Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Tantunatura Limon ve Bal Aromalı Pastil
amazon-image
Tantunatura Limon ve Bal Aromalı Pastil

Tantunatura Limon ve Bal Aromalı Pastil

Tantunatura 
  4.50  (8533 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal fiyatı: 50 TL*

Tantunatura, limon ve portakalllı aromaları ile, bal ile tatlandırılmış propolis, C vitamini, çinko, hatmi ve zerdeçal içeren yumuşak formlu ve doğal içerikli bir boğaz pastilidir. İsviçre'de üretilmiştir. İlave şeker içermez.

Yetişkin bireyler için günde 5 pastil tüketilmesi tavsiye edilir.

*Tavsiye edilen satış fiyatıdır.

Kutunun hediyesidir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%53
%28
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Bilge Deniz K.
Bilge Deniz K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pastil normalde pek tüketmem ama malum bu dönem korunmamız gerekiyor ve eğer bir sabah boğazım hafif ağrıyarak kalkıyorsam hemen bir tane atıyorum ağzıma bu pastilden. Yapısını, tadını ve içeriğini çok beğendim. Bir paketin içerisinden 15 tablet çıkıyor. Günlük kullanım adedi 5 tane fakat bu kadar kullanmaya gerek olduğunu düşünmüyorum. Tadı biraz baharatlı limonlu bir jelibon gibi. Ne çok çabuk bitiyor ne de yıllarca ağzınızda çeviriyorsunuz. Çok memnun kaldım. Bir daha pastil alacaksam kesinlikle bu ürünü alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yaren K.
Yaren K. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Boğazdaki ağrıyı gerçekten kısa bir sürede alıyor. Tadı oldukça güzel ve şeker tadı yoğun gelmiyor. İçeriğinin doğal oluşu beni kendine çekti doğrusu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
beyza a.
Beyza A. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tadını acı bir şey bekliyordum, şeker-jelibon gibi bir tadı var beni hiç zorlamadı. ürünlerden en çok bunu sevdim diyebilirim. zaten zerdeçal gibi bitkilerin karışımından çay kullanıyordum, içine bal koyuyordum. tadını ona benzettim. tüketirken hiç tereddüt etmedim, ben çok beğendim bunu. kendim de alacağım. propolis değerli bir madde. hem faydalı bir şey yediğini bilmek hem de tadı güzel gerçekten. içeriğini de inceledim kötü bir şey çarpmadı gözüme, faydalı olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif K.
Elif K. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ben beğendim içeriğinin temiz olması çok güzel çünkü böyle şeylerde genelde şeker ilavesi oluyor ancak bu şeker içermiyor bu çok güzel bir yönü ayrıca tadıı aşırı güzel böyle şeker gibi gayet kolay Bi kullanımı var yani daha önce kullandığım başka bir markanın ürününde tadındsn dolayı kullanamamıştım ama bunda öyle bir şey yaşamadım aşırı güzel tadı onun dışında ağızda bıraktığı his de çok hoş ferah ferah ben ciddi anlamda baya beğendim tavsiye ederim bu ürünü ki anneme ettim o da aldı hemen bir tane ve o da çok beğendi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aybüke K.
Aybüke K. · 28 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tahmin ettiğimden daha etkili geldi iki gündür geçmeyen boğaz ağrım vardı kargom bugün sabah elime ulaştı ve tam da benim için zamanıydı denemenin tam zamanın da denememe fırsat oldu dener denemez tesirini gösterdi boğaz sızlamamam geçti kesinlikle tekrardan alacağım şiddetle tavsiye ettiğim bir ürün oldu. Gerekse evde gerekse çantamdan eksilmeyecek bir ürün. Tadına gelirsek ben limonla balı pastillerde birbirine çok yakıştırıyorum. Artık vazgeçilmez bir ikili olacağız biz ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Alev E.
Alev E. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pastil olarak geldiğini düşününce ağızda emileceğini düşünmüştüm ama jelibon gibi bir yapısı var ve çiğnediğinizden beri ağızda o kadar kalıcı tat bırakıyor ki çok memnun kaldım. Tadı zaten ne ekşi ne de çok tatlı tam ortasında bir tat yapmışlar. Kutunun içinde 15 tane vardı. Bir taneyi çiğneyince diğerlerini de çiğnemek istiyorsunuz çünkü gerçekten çok güzel tadı. Kesinlikle kış aylarında kullanmanızı tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
buse e.
Buse E. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cok yogun olan calisma ve okul donemimde en cok vitamine ve enerjiye ihtiyacim vardi. Aralik ay'I kutusunda gonderilen pestil beni cok mutlu ettiii. Dendim ve hayatimin en enerjik bir haftasini gecirdim. Tadi balli limonlu gibi olan pestilin icerigide cok faydali vitaminlerle dolu. Ben vitamin kullanmak istiyordum ama guvenemiyordum hicbirine bu kutudan sonra tantunatura balli limonlu kullanmaya basliyoruuuummm..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem S.
Gizem S. · 28 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün şeker içermeyen bir boğaz pastili. Bal ile tatlandırılmış ancak sanırım içeriğinde zerdeçal ve limon olduğu için biraz acımsı tadı var. Tavsiye edilen tüketim miktarı günlük 5 pastil olarak belirtilmiş, ben sabah öğlen akşam olarak günlük 3 tane kullandım. Kutunun arkasında kullanım karşılıkları yazıyor yeterince bilgilendirici olduğunu düşünüyorum. Ürünün içeriği ve şeker içermemesi ürünü cazip kılıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feyza Tuvana K.
Feyza Tuvana K. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde pastil vb. ürünleri pek kullanmam ancak bu pastil sanki pastil değil de jelibon gibi. Tadı, içeriği ve yapısı mukemmel. Standart sert pastillerden zannediyordum ancak paketi açıp ağzıma attığımda çok şaşırdım. Günde en fazla 5 adet kullanılıyormuş ancak ben dayanamayıp hepsini yemek istedim. Tadı inanılmaz güzel, içerisindeki ürünler de bi o kadar tatmin edici. Boğaz ağrısını gidermekte de çok başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fidan A.
Fidan A. · 31 · Mardin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
problemi yaşayanlara tavsiye edebileceğim bir pastil. ağzınıza atıyorsunuz, biraz sonra boğazda hafif bir yanma başlıyor ama pastil bittikten sonra birkaç saat sizi oldukça rahatlatıyor. soğuk kış günlerinde her evde bulunması gereken, ağrıyan, yanan, sızlayan, her türlü boğazın derdine derman, pastil. üstelik gribin başlama aşamasında kullandığımda hastalığı daha hafif atlatmama da sebep oluyor. Ben gayet memnun kaldım tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.