Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Soltis Güneş Sonrası E vitaminli Losyon
amazon-image
Soltis Güneş Sonrası E vitaminli Losyon

Soltis Güneş Sonrası E vitaminli Losyon

Soltis  · soltisorganic.com
  4.47  (89 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

• Organik Sertifikalıdır.

• Yoğun güneşlenmeye maruz kalınan dönemlerde cildinizin nem kaybını telafi ederek cildi korur ve besler.

• Doğal bitki özlerinden elde edilmiş yağlar, E vitamini ve aloe vera katkısı ile deri üzerindeki sağlıksız hücreleri onarır, yeniler ve yaşlanmanın önlenmesine yardımcı olur

• 6 aylık bebeklerden itibaren her yaş grubunun kullanımına uygunluğu sertifikalandırılmıştır.

• Duş sonrası günlük nemlendirici losyon olarak kullanımına da uygundur.

İçindekiler: Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil*, Coconut Alkanes, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Stearate, Argania Spinosa Kernel Oil*, Trehalose, Cocos nucifera oil, Benzyl alcohol, Potassium Palmitoyl Hydro- lyzed Wheat Protein, Parfum, Tocop- herol, Caprylic/Capric Triglyceride, Dehydroa- cetic Acid, Benzoic acid, Sorbic Acid,Gardenia Tahitensis Flower, Bixa Orellana Seed Extract, Phenethyl Alcohol, Sodium Carrageenan, Amorph- ophallus Konjac Root Extract, Sea Salt, Olea Europaea fruit oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Coumarin.

* Organik tarım içeriği

%99 doğal içeriklidir, %61 organik içeriklidir.

Nasıl Kullanılır?

Cildinizi nemlendirmek ve beslemek için cilde dairesel hareketlerle yedirerek uygulayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%29
%5
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zehra A.
Zehra A. · 30 · Osmaniye
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün kesinlikle mükemmel. Açıkçası önceden duyduğum bir marka ve ürün değildi şüphelerim vardi ancak cildime o kadar iyi geldi ki. Güneş sonrasi veya duştan sonra sürüyorum cildimi yatistiriyor yumusak yapiyor nemlendirici özelliği cok güzel. Kesinlikle bitince baştan alacağım sadece kokusunu pek sevmedim ama seven baya oldu. Sürümü cok güzel kadifemsi bir his bırakıyor. Tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem B.
İrem B. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
henüz kullanmadım yazın kullanıcam ama denebunu'nun önerdiği her şeyden bugüne kadar memnun kaldım. kullanmadan yorumlamış gibi oldum fakat yine yeni bir marka ile tanışmış oldum. teşekkürler denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi Ç.
Sevgi Ç. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü genelde geceleri cildimi temizledikten sonra nemlendirici olarak kullandım ve sabahları cildimin daha aydınlık göründüğünü düşünüyorum. Ben memnun kaldım. Nemlendirici olarak ince bir yapısı var.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya Ç.
Hülya Ç. · 45 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben güneş sonrası için değil günlük nemlendirici olarak kullandım yüzde ağırlık hissi vermemesini sevdim ve birçok nemlendirici kullanmama rağmen bu etkiyi elde etmemiştim.Bu markayı duymama çok şaşırdım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas ve alerjik bir cildim olmasına rağmen yüzüme bir yan etkisi olmadı. Emilimi güzel, yüzü canlandırıcı etkisi var.Tek kötü yanı kokusu. Ama zaten en sağlıklı ve işe yarayan şeylerinde kokusu kötü değil midir. Organik olduğu için kokusu da pek göze batmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Leyla K.
Leyla K. · 27 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sadece güneş sonrası için değil normal zamanlarda da kullanabileceğim bi nemlendirici oldu. İlk sürdüğümde sanki emilmeyecekmiş gibi yağlı bi his vermesine rağmen sonrasında gayet soft bi bitişi oluyor. Sivilce siyah nokta gibi herhangi bi olumsuzluk da yaşamadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayla Ö.
Ayla Ö. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kokusu biraz rahatsız edici olsa da hissiyatı çok temiz ve pürüzsüz. Nötr bir koku değil. Organik olduğunu göz önünde bulundurursak kokusuna dayanılabılır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem K.
Gizem K. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Organik ve güneş sonrası kullanım ürünü olması harika. Bu tarz ürünler içinde içeriği ile muadillerinden ayrılıyor. Dokusu emilimi kokusu gayet güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilgün A.
Nilgün A. · 48 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildi nemlemdirmesi çok güzel on iki yaşında oğlum var ona da organik olduğu için güvenle kullandım ipek gibi bir cilt oldu sizlere çok teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eylem Işık
Eylem Işık · 44 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok beğendim. Özellikle ister güneş sonrası ister günlük nemlendirici olarak yoğun nemlendirme yapması çok güzel. Organik sertifikası olması da harika.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.