Miseca Terra Katı Şampuan
Kepek ve kaşıntı gibi problemlere sahip saçlar için uygundur.
Bıttım yağı, çay ağacı yağı ve salisilik asit kepek oluşumunun engellenmesine katkı sağlar. Üre ve hindistan cevizi yağı ile saç derisini nemlendirir. Spirulina yosunu tozu yüksek oranda protein, klorofil ve mineral içeriği ile saç derisini besler.
Yıldız içerikler:
- Salisilik asit
- Bıttım Yağı
- Çay ağacı
- Üre
- Spirulina
İçindekiler: Sodium Cocoyl Isethionate, Sodium Cocoamphoacetate, Coco Glucoside, Cocos Nucifera Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Cetyl Alcohol, Pistacia Terebinthus Fruit Extract, Montmorillonite, Sodium Lactate, Urea, Glyceryl Stearate, Salicylic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citrus Limon Peel Oil, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Juniperus Communis Fruit Oil, Mentha Piperita Oil, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Spirulina Platensis PowderKatı şampuan nedir?
Katı şampuan konsantre bir üründür, sabun değildir. Sıvı şampuanların su içermeyen hali gibidir. Doğru şekilde saklandığında 60-80 kullanıma olanak sağlamaktadır. Bir kutu katı şampuan ortalama 2-3 paket 300 ml şampuana eşdeğerdir.
Neden katı şampuan?
Plastik ambalaj ihtiyacı olmadığı için doğaya karşı atık oluşturmaz. Hafif ve taşınabilir olduğu için nakliye açısından da çevrecidir. Aynı zamanda seyahatlerinizde size rahatlıkla eşlik eder.
Katı şampuanlarınızın farkı nedir?
Katı şampuanlarımız Sülfat, SLS, SLES, Paraben, Alkol, Silikon, Boya, Sentetik Koruyucu, Parfüm ve Sentetik Esans gibi çevreye ve insana zararlı içerikler bulundurmaz.
Puan dağılımı
ben katı şampuan kullanmaya miseca ile başladım bundan 1 ay önce.Normalde kafamda egzama var ve saçlarım çok fazla dökülüyor.Doktorumun yazdığı reçete ile sürekli olarak egzama ilacı kullanıyordum ancak daha farklı bir şampuan denemek için miseca kullanmaya başladım.1 ayda saç dökülmem azaldı,yaglanmam normale döndü.Saclarjmi keçe gibi yapar diye çok korkuyordum ama asssla öyle bir şey olmadı normal şampuan nasılsa aynı sekilde devam ettim.(saçlarım düz ve ince Telli)
eşim adına yazıyorum kendisi pek güvenemedi seboreik dermatit problemi var o yüzden sorunlu ilk denemede olağanaüstü bir etki beklenmez tabiki direkt kaşıntıyı tamamen geçirmedi ancak hafifledi ben hareketlerinden anlayabilirim ki arttırmaması bile mükemmel bence ve de uzun saçlı kendisi saç boyları ışıl ışıl bakımlı sağlıklı duruyor
Kepek ve kaşıntı problemi yaşayan, problemli saçlar için uygun, temiz içerikli bir ürün. Bıttım yağı, çay ağacı yağı ve salisilik asit kepek oluşumunu engelliyor. Üre ve hindistan cevizi yağı ile saç derisini nemlendiriyor. Spirulina yosunu tozu yüksek oranda protein, klorofil ve mineral içeriği ile saç derisini besliyor. Sülfatsız formülüyle nazikçe temizlik yapıyor. Çok güzel köpürüyor, saçları temizliyor ve saçtan arınıyor. Saçları sertleştirmiyor. Saç derisinde pullanmaya ve kaşıntıya neden olmuyor. Saçları dolgunlaştırıyor. Fiyat, gram ve performans olarak en iyisi. Daha fazla ürün, daha az veya hiç ambalaj kullanmadan, daha fazla alandan tasarruf edilmesini sağlıyor.
doğaya verdiğimiz zararı azaltmak için plastik kullanımını bir nebze azaltmak için çok merak ettiğim bir üründü katı şampuan. ama bu kadar iyi bir ürünle karşılaşacağımı hayal etmemiştim. sabun gibi olur diye düşünürken resmen katı şekilde şampuan kullandım. kullanmaya devam edip yorumumu güncelleyeceğim.
Ürünü asıl tercih nedenim plastik atık oluşturmaması. Katı şampuanları ilk kez kullanacaklar için kafalarına takılacak soruları cevaplayayım sabun gibi saçınızı kurutmuyor, saçlarım yağlı olduğundan krem dahi kullanmadığım için kırılma falan olmadı. Saçı iyi temizliyor bayağı yoğun bir köpürme oluyor. kokusu da gayet güzel.
Çok beğendim. Saçlarımı çok güzel temizledi. Arındırdığını hissettim. Saç derimi rahatlattı. Çok doğal topraksı bir kokusu var. Hoşuma gitti. Plastik atık çıkarmaması, zararlı maddeler içermemesi çok güzel. Tavsiye ederim.
İlk defa katı şampuan kullanıyorum. Saçlarım dalgalı ve gür. Bu kadar iyi köpüreceğini tahmin etmemiştim. Temizlik hissi güzel. Saçlarımı kurutmadı. Dökülmesi azaldı bile diyebilirim. Seyahat için ideal taşırken döküldü aktı derdi yok. Kesinlikle alırım tekrardan.
Farklı markaların kepek karşıtı şampuanını kullanmama rağmen bir süredir kurtulamadığım kepek sorunumu bitirdi diyebilirim. Kullanması inanılmaz pratik ve düzgün saklandığında gerçekten uzun süre giden bir ürün.
Kesinlikle tekrar alırım. Marka gayet başarılı bir ürün yapmış. Herhangi bir kaşıntı, dökülme yapmadı. Saçımda egzama var bundan dolayı herhangi birşey olmadı. Aksine saçıma nem verdi. Tek sevmediğim kokusu oldu. O kadarı da normal çay ağacı yağı vs var içinde..
çok fazla katı şampuan denemiş biri olarak gerçekten bayıldığım bir ürün oldu. hem saçı yıpratmadan çok iyi temizliyor hem de kepek problemime iyi geldi. uzun süre de gidecek bir ürün. kesinlikle tavsiye ederim


