Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Simple Water Boost Nem Hapsedici Krem
amazon-image
Simple Water Boost Nem Hapsedici Krem

Simple Water Boost Nem Hapsedici Krem

Simple  · www.simpleskincare.com
  4.69  (5932 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal boy fiyatı: 59,95TL/25 ml*

Simple Water Boost Nem Hapsedici Krem cildizin aşık olacağı içerikler, bitki özü ve mineraller ile dolu! Yumuşacık yapısı ve yoğun nemlendirici özelliği ile cildinizi anında nemlendirir, cildinizdeki gerginlik ve kuruluk hissini gidermeye yardımcı olarak uzun süre nemli kalmasını sağlar. Cildiniz rahatlık hissiyle doğal ve sağlıklı bir görünüme kavuşur.

Nasıl Kullanılır?

Farklı uygulama seçenekleri ile cildinizi isteğinize göre nemlendirmenizi sağlar.

  1. Günlük nemlendiricinizi kullanmadan önce, ince bir katman olarak nazikçe yüzünüze uygulayın.
  2. Birkaç damla Simple Water Boost Nem Hapsedici Kremi günlük nemlendiriciniz ile karıştırarak yüzünüze nazikçe uygulayın.
  3. Çok kuru bölgeler için: Günlük nemlendiricinizden önce direkt olarak gerektiği kadar uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%19
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Medine K.
Medine K. · 39 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimin hassas olmasından dolayı geçmiş dönemlerde alerjik bir reaksıyondan ötürü yüzümde ciddi soruhblar oluştu. Tedavim bir seneyi buldu. Bu yüzden her ürüne korkuyla yaklasırdım. Dermatolojık testlere uugunluğunu, alkolsüz olmasını, kimyasal olmamasını, doğal bitkisel olması gibi özelliklere dikkat ederek pahalı ürünler kullanıyorum. Ama bu üründe saydıklarımdan fazlasını buldum nemi hasermesi doğal ürün olması, ferahlatmasının yanında cilde canlılık veriyor. Ürün bir harika
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül K.
Ayşegül K. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün hayvansal katki maddesi bulundurmamasi ve mineral yag paraben alkol icermemesinin cilt icjn en önemli seyler oldugunu bildigim için kesinlkkle denemedenbile tavsiye edebilirdim denedikten sonra gordumki Ürünün yapisi oldukça güzel konforlu bir kullanimi ve cildi neme doyuran yapisi sayesinde makyajin altina bile rahatlikla kullanabildigim bir ürün haline geldi kuru ve nemsiz hatta karma ciltlerin bile rahatlikla kullanabilcegi cildini rahat ve canli tazelenmis hissedebilcegi bir ürün siddetle tavsiyeeee :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hüsne Buse Ç.
Hüsne Buse Ç. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten sürekli kullandığım bir markanın bir ürünü , denebunu kutumdada görünce çok sevindim . İnce jel gibi kremli yapısı çok güzel diğer nemlendiriciler gibi sürdükten sonra yapış yapış bir his bırakmıyor . Kokusu normal , uzun süre nemlendiriyor cildi . Karma ciltler , kuru ciltler için uygun bir ürün . Emilimi kolay ve makyaj altına baz olarak ta kullanıyorum ben , fondötenin o pürültülü görüntüsünü kaybediyor . Bir nemlendiriciden daha fazlası diyebilirim .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda Ö.
Seda Ö. · 29 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Evet gelelim simple water boost nem hapsedici kreme, bir kaç gündür farkında olmadan elim sürekli kendilerine gidiyor karma Bi cilt tipim var bu sebeple yılın bazı mevsimlerinde cildimin gerildiğini ve kuruduğunu hissediyorum, işte bu zamanlar bundan sonra ki favorim sanırım simple olucak çünkü cildim daha sağlıklı görünmeye başladı. Cildimdeki o nemsizliği ve kuruluğu aldı ve en önemlisi alkol, paraben, parfüm ve renklendirici içermiyor oluşu tamamen doğal olan bu ürünle tanışmadıysanız eğer mutlaka şans verin
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge D.
