Soltis Güneş Sonrası E vitaminli Losyon
• Organik Sertifikalıdır.
• Yoğun güneşlenmeye maruz kalınan dönemlerde cildinizin nem kaybını telafi ederek cildi korur ve besler.
• Doğal bitki özlerinden elde edilmiş yağlar, E vitamini ve aloe vera katkısı ile deri üzerindeki sağlıksız hücreleri onarır, yeniler ve yaşlanmanın önlenmesine yardımcı olur
• 6 aylık bebeklerden itibaren her yaş grubunun kullanımına uygunluğu sertifikalandırılmıştır.
• Duş sonrası günlük nemlendirici losyon olarak kullanımına da uygundur.
İçindekiler: Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Aqua, Helianthus Annuus Seed Oil*, Coconut Alkanes, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Stearate, Argania Spinosa Kernel Oil*, Trehalose, Cocos nucifera oil, Benzyl alcohol, Potassium Palmitoyl Hydro- lyzed Wheat Protein, Parfum, Tocop- herol, Caprylic/Capric Triglyceride, Dehydroa- cetic Acid, Benzoic acid, Sorbic Acid,Gardenia Tahitensis Flower, Bixa Orellana Seed Extract, Phenethyl Alcohol, Sodium Carrageenan, Amorph- ophallus Konjac Root Extract, Sea Salt, Olea Europaea fruit oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Coumarin.
* Organik tarım içeriği
%99 doğal içeriklidir, %61 organik içeriklidir.
Nasıl Kullanılır?
Cildinizi nemlendirmek ve beslemek için cilde dairesel hareketlerle yedirerek uygulayınız.
Puan dağılımı
Ürün kesinlikle mükemmel. Açıkçası önceden duyduğum bir marka ve ürün değildi şüphelerim vardi ancak cildime o kadar iyi geldi ki. Güneş sonrasi veya duştan sonra sürüyorum cildimi yatistiriyor yumusak yapiyor nemlendirici özelliği cok güzel. Kesinlikle bitince baştan alacağım sadece kokusunu pek sevmedim ama seven baya oldu. Sürümü cok güzel kadifemsi bir his bırakıyor. Tavsiye ederim
Ben güneş sonrası için değil günlük nemlendirici olarak kullandım yüzde ağırlık hissi vermemesini sevdim ve birçok nemlendirici kullanmama rağmen bu etkiyi elde etmemiştim.Bu markayı duymama çok şaşırdım
henüz kullanmadım yazın kullanıcam ama denebunu'nun önerdiği her şeyden bugüne kadar memnun kaldım. kullanmadan yorumlamış gibi oldum fakat yine yeni bir marka ile tanışmış oldum. teşekkürler denebunu
Ürünü genelde geceleri cildimi temizledikten sonra nemlendirici olarak kullandım ve sabahları cildimin daha aydınlık göründüğünü düşünüyorum. Ben memnun kaldım. Nemlendirici olarak ince bir yapısı var.
Hassas ve alerjik bir cildim olmasına rağmen yüzüme bir yan etkisi olmadı. Emilimi güzel, yüzü canlandırıcı etkisi var.Tek kötü yanı kokusu. Ama zaten en sağlıklı ve işe yarayan şeylerinde kokusu kötü değil midir. Organik olduğu için kokusu da pek göze batmıyor.
Sadece güneş sonrası için değil normal zamanlarda da kullanabileceğim bi nemlendirici oldu. İlk sürdüğümde sanki emilmeyecekmiş gibi yağlı bi his vermesine rağmen sonrasında gayet soft bi bitişi oluyor. Sivilce siyah nokta gibi herhangi bi olumsuzluk da yaşamadım.
BEN güneş sonrası yüzüme sürdüm ilk sürdügünüzde cilt emmiyecek gibi geliyor ama sonra yumuşak bir his bırakıyor ben sevdim.icerik olarakta guzel
Kalın yapılı olmasına rağmen çabuk emiliyor ve cildi çok iyi nemlendirip yumuşatıyor. Organik sertifikalı olması da kremi içim rahat bir şekilde kullanmamı sağlıyor. 4/4lük bir ürün.
Gunluk nemlendirici olarak tek kelimeyle bayildim! Yapisi hafif ama nemlendirmesi cok cok iyi yumusacik yapiyor, yuzde agirlik yapmiyor. Kokusu pek guzel degil ama dogal icerik olunca normal tabi:)
kokusu biraz rahatsız edici olsa da hissiyatı çok temiz ve pürüzsüz. Nötr bir koku değil. Organik olduğunu göz önünde bulundurursak kokusuna dayanılabılır.


