the fair. sun Light Shine Spf 50+ /PA++++ Parıltılı Güneş Koruyucu Vücut Ve Saç Yağı
Ana Akti̇fler: Brassica Campestris Seed Oil,Hydrogenated Castor Oil/Sebacic Acid Copolymer,Prunus Armeniaca Kernel Oil, Tocopheryl Acetate Brassica Campestris Seed Oil: Kanola yağı, yüksek oranda doymamış yağ asitleri içerdiğinden cildin nem dengesini korumaya yardımcı olur. Cildin ve saçın yumuşak ve pürüzsüz kalmasını sağlar, doğal koruyucu bariyerini destekler ve güçlendirir. Su kaybını önler ve cildin ve saçın dış etkenlere karşı daha dayanıklı olmasını sağlar. Aynı zamanda içeriğinde bulunan yağ asitleri sayesinde sivri sinekleri itici özelliği de bulunmaktadır.
Hydrogenated Castor Oil/Sebacic Acid Copolymer:Cilt ve saç yüzeyinde hafif bir koruyucu film oluşturarak cilde ve saça nemini hapseder, dış etkenlere karşı korur.
Bu,cildin ve saçın nem dengesinin sağlanmasına ve dış etkenlerden korunmasına yardımcı olur. Cilt ve saç bakım ürünlerinde yumuşatıcı bir etki sağlar.
• Işıltılı saç ve vücut yağı tüm saç ve cilt tipleri için uygundur,
• Geniş spektrumlu SPF 50 ile formüle edilmiş olup UVA/UVB ışınlarına karşı etkin koruma sağlar,
• Cildinizi doğal yağlarla nemlendirirken ışıltılı, bronz bir parıltı verir,
• Hafif formülü sayesinde yağlı bir his bırakmaz,
• %84,9 doğal yağlarla formüle edilmiştir.
Puan dağılımı
güzel kokuyor sim sim durmuyor ışıkta saçlarım çok güzel parlarken vücudumda da çok iyi nemlendirip parlatıyor
Ürünü gayet sevdim ışıl ışıl ıslak bir görüntüsü var SPF 50 korumalı oluşu ayrı hoşuma gitti 🧡
tam olarak bellediğim ışıltıya sahip, nemlendirme özelliği de çok başarılı
Yapısı duruşu emilimi gerçekten harika çok beğendim bu arada kokusuda çok güzel
ürüne bayıldım. Her sene parıltılı bir yağ alırım. Ama artık aradığımı buldum dokusu parlaklığı tam istediğim gibi.
yaz ayları için mükemmel bir ürün tam deniz sonrası akşam yemeğine giderken parlamalık
ürünün kokusu çok güzel saç ve vücut yağı diye geçiyor ama sadece saça uygun gördüm dokus kaynaklı saçlarım çok güzel kokuyor
Konusu o kadar güzelki kullandıktan sonra ürün elinizde yapışkanlı hissi yok
Her yeriniz ışıldasın istiyorsanız alın aldırın güneş koruması olması artı puan kesinlikle yazın gündüz kullanımı için de çok uygun
Öncelikle üründe rahatsız edici bir parfüm yokusu ya da yoğun bir yağ kokusu yok. Bu yüzden koku hassasiyeti olanlar için sorun yaratmayacaktır. Bebek yağı kadar yoğun bir yağ görünümü ve hissiyatı isteyenler için yetersiz bir ürün fakat hafif ışıltı ve parlık sevenler memnun kalacaktır. Simli bir ürün olmasına rağmen giysilere bulaşma ve büyük parçalı sim görünümü gibi sorunlar çıkarmıyor. Biraz bekledikten sonra kesinlikle eşyalara ya da giysilere sim bulaştırmıyor. Simlerin parlaklığı 2-3 gün rahat dayanıyor. Maalesef banyodan sonra kullandığım için en fazla 3 gün bekleyebildim belki de daha uzun bir kalıcılığı vardır. Kısacası kokusuz, hafif parlaklık veren, ışıltılı bir yağ istiyorsanız alabilirsiniz. Saça da kullanılıyor fakat benim saç yapımdan mı artık bilemiyorum ama benim saçıma karşı neredeyse bir etkisi olmadı diyebilirim. Eski saç yağımı kullanmaya devam ediyorum.




