Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
STARBUCKS Vanilla Latte
amazon-image
STARBUCKS Vanilla Latte

STARBUCKS Vanilla Latte

Starbucks  · www.starbucksathome.com
  4.54  (18911 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Klasikleşen Starbucks® Vanilla Latte ilham alarak, yumuşak içimli, sütlü ve vanilya tadında içeceği evinizde hazırlamanız için ürettik. Yüksek kaliteli %100 Arabica kahve çekirdeklerimizi, yarım yağlı süt ve lezzetli vanilya aromamız ile harmanladık, üzerine yumuşak keyifli köpükle taçlandırdık.


Nasıl kullanılır?

1. Bir adet paketi kupaya dökün.

2. 180ml sıcak suyu ekleyin, kaynar suyu dökmeden önce 30 saniye bekleyin. İdeal su sıcaklığı 85 °C olmalıdır.

3. İyice karıştırın, kahvenizi için.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%18
%6
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Aysun B.
Aysun B. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Starbucks kültürü olmayan bir insanım temel sebebi de fiyatlar. Ama kahve içmeyi çok severim. Tek bardaklık market kahvelerinin 1,5₺ olduğu bir dönemde 4,45₺ye satılıyor. Burada özellikle belirtmeliyim; market kahvesinde yarım kupa su koyarken bunda tamamını dolduruyorsunuz. Sütlü şekerli kahveleri pek sevmememe rağmen tadına ba-yıl-dım. Köpüğü harika vanilya kokusu ise mükemmel. Paket tasarımı kaliteyi belli ediyor ve -ora'dan hiçbir zaman açamayan biri olarak eklemeliyim ki- yine market kahvelerinin aksine çok kolay açıldı. Emziren anne olarak bugünkü kahve kotamı doldurdum, yarın ilk işim diğer çeşitlerini denemek olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bilge A.
Bilge A. · 35 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bana üçlü olarak; Starbucks'ın Vanilla Lattesinin, Caffé Lattesinin ve Cappucinosunun tek içimlik paketleri geldi ve üçünün de tadı, aroması, kıvamı, kokusu, köpüğü çok iyiydi fakat benim bu tarz şeyler hiç tüketmememden kaynaklanacak belki ama aralarındaki tat farkını tam anlayamadım. Üçü de homojen şekilde karıştı ve bol köpük oluştu üçü de lezzetliydi. Tek elestireceğim nokta; paketleri rahatça elle açamadım kesici bir alet gerekiyordu bence yırtma yeri daha kolay açılabilecek şekilde tasarlanmalı onun haricinde beğendim teşekkür ederim Starbucks ve denebunu.com💐🙂
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep A.
Zeynep A. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Starbucks'ın vanilla latte premium formunu ilk kez deneyen biri olarak genel olarak beğendim. Kahveyi hazırladığımda üzerindeki yoğun köpük beni çok cezbetti. Yumuşak içimli bir kahve ve hafif vanilya kokusu ve tadı vardı ve gayet güzeldi. Hafif şekerli olması ayrıca iyi olmuş hafif şekerli sevenler için tam ideal. Kahveyi içtigimde hafif şekerinin vanilyanın şekerinden kaynaklandığını hissettim. Sanki tatlandırıcı katmış gibi geldi. Yoğunluğu da iyiydi keyifle içtiğimi söyleyebilirim. Deneyecek ve kullanacak olanlara tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal A.
Hilal A. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şu pandemi döneminde insanın canı starbucks’a gidip tadı enfes olan birbirinden güzel kahvelerden içmek istiyor ama ne yazık ki bulunduğumuz dönem içersinde bu pek mümkün değil benim açımdan . Kurumun içersinde bu kahveleri gördüğümde çok sevindim ama ne yalan söyleyeyim tereddüt ettim tadı,kokusu,dokusu ne kadar aynı olabilir ? Ama beni baya şaşırttı gayet aynı tad aynı aroma sadeece isim yazılı kutularımız yok :Dd yumuşak içimli bol ve koyu bi köpüğü var . Tabi şekersiz sevenler için tadı pek hoş gelmeyebilir .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HAVANA A.
