Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Tchibo Coffee Break Cevizli & Misket Limonlu
amazon-image
Tchibo Coffee Break Cevizli & Misket Limonlu

Tchibo Coffee Break Cevizli & Misket Limonlu

Tchibo Gıda 
  4.10  (3243 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Kahvenizi nasıl yersiniz? Fındıklı & portakallı mı?

Kahve uzmanı Tchibo’dan yepyeni gerçek kahveli atıştırmalık bar. Taptaze ceviz ve kurutulmuş misket limon lezzeti, özenle harmanlanan Tchibo Privat Kaffee Brazil Mild kahvesi ile buluştu.

Katkısız, şeker ilavesiz, glutensiz ve vegan içeriği ile hem kahve ihtiyacınızı karşılayacak hem de benzersiz bir deneyim yaşayacaksınız.

Her damak tadına uygun bi’ tane var. Peki siz, kahvenizi nasıl yersiniz?

 

 

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%41
%24
%16
%3
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Serdar A.
Serdar A. · 44 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Misket limonu çok severim aroma olarak ilk kez kahve ile birlikte denedim. Aklıma gelmedi de değil soguk kahve yapınca içine bir dilim eklemek fena olmaz diye düşünüyorum.Öte yandan gerek paketlenmesi gerek boyutu tam çanta ya atmalık bir ürün . Geriye kalanda canımız atıştırmadık istediği zaman istediğimiz her yerde tüketebilir olmamız 🎈
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seyma O.
Seyma O. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Katkısız olması vegan olması yumuşak kıvamı ile kahve yanlarında tercih edecegim bir atıstırmalık. Öğün aralarında tükettiğim için hem tatlı ihtiyacımı karsılayıp enerji verdi hem de daha gec acıkmamı sagladı. Tadı tam kıvamında, kahve miktarı belki biraz azaltılabilir yine de bu haliyle de damak tadıma uyan bir bar. Gramajı daha büyük olabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rukiye D.
Rukiye D. · 32 · Kilis
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve seven biri olarak bu atıştırmalıgi çok beğendim sabah kahvalti sonrasi kahve içmezsem eksik hissederim kahve içmeden bu ürünü denedim yedikten sonra kahve içmiş gibi hissettim kafein içeriğiyle daha zinde hissettim çok da lezzetli Ceviz ve misket limondan gelen mayhoş tat kahve ile çok yakışmış İçindeki meyveler ve kuru yemişler çok hoşuma gitti tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emrullah O.
Emrullah O. · 71 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün portakallı olanını dolaba koyup denemiştim ve zor tükettim:/ ancak oda sıcaklığında vişneli olan ve limonlu olanı tükettiğimde tatları çok güzel geldi. Meyve kahve tadı daha net alınıyor ve de daha da yenilesi oluyor. Limonlu parfe ile kahve içiyormuşum gibi hissettim bu üründe 🍀Bunu diğerlerine göre daha da sevdim sanki almak isteyeceğim bir ürün🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
A.Selin U.
A.Selin U. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diyet yapan/sağlıklı beslenmeye dikkat etmeye çalışan ve benzeri markalardan benzeri ürünleri tüketen biri olarak fikrim ben beğenmedim. Şekersiz olması, hurma içermesini beğendim ancak ne ceviz ne kahve tadını belirgin bir şekilde alamadım. Çünkü misket limonunu bütün tat içinde oldukça keskin ve acımsı buldum, adeta zencefili andırması hoşuma gitmedi. Tabi herkesin algısı ve damak zevki farklıdır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lime tadı ve mayhoşluğu ile sizi karşılayan bir tadı var. Güzel bir atıştırmalık olmuş. Cevizli olması da açlığınızı bastırıyor. Gluten ve katkı maddesi içermemesi güvenilir kılıyor. Şeker ilavesi yok ve temiz içeriğe sahip bir ürün. Güvenerek severek alacağım. Tavsiye ediyorum ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem Y.
Sinem Y. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ceviz ve misket limonun birleşimiyle gerçek kahveli atıştırmalık bar hem besleyici hemde çok sağlıklı bence diyet yapanların özellikle vazgeçilmezi olucak kahveyi seven biri Olarak aromasını ceviz ve misket limonuyla lezzetini çok beğendim sürekli alıp kullanacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra D.
Büşra D. · 54 · Artvin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sıfır şeker tüketen biri için ideal ve kahve sevenler için tabiki.. Ben ısırınca gelen kahve tadı çok güzel ama birazcık limon ekşisi şeker azcıkta olsa eklenmesi gerektiğini düşündürdü bende. Çünkü ilk ısırdığındaki kahve tadı sonra limon tadında kayboluyor. Ekşi seven kahve severler almalı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hüseyin İnan
Hüseyin İnan · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Katkısız, şeker ilavesiz, glutensiz ve vegan içeriği ile hem kahve ihtiyacınızı karşılayacak hem de benzersiz bir deneyim yaşayacaksınız. Sözü tam anlatıldığı gibi ürünü denemeyen varsa keşfetmek için özel bir urun
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar B.
Pınar B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün bir kere harika bir fikir. yenilebilir kahve fikri bile beni mutlu etti :) ancak 3 barda da yaşadığım şey acı bir tat bırakıyor olması. bunu hafifletebilirse muazzam olur. içlerinde en az beğendiğim bu idi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.