Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Tchibo Coffee Break Fındıklı & Portakallı
amazon-image
Tchibo Coffee Break Fındıklı & Portakallı

Tchibo Coffee Break Fındıklı & Portakallı

Tchibo Gıda 
  4.09  (3375 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Kahvenizi nasıl yersiniz? Fındıklı & portakallı mı? 

Kahve uzmanı Tchibo’dan yepyeni gerçek kahveli atıştırmalık bar. Taptaze çiğ fındık ve kurutulmuş portakal lezzeti, özenle harmanlanan Tchibo Privat Kaffee Brazil Mild kahvesi ile buluştu. 

Katkısız, şeker ilavesiz, glutensiz ve vegan içeriği ile hem kahve ihtiyacınızı karşılayacak hem de benzersiz bir deneyim yaşayacaksınız.

Her damak tadına uygun bi’ tane var. Peki siz, kahvenizi nasıl yersiniz?



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%41
%25
%14
%4
%3
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Minel K.
Minel K. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadını biraz beğenmedim, kahve kokusu çok yoğun geldi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Orhan F.
Orhan F. · 37 · Adıyaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
GÜZEL VE PRATİK SAĞLIKLI BİR ATIŞTIRMALIK. FARKLI BİR LEZZET. KAHVENİN YANINDA GÜZEL GİDER. TAVSİYE EDERİM.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
AYŞE G.
Ayşe G. · 39 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tamamen ev yapımı tadında, katkısız bir sağlıklı atıştırmalık. Kahve tadı, portakal aromasını biraz bastırmış gibi geldi, bu yüzden 4 puan verdim. Aslında kuru meyve aromasının ürünü zenginleştirmek, tat vermek amacıyla konulduğunu düşünüyorum. Tabi ki portakal tadı da geliyor, en son ağızda kalan aroma kahve ve portakal. Esas enerji veren içeriğindeki hurma, fındık ve fındık ezmesi. Kahveyi çok sevenler belki içeriğindeki kahveyi çok bulmayacaklardır. Ara öğün için ideal bir yiyecek, doyurucu. Genel olarak beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Muhammed mehmet Telli
Muhammed Mehmet Telli · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Değişik tatlar denemeyi tüketmeyi sevenler için birebir ürün. Mesela ben yakın çevreme de önerdim. Hem Tchibo nun kalitesi hem gluten içermemesi ilave şeker içermemesi hem de değişik tatların aynı anda kahve ile buluşması çok iyi olmuş. Ben BA YIL DIM... Tadını yorumlamaya gelince kahve oranı gayet iyi. Meyve tadı daha belirgin olabilirdi. Şeker tadı benim için fazlaydı. Fındıkları daha büyük olabilirdi. Tabi ki tat olarak çok iyi ama portakal ve fındık lar daha büyük olmalı kesinlikle. Öğün olarak yenebilecek bir ürün. Beni aşırı tok tuttu. Ayrıca çok sağlıklı, katkısız ve temiz içerikler bu barı tercih etme sebebim olacak. Kesinlikle tavsiye ederim. Teşekkürler Denebunu teşekkürler Tchibo ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duduye E.
Duduye E. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce yediğim barlarda hep hurma tadının baskın olduğunu hissediyordum fakat benim gibi kahve severler özellik de şekersiz kahve severler için harika bir aroma uyumu olmuş. Şeker sevenler için tadı biraz ağır kaçacak olsa bile ben kahve ve meyve şekeri, kuru yemişlerin birbirini dengelediğini düşünüyorum. Zaten piyasada şekerli bir sürü bar mevcut. Bu barın farklı bir damak tadına hitap ettiğini düşünüyorum. Ürünün doğallığı hem görsel hem de tat olarak ikna edici.Umarım en kısa sürede şeftalili olan çeşidi de piyasada yerini alır. Sabırsızlıkla bekleyeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Leyla D.
Leyla D. · 38 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Portakal aşığı bir insan olduğum için ürünü çok beğendim. Üstelik kahve ile de müthiş uyumlu olmuş. Ama ben portakala fındığı değil de badem veya cevizi daha çok yakıştırıyorum. Belki içine az miktarda bitter çikolata parçacıkları da eklenebilir. Lezzetini arttırır kesinlikle. Ayrıca üründe şeker ilavesinin olmaması onun yerine hurma kullanılması ve koruyucu madde içermemesi de beni cezbetti; gerçekten sağlıklı bir atıştırmalık olması konusunda tüketicide güven oluşturuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz A.
Deniz A. · 46 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardır hep fikrimde olan bir tatlı bileşiminin hayat bulmuş hali. Süper ötesi olmuş. Kahve içeren, hem sağlıklı kuru meyvelerden oluşan, hem de şeker içermeyen bir tatlı, tüm görevleri keyifle yerine getiriyor. Diğerleri de harika ama portakallı olanı favorim oldu. Çocuklar için kafein düzeyi fazla olacağı için, ürün yetişkinler için üretilmiş. Çocuklar kokusunu alınca, başından ayrılmadı, zor ikna ettim valla. Herkes yesin, alsın, bulundursun isterim. Çok tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül G.
Betül G. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Taptaze çiğ fındık ve kurutulmuş portakal lezzetini çok beğendim. Özenle harmanlanan Tchibo Privat Kaffee Brazil Mild kahvesi ile farklı bir tat yaratmış. Piyasadaki barlardan çok farklı doğal ürünlerden yapılmış olması tercih sebeplerimden. Katkısız, şeker ilavesiz, glutensiz ve vegan. Kalorisi düşük küçük tatlı kaçamaklarımızda yenilebilir doğal içerikli bir ürün. Herkese tavsiye ediyorum:) Kahve severler şekersiz bir türk kahvesi ile de güzel olur...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kadriye A.
Kadriye A. · 47 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tatlı krizlerimi şeker içermediği ve temiz içerikli olduğu için en doğal yollardan çözen bir atıştırmalık. DeneBunu sayesinde tüm seriyi deneme şansım oldu. Serinin tüm ürünleri doğal şeker içeriyor ve temiz içerikli. Güzel bir oranda kafein içerdiği için enerji veren, gün içinde atıştırıldığında dinç tutuyor. Tat olarak en fazla vişne&badem aramasını sevdim. Tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
A.Selin U.
A.Selin U. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diyet yapan/sağlıklı beslenmeye dikkat etmeye çalışan ve benzeri markalardan benzeri ürünleri tüketen biri olarak fikrim ben beğenmedim. Şekersiz olması, hurma içermesini beğendim ancak ne fındık ne kahve tadını belirgin bir şekilde alamadım. Çünkü tarçını o kadar sevmeme rağmen bütün tat içinde oldukça keskin ve acımsı buldum, adeta zencefili andırması hoşuma gitmedi. Tabi herkesin algısı ve damak zevki farklıdır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.