Havana A. · 41 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben sürekli bu kahveyi migrostan alıyorum içiyorum. genelde fiyatları pahalı oluyor o yüzden indirim günlerinde alıp stok yapıyorum çok iyi oluyor. evde kafe ortamında kahve içiyormuş havası veriyor hiçbir farkı yok. gerek tadı gerek kıvamı aynı kafelerdeki gibi. kıvamı çok yoğun öyle yavan değil o yüzden büyük bir bardağa yapılsa daha iyi olacaktır. bir de ben şekersiz içenlerdenim keşke bizim için aynı kahvenin şekersiz olanını da çıkarsalar daha iyi olur diye düşünüyorum .şekeri bana göre biraz fazla geliyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge E.
Özge E. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün kıvam, koku, tat ve görüntü olarak süper. Sadece ben şeker sevmediğim için bana bir tık tatlı geldi. Bir puanı bundan dolayı kırdım. Genel olarak güzel bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia Ç.
Rabia Ç. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir starbucks kahvelerinin tutkunu olarak ürünü Migros’ta ilk gördüğümde denedim. Fiyat ve performans olarak kesinlikle almayı hak edilen bir ürün. Yumuşak içimi köpüğü, kıvamı ve kokusu ile take away kahvelerle aynı performansa sahip olduğunu söyleyebilirim. Hafif vanilya aroması ve kokusu ile size keyif veriyor. Sabahları işe giderken yolum üzerimde starbucks olmaması ve her zaman ulaşılabilir olması sebebiyle evde termos bardağıma paketi dökerek sıcak suyla maximum 2 dk starbucks kahvem hazır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz G.
Deniz G. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle paket tasarımından bile kaliteli olduğu belli olan biri ürün. Denediğimde de bunun ne kadar isabetli bir düşünce olduğunu anladım. Tadı muhteşem, vanilyaya zaten bayılırım. Haftasonu evimde, hafta içi ofiste starbucks keyfini anında yaşayabiliyorum. Bundan sonra evde stoklayıp, evden çıkmadan çantama iki tane atmayı düşünüyorum, o yüzden de şık tasarımına bayıldım. Çantamda hem çok şık duracak hem de istediğim anda vanilyalı lattemle mutlu olup günün geri kalanına daha enerjik devam edebileceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehtap T.
Mehtap T. · 32 · Rize
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şekerli kahve severlerin aşık olacağı bir lezzet. Normalde bu tarzda hazır paketli kahveleri seven biri değilimdir. Markanın bu ürününü ilk defa denedim. Başta ön yargılı davranıp sevmeyeceğimi düşündüm ta ki ilk yudumu alana kadar. Kokusu vanilyalı çok güzel. Tadı şekerli damakta çok güzel bir kahve lezzeti bırakıyor. Kıvamı oldukça yumusak, içimi kolay. Hazırlaması oldukça pratik. Ürünün Migros gibi büyük market zincirlerinden bulunuyor olmasıda güzel bir fırsat herzaman elimizin altında bulunacak bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Yazıcı
Elif Yazıcı · 28 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Starbucks in kalitesini tadını kıvamını bilmeyen yoktur gidip sürekli kahvelerin içerdik zaten resmen müptelası oluyor insan . Starbucks her zaman farkını ortaya koyuyor gerçekten. Migroslarda paketli halini görünce hemen her çeşitten almıştım dene bunu kutusundan da çıkınca çok sevindim hemde üç taneeee. Yapımı çok kolay ve gidip aldıklarımı kadar da güzel bir tadı var . Evimde her zaman olan bir ürün artık . Kime yapıp ikram ettiysem onay aldı severek kullandık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.