Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Syoss Yoğun Nem Şampuan
amazon-image
Syoss Yoğun Nem Şampuan

Syoss Yoğun Nem Şampuan

Syoss 
  4.57  (2344 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Saçı nemlendirerek yumuşaklık verir.
  • Saçı ağırlaştırmadan besler SYOSS’un güçlü ve kaliteli formülleri, saçınızı ihtiyacı olan çözümle buluşturmak için özel olarak geliştirildi.
  • Japon güzellik sırlarından esinlenilerek hazırlanan formüller her kullanımda saçınıza ihtiyacı olan bakımı sağlar.
  • SYOSS’un güçlü formülleri, Asya'ya özgü doğal kaynaklı içerikler ve amino asitlerden oluşan AMİNO COMPLEX sayesinde saça güç ve sağlıklı görünüm kazandırır.
  • Saçı nemlendirerek yumuşaklık verir, saçı ağırlaştırmadan besler.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%44
%23
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Fatma Ö.
Fatma Ö. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Syoss, merak ettiğim ama deneme fırsatı bulamadığım bir ürün serisiydi. İlk denemem Syos Yoğun Nem Şampuan oldu. Ürün elime geçince en çok şaşırdığım yönü içeriğinin %91 inin doğal içerikli oluşu ve vegan bir ürün olması oldu. Bense Syoss 'tan tam tersi doğal içerikli olmadığı yönündeki çekincelerimden dolayı uzak duruyordum biraz. Bu bakımdan oldukça şaşırdım.. Haksız bir önyargım varmış kendisine. Bunun dışında ürünün kokusu beni çok etkiledi diyebilirim. Oldukça doğal ve fresh bir koku yayılıyor ve cidden insana Uzak Doğu esintilerini hissettiriyor .. Ürünün dokusu çok hoş , hem güzel köpürüyor hem de hızlı temizleniyor. Ve normalde şampuan + saç kremi kullanmama rağmen bu üründe ürünü daha iyi hissedebilmek adına saç kremi kullanmadım, ancak duş sonrasında saçlarım yine de gayet yumuşaktı. Rahat şekil alıyor ve kokusu uzun süre saçta kalıyor. Ben denedim ve çok memnun kaldım. Elimdeki ürün bitse de tekrar ürünü satın alabilirim diye düşünüyorum. Deneme fırsatı sunduğunuz için teşekkürler..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
aslı A.
Aslı A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk etapta söylemeliyim ki koku benim için önemli yeni bir şampuan alırken kokusuna da bakarım ve syoss’un kokusu şahane sanki portakal kokusunu andırıyordu. En son bi network firmasının bitkisel içerikli şampuanını kullanıyordum. Saçımda kaşıntı yaptı syoss tam zamanında yetişti. Kaşıntı 2 yıkamada azaldı. Saçım yağlı yapısı olmasına rağmen hacim kattı ve 2 gün yağlanma olmadı hacim de azalmadı. Şampuanı çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara S.
Dilara S. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sari sac kullandigim icin cok bakim isteyen saclarim var.o yuzden genelde bitkisel ve ozel sampuanlar kullaniyorum.syoss sampuani hep merak ederdim siseleri cok hosuma gidiyor siyah olmasindan dolayi galiba:) ama saclarim cok kuru oldugundan dolayi alip kullanmakta tereddutte kaliyordum acikcasi.yogun nem cesidinin gelmesi de iyi oldu benim icin.denedim guzel urun alinir nemlendiriyor gercekten 🖐️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu rengini neden almadım diye pişmanım. Benim gibi aşırı sabun kokusundan rahatsız olanlar için fresh bir kokusu var en sevdiğim yanı bu oldu. Ayrıca kiri iki sefer sabunlamada pırıl pırıl yaptı. Saç uçlarımda kalan boyalardan saçlarım on dakikada zor açılırdı ama hem tararken acı çekmedim hemde saçlarım yumuşacık oldu.Zaten sevdiğim bir markaydı ama bu rengi tam yağlı yıpranmış bakım isteyen saçlar için ideal
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 40 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ilk çıktığı yıllarda sacimda yağlanma yaptigi icin elimin bir daha gitmediği marka olmuştu. Sayenizde yeniden beğendiğim marka oldu. Henüz bir şikayetim yok. Ürünün 500ml gönderilmesi uzun süre deneyimleyebilme fırsatı geliyor. Ayrıca yillardır denebunu ya üyeyim fakat ilk defa kutu cikiyor bana yeni sisteminizle. Bence bu daha adaletli bir sistem olmuş. Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meltem D.
Meltem D. · 35 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın daha önce farklı bir ürününü kullanıp memnun kalmadığım için bir daha almayı düşünmemiştim. Kasım ayı deneme kutusunda gelince tekrar bir şans vermek istedim ve bir haftadır düzenli olarak kullanıyorum. Açıkçası aradan geçen zamanda baya bir üdeğişiklik olmuş. Önceden beğenmeme nedenim saçlarımı inanılmaz derecede sertleştirmişti hatta keçe gibi yapmıştı fakat bu üründe bunu söyleyemeyeceğim. Çünkü üzerinde yazdığı gibi saçlarımı yumuşacık yaptı hatta parlaklıkta kazandırdı. Hatta yıkadıktan sonraki gündede saçlarımda var olan yumuşaklık hissi gayet güzeldi.Şişesi bence modern ve şık olmuş. Rengi şeffaf, kıvamı güzel, kokusuna gelincede çok sevdim. Hafif ve temizlik hissi veren bir kokusu var.Bence başarılı bir ürün olmuş, bundan sonra tercihim 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
lütfiye p.
Lütfiye P. · 35 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusunu beğendim. Jel gibi bir kıvamı var.Kokusu ilk başta kötü gibi gelsende saç kurutma işleminden sonra baya güzel geliyor. Saçlarımı yumuşacık yaptı. Nem verme kaliteside baya yüksek. Saçlarım kuruttuktan sonra kabarmadı,kolay şekil aldı ve ağırlaştırmadı. Artık yeni şampuanım belli oldu.Benden tam not aldı.Denemenizi tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya Ö.
Derya Ö. · 40 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa Denebunu sayesinde kullandım. İlk yıkamada diğer şampuanla hissettiğim ağırlık hissi kesinlikle oluşmadı. Saçlarıma yumuşaklık kattı fakat kesinlikle yağlandirmadi. Kokusu çok hafif. Bence hoş kokuyor. Belki kutusu daha ilgi çeken bir tasarım şeklinde yapılabilir. Uzun bir süre Syoss şampuan tercihim olacak. Teşekkürler...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gonca D.
Gonca D. · 37 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardır kullandığım tek bir şampuan vardı. Tereddüt ederek denedim bu markayı ama çok iyi sonuç aldım. Saçlarım saç kremi veya saç spreyi kullanmadan zor taranır. Syoss şampuan sonrası daha kolay taradım. Bu şişe bitince syoss satın almayı düşünüyorum. Yıllardır değiştirmeye cesaret edemediğim şampuan markamı değiştiriyorum. Teşekkürler denebunu...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ece ö.
Ece Ö. · 39 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bundan önce kremli şampuan kullanıyordum çünkü saça verdiği yumuşak his hoşuma gidiyordu. ama bu şampuan da aynı etkiyi yarattı. ayrıca uzun zamandır vegan bir ürün arıyordum o yüzden denemek güzel oldu. kokusu da hoşuma gitti, biraz değişik ama sanırım bitkisel içerikli olmasından kaynaklı. şişe bittiğinde yenisini almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.