Sjømann's Fishoil Omega 3 İçeren Takviye Edici Gıda
Sjomann’s Fishoil içerisindeki;
DHA normal beyin fonksiyonlarının korunmasında rol oynar. *
DHA normal görme yetisinin korunmasında rol oynar. *
EPA ve DHA kalbin normal fonksiyonunun sürdürülmesine katkıda bulunur. **
*Faydalı etkinin sağlanabilmesi için günde 250 mg DHA alınmalıdır.
**Faydalı etkinin sağlanabilmesi için günde 250 mg EPA ve DHA alınmalıdır.
Her 1 çiğnenebilir jel formda miktar
- Balık Yağı Konsantresi 475,5 mg
- Toplam Omega 3 Yağ Asitleri 300 mg
- EPA (Eikosapentaenoik Asit) 150 mg
- DHA (Dokosaheksaenoik Asit) 100 mg
UYARILAR
Tavsiye edilen günlük porsiyonu aşmayın. Takviye edici gıdalar normal beslenmenin yerine geçemez. Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayınız. İlaç değildir. Hastalıkların önlenmesi veya tedavi edilmesi amacıyla kullanılmaz.. Hamilelik ve emzirme dönemi ile hastalık veya ilaç kullanılması durularında doktorunuza danışın. Ambalajı bozuk ürünleri kullanmayınız. Aşırı tüketimi laksatif etki yaratabilir.
Nasıl Kullanılır?
3-10 yaş grubu çocuklar tarafından günde 1, 11 yaş ve üzeri yetişkinler için günde 1-2 çiğnenebilir jel form tüketilmesi önerilir.
Puan dağılımı
Çocukken birçok çok markanın balık yağını kullandım ama hepsinin içinde ne aroması olursa olsun ya keskin bir balık kokusu, ya da bu kokuyu sindirmek için içerisine aşırı miktarda basılmış portakal -limon aroması oluyordu ve bu aroma ağzımda ve midemde acılık bırakıyordu. Ama Sjomann's balık yağında şikayet edebileceğim bir şey yok çünkü jelibon kıvamında ve içinde sıvı yağ bulunan geleneksel kapsüllerle hiç alakası yok. Blister ambalajda tek tek paketlenmiş olması, az şekerli portakallı bir jelibon şekerlemesi tadı vermesi yemeyi kolaylaştırıyor. Çiğnedikten sonra ne ağızı ne de mideyi rahatsız ediyor. Çok güzel düşünülmüş bir ürün. Keşke ben çocukken olsaydı da tiksine tiksine balık yağı içmek zorunda kalmasaydım.
Kokusu çok güzel,kullanım sonunda çok hafif bir balık tadı geliyor ama hemen geçiyor,çiğnenmesi ve yutulması kolay,pratik bir ürün, sıvı formda en büyük sıkıntım çocuklara içirmeye çalışırken üzerlerine dökülmesiydi, özellikle sabahları okul öncesi koku sebebiyle benim için ciddi sorun oluyordu, bunun kullanımı kesinlikle daha kolay.
Öncelikle muhteşem meyveli sakız kokusu ile rahatça kullanım sağlıyor. Tekli paket hali, jelibon kıvamı ile kullanımı oldukça kolaylık sağlıyor. Balık kokusu hiç yok. Buraya kadar her şey memnun edici görünüyor. Sadece şunu dile getirmek isterim; Balık yemeği yiyince veya balık temizleyince sabunla, deterjanla, limonla, onla, bunla elimizden çıkmayan kokuyu nasıl olup ta bu kadar bastırabiliyorsunuz. Özel teknoloji falan filan bir sürü fabrikasyon iş. Hangi kimyasal veya artık adı neyse, balık kokusunu tamamen yok edebiliyor. Son söylediklerimi beğenmedim manasında söylemiyorum, sadece dile getirmek istedim. Genel yargıya gelecek olursak tadıyla ve kokusuyla çocuklar için çok kolay kullanım sağlayacak bir üründür. Her şeyin muhteşem olması biraz korkuttu belki de.
Öncelikle balık tadı kokusu yok o nedenle çok güzel. Midemi de rahatsız etmedi. Tek tek ambalajlı ve jelibon gibiler. Hiçbir şekilde kimyasal bir tadı yok. Hafif şekerli bir jelibon gibi. Kullanımı prtaik ve tadı da güzel olduğu için hoşuma gitti. 3 yaş üstü çocukların kullanımına da uygun. Denebunu ile tam pakete bu fiyatta ulaşmak da büyük bir şans. Gerçekten memnun kaldığım bir alışveriş oldu
ürünü aslında kızım için aldım fakat bende denedim, rahatsız edici hiç bir şey yok, hatta yemek keyifli bile sanki atıştırmalık olarak tükettiğimiz abur cuburlar gibi ama bu zararlı değil :D balık tadı, kokusu kesinlikle yok, piyasadaki fiyatı da buradan aldığım gibi 143₺ olsa koli koli alırım kızım ve kendim için
ürün tad olarak güzel çocuklarım da çok sevdiler . ailecek devamlı kullanıyoruz. artık favorimiz. daha önce en küçük çocuguma aynı formda . 8 yaşındakine sıvı bizde eşimle kapsul kullanıyorduk. bu ürünle tanıştıgım için çok memnunum.
Ürün çok güzel.Balık tadı ve kokusu sıfır.Kolay çiğnenebilir formda.Aroması kalitesi harika fakat ben Trigliserit formdaki balık yağlarını kullanmayı daha çok seviyorum.Vücuttaki emilimi daha fazla oluyor.
portakal tadında bir jelibon. balık kokusu ve tadı olmadan kolayca çiğneyebildim. sonradan ağzımda da balık tadı ve kokusu kalmadı. tekli paketler halinde ve çok hafif olduğundan kolayca yanımda taşıyabilirim ☺️
kullanım kolaylığı, tazeliğini koruması, tadının güzelliği ve faydaları... vs. vs... hepsi bir yana... oğlum her gün ikincisini vermem için bana yalvarıyor. balık yağı içirebilme işkencesi son buldu... daha ne olsun.
Daha önce denebunu sayesinde easy fish ile tanışıp çok memnun kalmıstım o zamandan beri hem içeriği güzel hem güvenilir hem de çiğnenebilir jel forumda vitamin takviyeleri arıyordum bu ürün gercekten sahane oldu tesekkur ederim




