Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Neutrogena Soothing Clear Nemlendirici Tonik Sprey (125 ml)
amazon-image
Neutrogena Soothing Clear Nemlendirici Tonik Sprey (125 ml)

Neutrogena Soothing Clear Nemlendirici Tonik Sprey (125 ml)

Neutrogena  · www.neutrogena.com.tr
  4.50  (813 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Zerdeçal asırlardır zengin antioksidan içeriği ve yatıştırıcı özelliği ile bilinir. Neutrogena Soothing Clear Yüz Bakım Spreyi sivilcelenmeye yatkın stresli cildi yatıştırır ve ferahlatır.
  • Nemlendirici tonik etkisi sağlar.
  • Cildin ihtiyaç duyduğu her an, nemlendirmeden önce veya sonra pratik sprey uygulamasıyla kullanılabilir.
  • Nemini kaybetmiş, karma veya sivilcelenmeye yatkın hassas ciltler için uygundur.
  • Mineral, yağ, silikon ve sülfat içermez.
  • Gözenekleri tıkamaz.
  • Göz doktoru tarafından test edilmiştir.

Nasıl Kullanılır?

Bu ürün nemlendirici tonik etkili bir spreydir. Gözlerinizi ve ağzınızı kapatarak yüzünüze sıkın. Yüzünüzü nemlendirmeden önce veya sonra, ya da cildinizin tazelenmeye ihtiyaç duyduğu her an kullanabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%28
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Atakan Buğra Y.
Atakan Buğra Y. · 32 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanım kolaylığı ve pratiklikte bunun üstüne yoktur herhalde. Özellikle covid döneminde ellerimi yüzüme sürmeden bile sprey özelliği sayesinde yüzümü ferahlatabiliyorum. Bu serinin kokusu tartışılmaz bile zaten. Alınız, kullanınız. Hiç düşünmeyin. Çantaya atın ağız spreyi gibi her yere götürün. <3
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal I.
Hilal I. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Keşke daha çok puan verebiliyor olsamm :) Ben bu spreyi elimden düşürmüyorum o kadar güzel kokusu yapısı var Kİ yapış yapış hissi bırakmıyor ciltte aksine yumuşacık bir etki bırakıyor. Genel olarak zerdeçal serisini çok seviyorum sürekli kullandığım ürünlerim bunlar set olarak. Çok çok memnunum iyi kii tanıştım❣️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül Nur E.
Betül Nur E. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normal toniklerden biraz daha farklı yapısı var. tonik uyguladıktan sonra ekstra nemlendiriciye bile ihtiyaç duymuyor diyebilirim. ilk yüze uygulandığı zaman ferahlık yapıyor fakat sonradan az bir miktar yüzde ağırlık hissi veriyor o da normal. yağlı bir his bırakmıyor. düzenli kullanımda sivilceye iyi geliyor diyebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslınaz A.
Aslınaz A. · 32 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben tonikleri her zaman sprey olarak kullanmayı daha çok seviyorum, pamuk israfına son! Bu ürünün de ambalajını bu nedenle çok çok sevdim. Pratik bir kullanımı var. Ben tonik ve kremlerimi her zaman buzdolabında tuttuğum için sıra toniğe geldiğinde ekstra bir ferahlatması yatıştırması oluyor. Çok çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Enise K.
Enise K. · 28 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirici bir tonik olması nedeniyle çok merak etmiştim açıkçası aynı markanın başka bir yatıştırıcı spreyini kullandım ve çok memnun kalmıştım. Zerdeçal mucizesi gerçekten harika cildime gerekli nem takviyesini sağlıyor aynı zamanda makyaj sonrası bile kullanıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal A.
Hilal A. · 31 · Nevşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sabah uyanır uyanmaz benim en büyük kurtarıcım oldu bu sprey tonik. Pamukla uğraşma derdi olmadan 2 kez yüzüme sıkıp bekleyip devam ediyorum. Gün içinde yüzün mü yağlandı hoop 2 kez daha sık hiçbir şey kalmıyor. Makyaj altı ve üstü kullanılabiliyor olması da ayrı güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval K.
Şevval K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yazın yüz ferahlatıcı spreyleri kullanmasını çok seviyorum, rahatlamış hissediyorum kendimi. Sprey formundaki bu ürün hafif bir nemlilik hissi veriyor ve yüzde yapış yapış bir his bırakmıyor. Ayrıca kokusuna da bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuana T.
Tuana T. · 25 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu zaten çok güzel. Onun dışında çantamda taşıyorum ve bu maske kullandığımız cildimizin nefessiz kaldığı günlerde saatte bir iki fıs kullanarak cildimi yatıştırmasını ve nemlendirmesini sağlıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle tavsiye ediyorum özellikle yorgun olduğunuzda çok pratik bir şekilde işleminizi tamamlıyorsunuz ve kesinlikle ilk kullanımda etkisini fark ediyorsunuz biraz yakıcı olması da ekstra bir ferahlık sağlıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betul C.
Betul C. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
zerdeçal içeriği çok yenilikçi olmak ile birlikte , cilde sonsuz faydalarının olduğunu bilmek çok hoş. yüz sprey tonikler gün geçtikçe tercih sayıları artıyor. Bu ürün çantamdan eksik etmeyeceğim ürün olarak favori listeme yerleşmiş durumda :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.