Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Sırım Natürel Sızma Zeytinyağı
amazon-image
Sırım Natürel Sızma Zeytinyağı

Sırım Natürel Sızma Zeytinyağı

Sırım 
  4.46  (6986 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

•%100 Natürel Sızma Zeytinyağı      
•Serin, kuru ve kokusuz ortamda, güneşten korunarak saklanmalıdır. 
•"Çevre uyarısı: Bitkisel atık yağları lavaboya veya su, toprak gibi alıcı ortamlara dökmeyiniz" 
•+5 C'nin altında donabilir. Tekrar çözünmesi kalitesini etkilemez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%24
%6
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Medine A.
Medine A. · 53 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zeytinyağımı salatamda kullandım çok lezzetliydi Bu devirde hem bütçeye uygun hem de kaliteli, lezzetli bir zeytinyağ tüketmek lüks oldu. O yüzden zeytinyağ tüketimini lüks olmaktan çıkaran ve bize son dönemde en iyi sayılabilecek zeytinyağını sunan bime teşekkür ediyorum. Uygun lezzetli ürünleri arasında bence daha fazla değer hak ediyor bu zeytinyağ. Kullanmayanlara denemeyenlere özellikle tavsiye ederim .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ahmet Emin Ç.
Ahmet Emin Ç. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak yüksek kaliteli ve güvenilir bir ürün olarak değerlendirilebilir. Ürünün doğal oluşu ve zeytinin kendine özgü aromasını koruması, yemeklerime sağladığı lezzeti artırırken, aynı zamanda sağlık açısından da faydalıdır. Ürünün saklama koşullarının belirtilmesi ve çevre uyarısının bulunması, üreticinin hem ürünün kalitesi hem de çevre duyarlılığı konusunda ne kadar özenli olduğunu gösteriyor. Bu nedenle, bu ürünü herkese rahatlıkla tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eylül Ç.
Eylül Ç. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün güzel yemeklerde kullanımda pratiktir tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe D.
Ayşe D. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sırım Natürel Sızma Zeytinyağı gerçekten mükemmel bir ürün! Zeytinyağı seven biri olarak, bu markayı denemekten çok memnun kaldım. Zeytinlerin taptaze olduğunu hissedebiliyorum ve bu da zeytinyağının kalitesini artırıyor. Lezzeti gerçekten harika, zeytin tadı ve hafif baharatlı bir dokusu var. Ayrıca, zeytinyağından kaynaklanan sağlık faydalarını da takdir ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek Kesen
Dilek Kesen · 33 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu devirde hem bütçeye uygun hem de kaliteli, lezzetli bir zeytinyağ tüketmek lüks oldu. O yüzden zeytinyağ tüketimini lüks olmaktan çıkaran ve bize son dönemde en iyi sayılabilecek zeytinyağını sunan bime teşekkür ediyorum. Uygun lezzetli ürünleri arasında bence daha fazla değer hak ediyor bu zeytinyağ. Kullanmayanlara denemeyenlere özellikle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mustafa K.
Mustafa K. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sızma Zeytinyağlarında benim için önemli olan yağdaki koku ve damak tadı, çoğu markanın ürünlerini sırf bu yüzden elediğim olmuştu. Defalarca görüp önyargı ile baktığım Sırım Natürel sızma zentinyağı gerçekten mükemmel damak tadı ve normal oranda olan kokusu ile gerçekten mükemmel. Bundan sonra gördüğümde sepete ekleyeceğim ürünlerin arasında.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin B.
Aylin B. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnanın çok şaşkınım ben genelde zeytinyağı hiç satın almam annemler hep Aydın'dan getirir ilk defa market zeytinyağı yedim çok beğendim ve kaliteli tadı vardı bundan sonra evimde zeytinyağı kalmaz ise bu markayı tercih edebilirim bu arada ben sabah kahvaltısında zeytinlerin üzerine dökerek yedim tadı gerçekten kaliteli zeytinyağı tadı vardı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ümit ş.
Ümit Ş. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu devirde hem bütçeye uygun hem de kaliteli, lezzetli bir zeytinyağ tüketmek lüks oldu. O yüzden zeytinyağ tüketimini lüks olmaktan çıkaran ve bize son dönemde en iyi sayılabilecek zeytinyağını sunan bime teşekkür ediyorum. Uygun lezzetli ürünleri arasında bence daha fazla değer hak ediyor bu zeytinyağ. Kullanmayanlara denemeyenlere özellikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Havva G.
Havva G. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllarca zeytinyağının için de yaşadım hakikaten çok lezzetli ve güzel bir üründü. Yalnız çok az gönderilmişti keşke şöyle bi en az 100ml falan gönderilseydi de bir yemeğin içinde görebilseydik. Ben salata da kullandım koku falan yoktu. Tadı hafifti ağır değil rengi berrak ve açık
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatmanur T.
Fatmanur T. · 22 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Boyutunun küçük olması çok güzel. Sanki dışarı çıkarken çantaya temiz atmalık gibi olmuş. Evde daha fazla kullanıldığından piknikler için ideal olabileceğini düşünüyorum. Şişelere yağ koyup "aktı mı? döküldü mü?" diye düşünmeden gönül rahatlığıyla dışarda kullanılabilir. tek kullanımlık. kullan at çözüm net :):)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.