Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Simple Su Bazlı Nemlendirici
amazon-image
Simple Su Bazlı Nemlendirici

Simple Su Bazlı Nemlendirici

Simple  · www.simpleskincare.com
  4.70  (1019 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Simple Su Bazlı Nemlendirici cildinizin aşık olacağı iyi kalpli içeriklerle dolu! CİLDİNİZE NAZİK BİR DOKUNUŞ Simple Su Bazlı Nemlendirici, sert kimyasallar içermeyen, parabensiz, alkolsüz*, parfümsüz ve renklendiricisiz içeriğiyle özellikle hassas ciltler için mükemmel bir seçim… Vitaminler (E ve B5 vitaminleri) ve iyi kalpli içeriklerden (gliserin, hodan tohumu yağı) oluşan formülü sayesinde cildinizin 12 saate kadar nemli kalmasına yardımcı olur. Vitaminler (E ve B5 vitaminleri) ve iyi kalpli içeriklerden (gliserin, hodan tohumu yağı) oluşan formülü sayesinde cildinizin 12 saate kadar nemli kalmasına yardımcı olur. Farklı deneyimler için iyi kalpli içeriklerden oluşan diğer Simple yüz bakım ürünleri ile tanışın.

*Etil alkol içermez. Oftalmolojik ve dermatolojik olarak test edilmiştir. Hayvansal kaynaklı içerik içermez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%72
%18
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ezgi Z.
Ezgi Z. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Makyajı temizledikten sonra yüzümüzü yumuşatmak için bir krem ararız ama çogu yağlı gibi yıkama hissi bırakır ama bu krem vitaminli oluşu yağlı gibi ama yağlı hissi olmaması yüzünü yıkma gereği bırakmaması çok güzel bütün kuru ciltlere iyi gelebilir yüzün ihtiyacını karşılıyor ve yağlı hissi bırakmıyor güzel nemlendiriyor sevdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra Elif K.
Zehra Elif K. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle zararlı pek çok kimyasaldan uzak temiz bir ürün olması gerçekten iyi. Ama benim gibi aşırı kuru ciltliler için kış aylarında başka bir krem tercih edilebilir. Bu krem cildi yağlandırmıyor hatta ciltte yok gibi. Kesinlikle şans verilmesi lazım. Ama yok gibi olması bazen tatmin edici gelmeyebiliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
melek c.
Melek C. · 45 · Bolu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle içeriğinin temiz olması sebebiyle kullanmayı tercih ettiğim ve kullanmaya devam edeceğim çok faydalı ve soft bir ürün. Nemlendirme konusunda oldukça iyi. Hassas bir cilt yapısına sahibim ve o yüzden her ürünü rahatlıkla kullanamıyorum ama bu ürün oldukça iyi, başarılı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin V.
Aylin V. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğine bayıldığım ve muhtemelen bir sonraki sefere de kullanıma devam edeceğim bir nemlendirici oldu. Cildimde yağlanma yapmıyor hiçbir şekilde yüzümde sabunsu bir his bırakmıyor. Yine en sevdiğim yanlarından biri de içerik olarak harika oluşu ve parfüm kokusunun bulunmaması en güzel yanlarından.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru C.
Ebru C. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim çok kuru değil ama kış ayları ve sert hava koşullarında gerçekten çok kuruyor pütür pütür dökülüyordu. Bbu nemlendirici gerek yapısı gerek etkileri ile müthiş bir ürün. Su bazlı olduğu için klasik yapış yapış ve ağır bir his bırakmıyor. Çok beğendimi ve sürekli kullanacağım bir ürün oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
feyza T.
Feyza T. · 33 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümü temizledikten sonra cildimin ihtiyacı olan nemlendiriciyi yüzümü tekrar yağlı kalıntılı hissetirmeyecek ürünlerden seçmeye çalışıyorum. Bu ürün hem tamamen kokusuz hem de yaptığı tek şey nemli hissettirmek hiçbir ağırlık yapmıyor. Gerginliği hemen rahatlatıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül K.
Betül K. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten kullandığım bir nemlendiriciydi fiyatı bu paketle birlikte çok uyguna geldi. Cildim oldukça hassas ve karma. Çoğu nemlendirici yüzümü sivilcelendirip buton yapıyor ve yakıyor. Bu nemlendiricen çok memnunum. Ancak çok kuru ciltler için uygun olduğunu düşünmüyorum, beklenilen nemlendirmeyi sağlamayabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlkay T.
İlkay T. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
simpleın bütün ürünlerinden çok memnunum. nemlendiricisini yeni kullanmaya başladım ama ilk kulanımda bile ışıl ışıl bir görüntü ve yumuşalık verdiğini söylemeliyim. içeriğinin bu kadar temiz olması ve nemini uzun süre koruması istediğim sonucu kısa sürede verdi ilk kullanımda bile cildimde bir fark olduğünu söylemeliyim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin Deniz K.
Selin Deniz K. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sivilce tedavisi görüyorum. Doktorumun önerisiyle kullanmaya başlamıştım, şimdi ikinci kutuma geçeceğim. Normal zamanda da hassas olan cildim, şu an daha da hassas durumda. Çoğu yüz kremini yüzüme uyguladığımda yanma hissi yapıyor ancak bu üründe öyle bir sorun yaşamıyorum. İçeriğinin temiz olması da bana güven veriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feyza G.
Feyza G. · 29 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak ileri düzeyde gözenek problemi yaşayan bir insanım, normal nemlendiriciler gözeneklerime dolup beni rahatsız ederken bu nemlendiricide bu sorunu yaşamadım. Yüzünüze ekstra yağlı bir his vermemesi ve incecik bir yapısı olması da ekstra güzel. İyi ki varsın Simple :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.