Sjømann's Fishoil Omega 3 İçeren Takviye Edici Gıda
Sjomann’s Fishoil içerisindeki;
DHA normal beyin fonksiyonlarının korunmasında rol oynar. *
DHA normal görme yetisinin korunmasında rol oynar. *
EPA ve DHA kalbin normal fonksiyonunun sürdürülmesine katkıda bulunur. **
*Faydalı etkinin sağlanabilmesi için günde 250 mg DHA alınmalıdır.
**Faydalı etkinin sağlanabilmesi için günde 250 mg EPA ve DHA alınmalıdır.
Her 1 çiğnenebilir jel formda miktar
- Balık Yağı Konsantresi 475,5 mg
- Toplam Omega 3 Yağ Asitleri 300 mg
- EPA (Eikosapentaenoik Asit) 150 mg
- DHA (Dokosaheksaenoik Asit) 100 mg
UYARILAR
Tavsiye edilen günlük porsiyonu aşmayın. Takviye edici gıdalar normal beslenmenin yerine geçemez. Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayınız. İlaç değildir. Hastalıkların önlenmesi veya tedavi edilmesi amacıyla kullanılmaz.. Hamilelik ve emzirme dönemi ile hastalık veya ilaç kullanılması durularında doktorunuza danışın. Ambalajı bozuk ürünleri kullanmayınız. Aşırı tüketimi laksatif etki yaratabilir.
Nasıl Kullanılır?
3-10 yaş grubu çocuklar tarafından günde 1, 11 yaş ve üzeri yetişkinler için günde 1-2 çiğnenebilir jel form tüketilmesi önerilir.
Puan dağılımı
piyasadaki diger markalara gore tat koku ve icerik olarak cok basarili
tekli jel formda ve lezzetli olması kesinlikle bir avantaj. çocuklarıma da verdim onlarda severek tuketti
agizda kotu tat ve koku birakmamasi ilk tercihim ve içeriğinin tam destekleyici olması çiğneme tableti olmasi
Çiğnenilebilir formda olması çok iyi. Bağışıklığı desteklemesi için düzenli tercihim olacak.
çocuklarım için kullandım çok rahat kullanımı. Bundan sonra da bu markayı almaya devam ederim. çok sevdik
farklı bir markayı kullanıyordum. bu ürünü ilk defa kullandım. tadı, kokusu hiç rahatsız etmedi. başarılı bir ürün.
Balık yağı hapını kullanıyorum ve gerçekten memnunum. Sağlığıma faydası büyük
Ürün çocukların rahatlıkla kullanabileceği, tadını ve kokusunu sevebilecekleri bir formda.
Taşınabilir formda olması ve tadının güzel olması daha zevkli bir hale getiriyor kullanımı
Çiğnenebilir ve kokusuz olması rahat tüketilebiliyor olması ve mideyi rahatsız etmemesi gayet iyi.




