Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
the fair. sun Light Shine Spf 50+ /PA++++ Parıltılı Güneş Koruyucu Vücut Ve Saç Yağı
amazon-image
the fair. sun Light Shine Spf 50+ /PA++++ Parıltılı Güneş Koruyucu Vücut Ve Saç Yağı

the fair. sun Light Shine Spf 50+ /PA++++ Parıltılı Güneş Koruyucu Vücut Ve Saç Yağı

the fair.  · thefair.care
  4.30  (240 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Ana Akti̇fler: Brassica Campestris Seed Oil,Hydrogenated Castor Oil/Sebacic Acid Copolymer,Prunus Armeniaca Kernel Oil, Tocopheryl Acetate Brassica Campestris Seed Oil: Kanola yağı, yüksek oranda doymamış yağ asitleri içerdiğinden cildin nem dengesini korumaya yardımcı olur. Cildin ve saçın yumuşak ve pürüzsüz kalmasını sağlar, doğal koruyucu bariyerini destekler ve güçlendirir. Su kaybını önler ve cildin ve saçın dış etkenlere karşı daha dayanıklı olmasını sağlar. Aynı zamanda içeriğinde bulunan yağ asitleri sayesinde sivri sinekleri itici özelliği de bulunmaktadır.

Hydrogenated Castor Oil/Sebacic Acid Copolymer:Cilt ve saç yüzeyinde hafif bir koruyucu film oluşturarak cilde ve saça nemini hapseder, dış etkenlere karşı korur.

Bu,cildin ve saçın nem dengesinin sağlanmasına ve dış etkenlerden korunmasına yardımcı olur. Cilt ve saç bakım ürünlerinde yumuşatıcı bir etki sağlar.

• Işıltılı saç ve vücut yağı tüm saç ve cilt tipleri için uygundur,

• Geniş spektrumlu SPF 50 ile formüle edilmiş olup UVA/UVB ışınlarına karşı etkin koruma sağlar,

• Cildinizi doğal yağlarla nemlendirirken ışıltılı, bronz bir parıltı verir,

• Hafif formülü sayesinde yağlı bir his bırakmaz,

• %84,9 doğal yağlarla formüle edilmiştir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%23
%7
%3
%3
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Lamia K.
Lamia K. · 29 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Parlaklığı uzun süre kalıcıydı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ferda Y.
Ferda Y. · 28 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu yaz vazgeçilmezimdi bu parlak losyonlar. Ama diğerlerinde güneş koruma özelliğim olmadığı için rahat rahat kullanamadım ya da güneş koruyucu losyon üzerine sürdüm o da hoş olmadı. İkisinin bir arada bulunması ve bu kadar güzel olmadı tercih edilir. Zaten öyle çok yağlı bir his de yok tenle bütünleşiyor durdukça. Tam anlamıyla güzel ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elçin E.
Elçin E. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanın en sevdiğim ürünü bu oldu. Kokusu muazzam. Manolya gibi kokuyor. Rahatsız edici değil. Ve inanılmaz güzel parlaklık veriyor. Tam yazlık bir ürün. Bu yaz şıkır şıkır olacağız belli oldu. Şişenin fıs fıslı olması kullanım kolaylığı sağlıyor. Koruma için bir şey diyemem ama parlaklık, nemlendirme, koku olarak tek kelime ile BAYILDIM!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım. Işıl ışıl ama abartı olmayan bir parlaklık sağlıyor. O kadar sevdim ki devamlı kollarıma bakıyorum ne güzel oldu diye. Yağlı his kalmıyor, bu önemli bir özellik. Şişesi pompası güzel. Masamda şık bir görüntüsü var. Kokusuna bayıldım. Parfümünü yapsalar alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yoncagül T.
Yoncagül T. · 23 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu çok güzel. Simlerine ve parlamasına bayıldımm. Bunu yaparken de aynı zamanda güneş koruma özelliği olması çok iyiydi. Hem vücut hem saça kullanılabilir olması çok iyiydi .saçlarımda yumuşaklık güzeldi ama parlaması saçımda çok farkedilmedi. Vücutta çok güzel parlıyor ve göz alıyor ayrıca yumuşacık oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nisa Ö.
Nisa Ö. · 31 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güneş koruyucuyu bir süredir kullanıyorum, cildimde ağırlık yapmadı ve beyazlık bırakmadı. Emilimi hızlı, makyaj altına da çok güzel gidiyor. Saç yağı ise saçlarımı yumuşacık yaptı, elektriklenmeyi toparladı ve parlaklık verdi. Yağlı bir his bırakmaması en sevdiğim özelliği oldu. İkisini de memnuniyetle kullanıyorum 🌸✨
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güneş koruması olan yağ mı, bu zamana kadar neredeydin, sürekli iki ürün altlı üstü karıştırmak zorunda kalıyordum şimdi baya ideal, özellikle gündüz etkinliklerinde özel günlerde dekolte ve boyun bölgeme kullanıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilay T.
Nilay T. · 32 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Simler cook minik ve çok güzel yansıma yapıyor. Kıyafetime bulaşmasından endişe etmiştim öyle bir problem yaşamadım. Bronz tende harika durur. Simlerin minik olması da zarif bir parlama sağlıyor. Çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlkay D.
İlkay D. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçıma surdugumde hem parlaklık hemde hafif nemlilik hissi verdi. Yüz için günlük kullanıma parlak ama boyun bölgemde hoş parlaklık ve canlı görüntü verdi. Spf 50 olması çok iyi yazın rahatlıkla kullanabilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aybüke Ş.
Aybüke Ş. · 40 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu seti sırf bu ürün için aldım ama kurtarıcı ve taze bir görüntü veren bir ürün. Saçlarım cansız olduğunda, özellikle kış aylarında sıkça kullanacağımdan eminim. Aşırı kuru cildim için de çok etkili oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.