunu olan özellikle benim gibi kapalı komedonlarla sıkıntı yaşayan insanların mutlaka denemesi gerekiyor benim cildim karma ve akne den çok komedon oluşturmaya eğimli ve cilt bariyerim daha önceki cilt bakımı denemelerimde yani fiziksel peeling de hasar görmesine rağmen cildimi şimdilik 2 haftalık kullanımımda cildimi yumuşattı ve pürüzleri gidermeye başladı kullanmaya kesinlikle devam edicem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Y.
Emine Y. · 28 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
The ordinary nin ürününe çok benzese de extra E vitamini katmaları çok hoşuma gitti. Yüzüm alışık olduğu için mi bilmem ama ne yaktı ne kaşındırdı hem de bu kadar sivilce izlerine iyi gelmesi, gençliğin formülünü bulmuşlar resmen. Ayrıca kutu dizaynı çok şık. Tekrar tekrar alırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
beybin s.
Beybin S. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir ürün ilk kullanımda bukadar kendini kanıtlayabilir mi? Bravo valla Mossi, sabah uyandığmda şöyle bi yüzüme dokundum istemsiz olarak, yüzüm yumuşacık ve pürüzsüz, çıta ne ara bu kadar yüksemiş haberim yok, bu yorumu yazmasaydım ayıp ederdim markaya.. Tebrik ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru A.
Ebru A. · 36 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü herkes alsın bence. Tabi hassas ciltlere belki iyi olmayabilir çünkü biraz batışıyor cildi de kurutuyor ama çok keyifli cildi yenileyen bir peeling. Kırmızı renkli sürüp 10 dk bekliyorum başta ciltte cızır cızır bir yanma yapıyor ama sonuç mükemmellll. Bayıldım buna.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu E.
Burcu E. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İngiltere menşeili bir ürün olduğunu ve kalitesini hissettiriyor. Ambalajı vs çok kaliteli. Kullanımı kolay. 3 günde 1 kullanılması öneriliyor. Denedim ve memnun kaldım. Mikro aşındırma mantığıyla çalışıyor. Yüzüm pul pul dökülüyordu. Artık daha iyi durumda. Nem tutmasını sağlıyor ve besliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve B.
Merve B. · 35 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Haftada 2 kez kullandım. Akşam uygulayıp yattığımda ertesi gün cildim daha yumuşak ve aydınlık uyandım. Daha önce daha yüksek aha içerikli ürünler kullandığım için hassasiyet kaşıntı hissetmedim. 1 haftalık deneyimde memnun kaldım. Umarım gözeneklerde sıkılaşma sağlarım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.