Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Gliss Supreme Length Sıvı Saç Bakım Kremi
amazon-image
Gliss Supreme Length Sıvı Saç Bakım Kremi

Gliss Supreme Length Sıvı Saç Bakım Kremi

Gliss 
  4.80  (2646 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Artık uzun saçlarınızı her ay kestirmek zorunda değilsiniz!

Yıpranmış ve cansız uzun saçlarınızı onarmak,

saç kalitesini artırmak ve korumak için GLISS

SUPREME LENGTH:

- ANINDA KOLAY TARAMA SAĞLAR

- YIPRANMAYA KARŞI KORUR

- KÖKTEN UCA PÜRÜZSÜZ SAÇLAR SAĞLAR 

 

BİOTİN KOMPLEKSİ ve ŞAKAYIK ÇİÇEĞİ ÖZÜ içeren uzun

saçlar için geliştirilmiş formülüyle saçı kökten uca onarır. Saç

köklerindeki fazla yağdan arındırır.

Nasıl Kullanılır?

Kullanmadan önce şişeyi iyice çalkalayın. Her yıkamadan sonra hafif nemli veya kuru saça uygulayın. DURULANMAZ! Gözünüze püskürtmeyin. Direkt güneş ışığı altında bırakmayın. Dik durumda muhafaza edilmesi önerilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%14
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hanife Ç.
Hanife Ç. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürünü çok beğendim. Kullanması çok hızlı ve pratik. Duştan sonra saçlarım birbirine çok karışıyor ve bunu açması için taramak da baya zor oluyor. Ayrıca saçları dökülen biriyseniz karışık bir saçı açmanın ne kadar zor olduğunu iyi bilirsiniz. İşte bu ürün de o kısımda imdadınıza yetişiyor. Hem kokusu da çok güzel. Şu an ürünüm bitti en kısa zamanda yenisini alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin Ş.
Selin Ş. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gliss Oil Elixir sıvı saç bakım kremini yıllardır kullanırım. Bu seriye yeni bir ürün eklenmesi beni çok memnun etti. Ürüne gelecek olursak banyo sonrası kullanma imkanı, saçları yumuşacık ipek gibi yapması ve o bakımlı saç kokusuna bayılıyorum. Kuaförde bakım yaptırmış gibi hissetmemi sağladı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duha O.
Duha O. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün sprey şeklinde olması daha daha iyi oldu benim için hem saçlarım yıpranmıltı bakımsızdı gerçekten etkisini kısa sürede gösterdi,ve kokusu gerçekten mükemmel diyebilirim arkadaşlarıma tavsiye ettim ki bazıları glissi kullanıyormuş bana neden daha önce önermediniz diye sitem ettim.Herkese tavsiye ediyom pişman olmazsınız
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özdemir Yıldırım
Özdemir Yıldırım · 43 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu saç kremini üç ayrı kişi ile paylaşarak denedik. Hepsi çok memnun sanki saçlar gitmiş bambaşka yepyeni saçlar gelmiş gibi. Ayrıca kullanımı da çok kolay ve yıpranma karşı da koruması da çabası. İsteyen ve ihtiyacı olan özellikle uzun saçlı olanlara tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra A.
Zehra A. · 38 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu çok güzel mis gibi kokuyor saçım yıpranmayı önlüyor ve saçımı gerçekten daha kolay tarıyorum bu benim için en önemlisi benim saçlarım zor açılır pürüzsüz bir saç hissini gerçekten hissediyorsunuz aşırı güzel bir ürün durulama yok pratik zaman kaybıda yok çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tülay Y.
Tülay Y. · 36 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam tatile çıkacağım zamana denk gelmesi iyi oldu, ürünü kullandım. Oldukça hoş ve kalıcı bir kokusu var. İlk kullanımdan itibaren saçım yumuşacık oldu ve parlıyor. saçların taranmasını daha da kolaylaştırıyor. fiyat/performans açısından da uygun. ben beğendim kullanmaya da devam edeceğim, teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe A.
Tuğçe A. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremlerde ve saç spreylerinde en sevdiğim özellik durulanmaya gerek kalmaması ve bu üründe durulanmadığı için rahat rahat kullanabildim. Yıpranmaya karşı koruması çok hoşuma gitti. Bundan sonra sürekli kullanacağım ürünler listesine ekledim bile. Kokusunuda çok beğendim saçtan hemen uçup gitmiyor. Herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım çok yıpranmıştı bende bu ürünü düzenli kullandım ve saçıma çok iyi geldi saç uçlarım daha canlı ve kolay kırılmıyor artık.Bazen çok cansız oluyor saçım kolay taranmıyor o sırada bu üründen biraz kullanıyorum ve saçımı daha rahat ve kolay tarabiliyorım.Ben bu üründen çok memnun kaldım teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülin Y.
Gülin Y. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben genel olarak durulama gerektirmeyen kremleri tercih ederim. Bu krem hem durulama gerektirmemesi hem o güzel kokusu hem de saçlarımı pürüzsüz yapmasıyla bayıldığım bir krem oldu arkadaşlar 🤗 eminim siz de beğeneceksiniz kesinlikle deneyin pişman olmazsınızzz!!! 🎈🎈
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren E.
Ceren E. · 25 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı yıpranmış saçlarım yok ama boya haricinde güneşinde verdiği etki tabiki yipratabiliyor. Ürünün kokusu çok güzel şeker gibi kalıcılık etkisi de gayet güzel. Saçlarıma duştan sonra hemen kullandım kolayca tarandı elektriklenme olmadı pürüzsüz dokusu yumuşak oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.