Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Tchibo Coffee Break Bademli & Vişneli
amazon-image
Tchibo Coffee Break Bademli & Vişneli

Tchibo Coffee Break Bademli & Vişneli

Tchibo Gıda 
  4.15  (3266 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Kahvenizi nasıl yersiniz? Bademli & vişneli mi?

Kahve uzmanı Tchibo’dan yepyeni gerçek kahveli atıştırmalık bar. Taptaze çiğ bağdem ve kurutulmuş vişne lezzeti, özenle harmanlanan Tchibo Privat Kaffee Latin Grande kahvesi ile buluştu.

Katkısız, şeker ilavesiz, glutensiz ve vegan içeriği ile hem kahve ihtiyacınızı karşılayacak hem de benzersiz bir deneyim yaşayacaksınız.

Her damak tadına uygun bi’ tane var. Peki siz, kahvenizi nasıl yersiniz?



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%43
%24
%14
%3
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Minel K.
Minel K. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve miktarı azaltılmalı bence
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Muhammed mehmet Telli
Muhammed Mehmet Telli · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Barın tadına bayıldım. Sadece içindeki badem ve vişne parçaları daha büyük dişe gelir olmalıydı. Öğün olarak da kullanılabilecek bir ürün. Ben sabah kahvaltısı niyetine tükettim ve beni aşırı tok tuttu. Kafein içermesi temiz içerikli oluşu Tchibo markası ve güvencesi altında olması içeriğinde kullanılan tarçın gibi sağlıklı baharatlar olması gluten içermemesi bu barı almak için sadece bir kaç nedenden biri. Ben ilk defa denedim ama tek bir kereyle kalmayacak, kesinlikle bir daha alacağım. Aslında içeriğine göre fiyat performans ürünü ama yine da biraz daha uygun fiyatlı olsaydı daha iyi olurdu. Kahvenin meyve ve kuruyemişlerle zenginleştirilmiş hali. Kesinlikle denenesi bir yiyecek 🍒🤎☕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe T.
Ayşe T. · 36 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cantanizdan eksik etmeyeceğiz lezzetli sağlıklı atistirmaliklar . Vişne ve badem uyumu oldukça güzel. Teşekkürler #Tchibo
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ismet A.
Ismet A. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şeker miktarını arttırılmalı kafein içermesini sevmedim.Daha fazla kuruyemiş tadı almak isterdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu B.
Cansu B. · 35 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam yiyeceklerimi düzenlediğim küçük bir diyete başladığım dönemde bu ürünlerin gelmesine mutlu oldum.Özellikle de vişne aromalı olanının gelmesi beni daha mutlu etti.Ürünün diğer farklı meyvelerle yapılan hallerine göre tat bakımından en iyisi buydu.Tüm şeker, kahve , kuruyemiş oranları kararındaydı.Vişneli browni tatı alıp gayet sağlıklı, şekeri browniye göre çok az bir ürün yedim.Özellikle benim gibi arada diyet yapan kişiler tatlı krizine giriyorsa ama sağlıklı ürün tercih etmek istiyorsa bu ürünü tercih etmelerini öneriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Makbule b.
Makbule B. · 35 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vişne,kahve ve badem aroması yakışmıştı.Özellikle vişne aromasının baskınlığı ve meyvenin verdiği şekerin oranının kararında olmasını beğendim.Türk kahvesiyle birlikte tükettim ve birlikteliklerini sevdim.Birlikte gönderilen misket limonlu ve portakallı halleri arasında birinciği gerçekten hak ediyor.Üç ürün arasında favorim bu oldu.Ürünler ilk olarak çok sağlıklı ve diyettekilere çok uygun ürünler...Şeker eklentisi olmaması, vegan olması ve özellikle lezzetli olması ürünü öne çıkartıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan A.
Neslihan A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sekersiz vegan ve kahve meyve biirleşimi çok güzel bence alınır denenir en azından benim hoşuma gitti gayet güzel bir tadı var bitirdim hemen birini 😊😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül G.
Betül G. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Taptaze çiğ badem ve kurutulmuş vişne lezzetinin mükemmel uyumunu beğendim. Benzersiz bir şekilde harmanlanan Tchibo Privat Kaffee Latin Grande kahvesiyle bir araya gelmiş. Piyasadaki barlardan çok farklı doğal ürünlerden yapılmış olması tercih sebeplerimden. Katkısız, şeker ilavesiz, glutensiz ve vegan. Kalorisi düşük küçük tatlı kaçamaklarımızda yenilebilir doğal içerikli bir ürün. Herkese tavsiye ediyorum:) Kahve severler şekersiz bir türk kahvesi ile de güzel olur...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melis Y.
Melis Y. · 38 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde vişne meyvesini ve vişneli gıdaları tüketmeyi sevmem. Mayhoş lezzetlerden hoşlanmam ama bu ürünün lezzet dengesi tam anlamıyla kahvenin yanına yakışacak nitelikte ve oranda. Ben şahsen daha tatlı ürünler seviyorum ama her zaman tatlı tüketmek istemeyebiliriz. Daha kıvamında, orta ayar bir lezzet arayışında olduğumda tercih edeceğim bir ürün olmuş. Badem ile birlikte gelen tat çok etkileyici.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müjde D.
Müjde D. · 35 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Türk kahvesini çok seven biri değilim. Ancak annem tadına baktığında bildiğimiz kahveyi doğrudan yiyormuş giib olduğunu söyledi. Gerçekten çok beğendi. Kahve bağımlıları için birebir bir ürün. Kahve içmeye vaktiniz yoksa ama tadından vazgeçemiyorsanız atın bir tane çantaya. Canınız ne zaman isterse o zaman yiyin. Meyve aroması bam başka bir lezzet katmış. Türk kahvesini yiyorsunuz. Var mı daha güzeli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.