Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Soothing Clear Yağsız Yüz Nemlendiricisi (75 ml)
amazon-image
Neutrogena Soothing Clear Yağsız Yüz Nemlendiricisi (75 ml)

Neutrogena Soothing Clear Yağsız Yüz Nemlendiricisi (75 ml)

Neutrogena  · www.neutrogena.com.tr
  4.55  (815 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Zerdeçal asırlardır zengin antioksidan içeriği ve yatıştırıcı özelliği ile bilinir. Hafif dokulu Neutrogena Soothing Clear Yağsız Yüz Nemlendiricisi sivilcelenmeye yatkın ciltleri anında nemlendirerek stresli cildi yatıştırır. 
  • Cildin nemini geri kazanmasına yardımcı olur.
  • Cilt dostu zerdeçalla zenginleştirilmiş bu nemlendirici, hızlı emilen hafif jel formülü sayesinde sağlıklı bir görünüm için cildi besler ve rahatlatır.
  • Nemini kaybetmiş, karma veya sivilcelenmeye yatkın hassas ciltler için uygundur.
  • Mineral, yağ ve sülfat içermez.
  • Yapışkan his bırakmaz.
  • Leke bırakmaz, gözenekleri tıkamaz.

Nasıl Kullanılır?

Gün boyu süren nemlendirme için parmak uçlarınıza sıkarak, göz çevresi hariç temizlenmiş yüzünüze uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%25
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve Nur P.
Merve Nur P. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk defa bir nemlendiricide hafif jel gibi bir kıvam gördüm ve bu yapı ciltteki emilimi için mükemmel ayrıca tüm bakımlarımdan sonra sürmeme rağmen cildimde yağlanma ve sivilcelenme yapmadı nem süresi çok uzun kokusu çok güzel ve küçücük bir parça tüm yüzünüze dağılıyor bu sebeple küçük bir paket bile uzun süre kullanım imkanı tanıyor hassas bir cilt yapınız varsa mükemmel bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Huri Ş.
Huri Ş. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümün sivilceye yatkın olması sebebiyle nemlendirici alırken çok tedirgin olurum. Ürünün yağsız olması beni gerçekten mutlu etti. Neutrogena markasının diğer soothing clear ürünleri gibi bunun da dokusu oldukça güzel. Yüzüm kremi oldukça hızlı bir şekilde emdi ve yumuşacık oldu. Makyaj bazı olarak genelde nemlendirici kremleri tercih eden biri olarak bunu makyaj bazı olarak da kullanabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin K.
Pelin K. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hayatımda bu krem kadar güzel bir krem kullanmadım. Hassas bir cildim var ve bu ürün hiçbir şekilde cildimi rahatsız etmedi. Cildim aynı zamanda yağlı. Hangi kremi kullansam bir saat içinde cildim parlamaya başlıyor. Bu kremle bunu yaşamadım. Cildim kremi tamamen emdi ve üstünden saatler geçse de yüzümde yağlılık hissi oluşmadı. Artık bu kremden başka krem kullanmam
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şahide Ç.
Şahide Ç. · 31 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelik olarak kremin kapağını açtığımda ki ferah kokusu beni cezbetti. Benim gibi yağlı krem kullanmayı sevmeyenler için kesinlikle denemesi gereken bir ürün. Cildi yağlı bir his bırakmadan nemlendiriyor. Makyaj öncesi kullanımda bile çok etkili olduğunu söyleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra D.
Kübra D. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü almadan önce kokusu hakkında tereddüte düşmüştüm fakat kapağını açtığım an kokusunu çok beğendimmürüm çok çabul emilip ciltte ağırlaşma ve yapışkanlık hissi bırakmıyor ve sivilceleri hafifletip yatıştırma vaadlerini sonuna kadar yerine getiren bir ürün teşekkürler 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim cildim karma oldugu icin su bazlı urun tercih ediyorum, bu urun de yag icermiyor, benim cildime uydu. Bu markadan zaten memnunum, tonigini duzenli kullanıyordum ve bitmek uzereydi. Zerdeçal kokusunu da cok begendim. Guzel bir seri olmuş. 🧡 sayenizde bu seriyi ilk kullananlardan oldum 😌
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Buse A.
İrem Buse A. · 30 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim hassas ve sivilcelenmeye yatkın olduğu için krem seçimime genel olarak ekstra önem veririm ama bu kreme şans tanımak istedim ve pişman olmadım. Yapısı su bazlı gibi çok hızlı emiliyor yapışkan bi his bırakmıyor ve sivilcelenme yapmıyor. Gerçekten çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
selin b.
Selin B. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten sevdiğim bir üründü. Nemlendiricilerim arasında kaldığımda üstünü okuyup “sivilcelenmeye karşı harika” diyerek her seferinde kullandığım nemlendiricim. Gerçekten çok seviyorum. Nemlendiriciler bana hemen sivilce yapar birkaç deneme sonrası rahatlatır. Ancak bunda öyle bir sıkıntı hiç yaşamadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande S.
Hande S. · 28 · Gümüşhane
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serinin köpüğü ile yüzümü iyice temizledikten sonra kuruladığım yüzüme nemlendiriciyi uyguluyorum. Sabaha yumuşacık yüzümle uyanıyorum. Dışarıya çıkarken de kullanıyorum. Hızlı emilen yapısı ve mat görünümü sayesinde güneşte parlama sorunu olmuyor. Kesinlikle almanızı öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
burak h.
Burak H. · 33 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
neutrogena benim bu güne kadar kullandıgım en etkili ve kesinlikle vaatleri sözde kalmayan marka olmuştur. diger yagsız yüz nemlendiricilerini de kullanmıştım ve bayılmıştım bu ürünüyle de kesinlikle başarılı. kuru cildimi çok güzel nemlendirirken diger markaların nemlendiricileri gibi sivilce de yapmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.