Özge D. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim cildim aşırı derecede kuru. Hangi nemlendiriciyi kullansam da bir süre sonra kuruyor ve kaşınıyor. Özellikle duştan çıktıktan sonra pul pul dökülüyor. Bu ürünü kullandım ve etkisi gün boyu sürdü. Makyaj bazı olarak da kullandım ve cildim asla toprak gibi gözükmedi. Aksine canlı ve nemli durdu. Çok beğendim. Bittiğinde paket paket alacağım bir ürün oldu kendisi. Sürmediğim zamanlarda bile cildimdeki o kuruluk hissinin gittiğini gözlemledim. İşe yaradı memnunum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeliha B.
Zeliha B. · 31 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok akışkan seffaf bir yapısı var lorealin ve garnierin aloevera kremine benziyor akışkanlığı. Nem hapsedici konusunda çok çok başarılı değil ama ikinci kremin etkisini artırıyor. İlk kullandığım da yüzümü bi matlaştırdı ama sonrasında ise daha parlak ve daha doğal bir tenim oldu. Primerin altına sürdüğünüz de transparan pudra kullanmış gibi pürüzsüz bir ten elde ettim. Sanırıım en çok primer altına kullandığımda sevdim. Fondötenim hiç bu kadar güzel durmamıştı diye bilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ESRA B.
Esra B. · 44 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma bir cilt yapısına sahibim fakat t bölgesinin dışında kalan bölgeler kışın çok kuruyup kaşıntı ve kızarıklıklar olusuyor. Nemlendiricinin etkisini arttirmak ve pul pul görüntünün önüne geçmek isteyenler kesinlikle alsın. Makyaj öncesi baz altindada çok iyi sonuç aldım. High and ürünlerindeki serumlarda bile böyle sonuç almadım. Ayrıca içeriğinde kötü kimyasallardan ,paraben ve alkolden uzak olması benim gibi hassas ve alerjik bir cilt yapısına sahip olanların olmazsa olmazlarından olacak eminim . Çok teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Simple nem hapsedici kremi ilk defa kullandım. hassas ciltler yazısını görünce çok sevindim çünkü kuru ve aşırı hassas bir cildim var. kokusunun belli belirsiz olmasını sevdim. kıvamının akışkanlığı güzeldi. çok rahat sürdüm. bitki özlü ve mineralliymiş, kupkuru bir cildim olduğu için cildim hemen hepsini emdi. paraben, alkol, parfüm ve renklendirici yokmuş. olsaydı zaten kıpkırmızı olurdum ve anlardım. kolay ve rahat kullandım. cildimi yumuşatmasını beğendim. bu ürün hakkında bir tane bile olumsuz yorumum yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Semiha K.
Semiha K. · 36 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce Neutrogena Hyhdro Boots kullanıyordum. Onunla karşılaştırma fırsatım oldu Simple Walter boostu. Hemen hemen kıvamı aynı. Cildime sürdüğümde ilk anda hissettim etkisini. Yağlı tutmadan nemlendirme özelliğine sahip.tıpkı neutrogena daki gibi. Bence alınır. Yüzde ağırlık bırakmadan nemlendirmesi çok güzel bir his bırakması güzel. Bi de son olarak neutrogenayı sürdüğünüz zaman simli simli duruyor bir müddet cildiniz ve eliniz. Ama Simple Walter boost da böyle bir durum yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehtap İyice
Mehtap İyice · 37 · Bartın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sorunlu bir yüze sahibim. Nemlendirici kremler bende sivilce yaptığı için asla kullanmıyorum. Kutumdan çıktığı için kullandım bir kere denedim yüzümde bıraktığı his sanki hiç sürmemişim gibiydi. Dokusu çok yumuşak. Kadifemsi bir his bırakıyor. Çok güzel nemlendirdi. Dudak kenarlarımdaki kuruluktan soyulmalara iyi geldi. Sonrasında sivilce de çıkmadı. Gerçekten çok harika bir krem olduğunu düşünüyorum. Hatta büyük boyunu satın aldım hemen. Denebunu yine harika bir ürünle tanıştırdığın için teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.