the fair. Tüm Cilt Tipleri Için Yeni Nesil Multi Vitamin Jel Tonik
Ana Akti̇fler: Trehalose, Xylitylglucoside,Niacinamide, Anhydroxylitol, Calcium,
Pantothenate,Xylitol, Sodium Hyaluronate, Sodium AscorbylPhosphate,Pyridoxine HCl
Trehalose: Trehalose, cildin nem dengesini koruyarak derinlemesine nemlendirir. Ciltteki su
kaybını önler ve uzun süre nemli kalmasına yardımcı olur. Cilt hücrelerini çevresel stres faktörlerine karşı korurken cildin zorlu koşullarda bile sağlıklı kalmasına yardımcı olur.
Xylitylglucoside: Cildin nem dengesini korumaya yardımcı olur. Ciltte su kaybını önleyerek cildin uzun süre nemli kalmasını sağlar. Cildin doğal koruyucu bariyerini güçlendirerek dış etkenlere karşı daha dirençli hale gelmesini sağlar. Cildin sağlıklı ve pürüzsüz kalmasına yardımcı olur. Elastikiyetini artırarak cildin daha genç ve sıkı görünmesine yardımcı olur.
- Özel jel yapısından suya dönen formülü sayesinde pamuk kullanımı gerektirmeyen bir üründür.
- İçeriğindeki Trehalose, AQUAXYLTM, Sodium,Hyaluronate sayesinde cilde ihtiyacı olan nemi sağlar.
- Vitamin içeriği ile cildin beslenmesine destek olur.
- Makyaj bazı olarak cildin makyaja hazırlık aşaması olarak da kullanılabilir.
- Tonik olarak, krem seyreltici olarak ve gece maskesi olarak kullanılabilir.
- Cilt bariyerinin güçlenmesine destek sağlar.
Ürün Serisi : Tonikler
Cilt Tipi : Tüm Cilt Tipleri
Cilt İhtiyacı : Nemlendirme, Bariyer Güçlendirme
Puan dağılımı
İlk defa böyle bir ürün kullandım, krem formunda tonik. Ben beğendim çok pratik
daha önce duymamıştım bu ürünü deneyerek memnun kaldım mevsim geçişlerinde oğlumun yüzünde kuruma oluyordu ilk kullanımda fark etti
Harika bir ürün cilde çok iyi geliyor markanın her ürünü gerçekten güzel
Pratik kullanım sağlayan küçük ambalajı sayesinde tüm seyahatlerimde yanımda götürüyorum.
Güzel nemlendirip rahatlatıyor. Krem gibi ama yüze sürüp dağıtınca su gibi oluyor beğendim.
hafif dokusu uygulaması çok güzel tonik işleveni yeterince görünüyor beğendim
Jel tonik akışkan likit formda olanlara göre dokusu çok daha güzel yumuşacık bir his bırakıyor
Bunu ilk kez denedim ama çok beğendim bi haftadır kullanıyorum güzel.
jel halinde olması çok iyi, kokusu biraz rahatsız edici ama yüzdeki his güzel. yapış yapış olmuyor
uygun fiyatlı bir ürün herkes alabilir. o konuda güzel kullandıkça cildimde de etkisini gözlemleyeceğim suanlık güzel beğendim




